Anders had je hem wel bij RTL kunnen zien of de BBC of de Duitse TV.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:46 schreef Jane het volgende:
Gelukkig dat deze wedstrijd live wordt uitgezonden!![]()
Ik was al even bang dat het de andere zou worden, alleen maar omdat het 'het grote Brazilië' is, maar gelukkig hebben ze bij de NOS toch nog een beetje verstand.
BBC is zeer oké idd, maar RTL of Duitsland... Mwah...quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef sampoo het volgende:
[..]
Anders had je hem wel bij RTL kunnen zien of de BBC of de Duitse TV.
Terwijl de kans toch klein is dat het in die wedstrijd ergens om gaat. Tenzij Japan ineens op een hele rare manier de geest krijgt... Maar goed, dan schakel ik ook wel even over.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd, helaas niet bij de BBC, die hebben Brazilie.
BBC zendt gewoon beide wedstrijden uit. Maar de andere wedstrijd kan je alleen in de UK via digitale tv bekijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Terwijl de kans toch klein is dat het in die wedstrijd ergens om gaat. Tenzij Japan ineens op een hele rare manier de geest krijgt... Maar goed, dan schakel ik ook wel even over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |