Hey, dan is het natuurlijk extra leuk als in elk geval Italie 1 van de finalisten isquote:
Zou best leuk zijn - Nederland-Italiequote:Op donderdag 22 juni 2006 07:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey, dan is het natuurlijk extra leuk als in elk geval Italie 1 van de finalisten is
tjonge dat is balen zeg....veel ellende van dat vocht ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ze komen om half 8 hier kijken waarom wij vochtschade hebben op het plafond.
Nog niemand, zit ik voor Jan Lul al een uur beneden terwijl het bed zo warm was...
Valt wel mee op zich, moet wel gedaan worden. Wellicht losse dakpannen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tjonge dat is balen zeg....veel ellende van dat vocht ?
niet te soepel opstellen hoor.....die gasten nemen anders een loopje met jequote:Op donderdag 22 juni 2006 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Valt wel mee op zich, moet wel gedaan worden. Wellicht losse dakpannen.
Net die man gebeld, heeft gisterenavond ons proberen te bellen, helaas. Had verzuimd vanochtend vroeg terug te bellen, met excuses. Ach, zo erg is het ook niet.
ja joh..da's pas vanavond !quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja. Had ik al Hup Guus gezegd vandaag? Nee? Bij deze
Je gaat weer naar de Tour dit jaar ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef Suijk het volgende:
Hier ook druk, zin in vakantie!
Wanneer ga je op vakantie en idd weer naar de tour?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef Suijk het volgende:
Hier ook druk, zin in vakantie!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef Suijk het volgende:
Ik was wat aan het Ebayen en vond ergens tickets voor de kwartfinale voor een hele lage prijs. Dus ik geef als maximum voor de grap 40 euro op en kijk er vervolgens niet meer naar. Krijg ik vandaag een mailtje dat ik ze heb gewonnen voor 21 euro!
Lees ik nog eens goed, gaat het om toegang tot die Adidas Arena in Berlijn.
Dus iemand 2 tickets voor dat nep stadion? 25 euro en ze zijn voor jou...
Geen bier dat je in een enthousiast moment bij een gola tegen het plafond gegooid hebt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ze komen om half 8 hier kijken waarom wij vochtschade hebben op het plafond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |