Peer is inderdaad de allerlekkerstequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:22 schreef k_man het volgende:
Als het warm wordt zijn de altijd als eerste op in de supermarkt.
De aller- aller- allerlekkerste waterijsjes.![]()
Wie is er nog meer fan van perenijsjes?![]()
quote:
Je had je moeten beklagen bij de filiaalleider. Wat denken ze wel, zomaar geen perenijsjes meer verkopen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]en 22:22
Ik was maanden geleden al heel erg bang dat de AH ze niet meer verkochtZe waren gewoon niet meer in het assortiment! Echt heel erg eng; aardbei was er nog wel, maar geen perensmaak. Maandenlang in spanning gezeten en toen kwamen ze terug
![]()
Ik eh, heb me beklaagdquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef k_man het volgende:
Je had je moeten beklagen bij de filiaalleider. Wat denken ze wel, zomaar geen perenijsjes meer verkopen?![]()
Heb je niet gelezen over de mislukte perenoogst?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eh, heb me beklaagdmaar die arme man wist ook niet waarom ze er niet waren
![]()
Ik durf tegen jou niet meer te zeggen dat ik iets niet ken/herken, danwel ooit van gehoord heb. Kom je zeker aanzetten met een plaatje van een verlept perenveld en dan moet ik weer aan klokken denken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:32 schreef Lienekien het volgende:
Heb je niet gelezen over de mislukte perenoogst?![]()
Ja, een foto van peren die maar niet van de grond komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durf tegen jou niet meer te zeggen dat ik iets niet ken/herken, danwel ooit van gehoord heb. Kom je zeker aanzetten met een plaatje van een verlept perenveld en dan moet ik weer aan klokken denken.
Geen idee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Zo ziet mijn verpakking er echt niet uit hè. Is dat de WK-versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |