Jij ook Clauquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Veel plezier en fijne wedstrijd mensen![]()
Geen nabeschouwing voor je, tong?quote:
Evert kwam alleen elke keer klaar op Messi.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Eilanden het volgende:
aardige wedstrijd, maar Evert ten Napel zag echt wel een betere wedstrijd dan ik. Het was m.i. aardig maar niet meer dan dat
Dat is een van de redenen dat ik de radio heb aanstaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Eilanden het volgende:
aardige wedstrijd, maar Evert ten Napel zag echt wel een betere wedstrijd dan ik. Het was m.i. aardig maar niet meer dan dat
Verschrikkelijk idd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Evert kwam alleen elke keer klaar op Messi.![]()
zeker 1 van de betere potten op dit wkquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Eilanden het volgende:
kijkt alleen een beetje irritantquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik de radio heb aanstaan.
Niet als je Duitsland aanzet, want dat loopt gelijk met de radioquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijkt alleen een beetje irritant![]()
En bovendien in breedbeeld.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet als je Duitsland aanzet, want dat loopt gelijk met de radio
Mwa, dat het eerder is, vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijkt alleen een beetje irritant![]()
Als je dat echt meent, dan heb je nog minder verstand van voetbal dan ik dachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker 1 van de betere potten op dit wk
ja als je het hele jaar naar Utrecht gaat verwar je de boel al gauwquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je dat echt meent, dan heb je nog minder verstand van voetbal dan ik dacht![]()
Dat was letterlijk mijn tekst vanavondquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Evert kwam alleen elke keer klaar op Messi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |