Nou, tegen dat Argentinie dat zo verschrikkelijk goed zou zijn en in verhouding met de 2 vorige wedstrijden vond ik het erg meevallen. Je moet uitgaan van dit Oranje en niet van het Oranje van 74 ofzo. Het is gewoon geen briljant elftal maar het staat wel goed en het doet bij vlagen wat het moet doen en is dan ook gevaarlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Eilanden het volgende:
aardige wedstrijd, maar Evert ten Napel zag echt wel een betere wedstrijd dan ik. Het was m.i. aardig maar niet meer dan dat
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, tegen dat Argentinie dat zo verschrikkelijk goed zou zijn en in verhouding met de 2 vorige wedstrijden vond ik het erg meevallen. Je moet uitgaan van dit Oranje en niet van het Oranje van 74 ofzo. Het is gewoon geen briljant elftal maar het staat wel goed en het doet bij vlagen wat het moet doen en is dan ook gevaarlijk.
We zijn een beetje het Duitsland van dit WK aan het worden. Mij best. Als Duitsland er tegen Argentinie uitflikkert en wij kegelen Engeland omver dan loop ik desnoods naar Berlijn![]()
Oke deze staat, als we dus in de finale komen... loop jij naar Berlijn....quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, tegen dat Argentinie dat zo verschrikkelijk goed zou zijn en in verhouding met de 2 vorige wedstrijden vond ik het erg meevallen. Je moet uitgaan van dit Oranje en niet van het Oranje van 74 ofzo. Het is gewoon geen briljant elftal maar het staat wel goed en het doet bij vlagen wat het moet doen en is dan ook gevaarlijk.
We zijn een beetje het Duitsland van dit WK aan het worden. Mij best. Als Duitsland er tegen Argentinie uitflikkert en wij kegelen Engeland omver dan loop ik desnoods naar Berlijn![]()
hehe ik heb dit dus serieus opgeslagen..quote:
Ik zit in Toscane tijdens de finalequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ik heb dit dus serieus opgeslagen..je zal wel een held zijn als je 't doet
Zondag om 21:00 tegen Portugalquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef Kiteless het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer de volgende wedstrijd is ?![]()
Morgenmiddag 16.00quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef Kiteless het volgende:
Kan iemand me vertellen wanneer de volgende wedstrijd is ?![]()
En de volgende wedstrijd voor ons ?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En de volgende wedstrijd voor ons ?![]()
je hoeft te niet lezen hoorquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En de volgende wedstrijd voor ons ?![]()
Edit:
Nevermind zondag!
Dank!
Sorry sorry, ik las te snel alleen de onderste postquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
[..]
je hoeft te niet lezen hoor
Je gaat dan wel kijken hequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Sorry sorry, ik las te snel alleen de onderste post
Maar nogmaals dank voor de snelle reactie![]()
ja idd ... dikke onzin zeg.quote:
Waar vandaan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:44 schreef popolon het volgende:
Lopen, pfff.
Als Nederlend kampioen wordt kom ik zwemmen.
Ik dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef dndiek het volgende:
weer een update van Schoen opeten #2 Wie durft?
gezope?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef VoreG het volgende:
kampioeeenneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, ikwweet alleen niet waar mijn mobile ligt, maar dat maakniet uit wij wirden namelijk kampioen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kutboeren in het stadion zeg, die nederland fans.
ogen dicht of een oberin uit het rezstaurant meenemend ie net klaar is met douchen ik ben wegquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
Vroeg naar bed gaan is dus echt niks voor mij.
Ik kijk alleen naar het plafond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |