abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juni 2006 @ 20:41:36 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39089722
Tv-kijkers zijn legende Motson zat

Na 35 jaar en meer dan duizend wedstrijden lijkt er een einde te komen aan de populariteit van de bekendste voetbalcommentator bij de BBC.
De Britse tv-zender wordt sinds het begin van het WK bedolven onder mailtjes, brieven en telefoontjes van kijkers die John Motson zat zijn. ,,Hij is ouderwets, is steeds vaker de draad kwijt en gebruikt al 35 jaar dezelfde uitdrukkingen,’’ schrijft een tv-kijker. Het ergste was zijn opmerking vorige week over de Italiaan Totti.

,,Ik denk niet dat Totti nog terugkeert in het veld,’’ zei Motson in zijn verslag. Nee, dat was voor het Britse publiek al even duidelijk. Zijn vervanger Camoranesi stond al een paar minuten in het veld.

Bron AD

Ik vind hem juist een van de beste commentatoren van de BBC
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_39089999
Wat ik dus heb met Theo Reitsma tegenwoordig. Ik vond hem een geweldige commentator in het verleden maar nu kan ik mij alleen maar ergeren aan zijn commentaar tijdens de wedstrijden op het WK.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Trouwste user 2022 woensdag 21 juni 2006 @ 20:50:16 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_39090072
Ach Theo Reitsma was vanmiddeag ook bagger.

Sommigen noemden hem die verslaggever.

Eerbied.

Maar misschien moeten mensen op hun hoogtepunt stoppen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39091331
eens
pi_39100504
Motson's stem, dat is voetbal. Maar gelukkig hebben ze daar genoeg goede opvolgers itt hier.
pi_39114261
Ja, het gras is bij de buren altijd groener. Jezus hé, altijd dat duffe daar is alles goed en hier niet.
pi_39119141
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:19 schreef 6liNes het volgende:
Ja, het gras is bij de buren altijd groener. Jezus hé, altijd dat duffe daar is alles goed en hier niet.
Luister jij wel eens naar het commentaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')