t'is ook huilen met de pet op bij Postbankquote:Foutmelding
Door een technische storing is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas beperkt beschikbaar.
Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.
echt waar, ik gebruik het 10 keer per jaar en je hebt ook 10 per jaar gezeik...en als ze het uberhaupt al overboeken dan duurt het 3 wekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef Camplo het volgende:
Elke keer weer hetzelfde gezeik daar bij die tering postbank.
Kotst mee
Bij mij werkt Rabo altijd wanneer het nodig isquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Elke keer weer dat gezeik OVER de postbank!!
Ik gebruik Postbank en Rabobank, en de Rabo doet het veel vaker niet...
De Rabo heeft het bij mij juist nog nooit nooit gedaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Elke keer weer dat gezeik OVER de postbank!!
Ik gebruik Postbank en Rabobank, en de Rabo doet het veel vaker niet...
werk jijquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
Ja hoeren zijn het![]()
Ik wil weten of m'n salaris er al is![]()
Die ligt er ook zo verschrikkelijk vaak uit.quote:
Server overloadquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vraag me altijd wat er mis is als het niet werkt. Hij gaat echt zo ontiegelijk vaak kapot?!
Gek, ik heb zelden gezeik met de postbank en gebruik het regelmatig. Daarbij duren overboekingen maximaal 3 tot 4 dagen naar andere banken en instantly naar een postbank rekening. Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef wobbel het volgende:
[..]
echt waar, ik gebruik het 10 keer per jaar en je hebt ook 10 per jaar gezeik...en als ze het uberhaupt al overboeken dan duurt het 3 weken![]()
En nu 3 weken wachten tot het geld overgeboekt isquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
Hier doet die het nu weer
net transactie gemaakt![]()
Hier ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Departak het volgende:
Ben ik de ENIGE die nooit last heeft met de postbank? Prachtige site, snel en overzichtelijk.
Bij mij werkt het ook altijd eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:35 schreef Blik het volgende:
mijnpostbank.nl roeleert, heb echt bijna nooit last van storing, alleen gisteren heel even
Nog nooit meegemaakt, maar je moet ook niet 's nachts op je bankrekening gaan kijken ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Die ligt er ook zo verschrikkelijk vaak uit.
quote:
Dat is hetzelfde als mensen die zeggen: 'gebruik Firefox' als iemand spyware opgelopen heeft door het gebruik van IE. Met dat soort reacties help je de TS niets verder, aangezien die waarschijnlijk gewoon bij zijn huidige bank wil blijven. Ik gebruik trouwens ook gewoon Rabo, maar het kan mij niets schelen als mensen bij een andere bank zijn, hun keuze, als ze er dan problemen mee hebben dan kunnen ze zelf wel beslissen of ze eventueel overstappen op een andere bank.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:18 schreef Milkmannetje het volgende:
GORABO
In het begin was het supertraag, of was dat nog het oude Girotel? Maar nu is het inderdaad uitstekend. Vooral die gratis TAN-SMS service is super. Geen stom kastje bij de hand die je steeds vergeet en ook niet meer zo'n lijst bij je wat ook onhandig is. Telefoon heb je altijd bij je.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Departak het volgende:
Ben ik de ENIGE die nooit last heeft met de postbank? Prachtige site, snel en overzichtelijk.
Waardeloos...quote:
nee, ik wil NU weten of mijn geld gestort isquote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waardeloos...![]()
Ik wil NU geld overmaken!![]()
Maar niet goedquote:Op maandag 3 juli 2006 13:08 schreef Skv het volgende:
Het werkt.
quote:Let op: als gevolg van een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om overschrijvingen te doen via sms-tan. Onze excuses voor het ongemak.
Ja en bovendien kan ik mijn nieuwe TAN-lijst nu niet activeren (technische storing...)quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja en bovendien kan ik mijn nieuwe TAN-lijst nu niet activeren (technische storing...)
Het is weer zover inderdaad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:35 schreef Skv het volgende:
Hop!
Onderhoud
In verband met onderhoud is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.![]()
![]()
![]()
Nu wel ja...quote:
MijnPostbank.nl doet het prima hier!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
De complete Postbank website ligt op z'n gat geloof ik
Ja klopt, mijnpostbank.nl is bereikbaar, maar de postbank site ligt plat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
MijnPostbank.nl doet het prima hier!
Je kan toch ook gewoon een nieuwe code aanvragen bij "Geen SMS ontvangen?"?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja mijn postbank.nl krijg ik nu wel te pakken
Ik had gisteren wel iets heel stoms overigens. Ik kreeg een TAN code via de SMS, voer ik die in, zegt mijnpostbank.nl: De TAN code klopt niet.
Ik nog een keer exact de code intoetsen uit het SMSje. Zelfde mededeling.
Vervolgens bel ik met dat gratis 0800 TAN code telefoon nummer.. krijg ik echt een totaaaaaaal andere code te horen dan in het SMSje. Dit keer klopte de code wel.
Postbank, virusje?
Het is weer raak..quote:Foutmelding
Door een technische storing is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas beperkt beschikbaar.
U kunt wel gebruik maken van Effectenordering, AEX Sparen en SMS Diensten.
Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.
Post - bank, nja, je snapt hem misschien zelf wel..quote:
Ik vind de PB ook wel handig hoor. Vooral de TAN SMS functie is top. Hoef je niet zo'n lijst mee te slepen of zo'n rekenmachientje. Telefoon heb je toch altijd bij je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Post - bank, nja, je snapt hem misschien zelf wel..
Maar ik vind Postbank juist wel handig zo, met dat internetbankieren. Vandaag is trouwens serieus pas de eerste keer dat ik er problemen mee heb.. Ja, ik zit er dan misschien 2x per maand maar op, maar dan nog.
Eikels zijn het daar ook. Dit is echt al de zoveelste keer de afgelopen maanden. Deze maand afstuderen en gaan betalen voor mijn betaalrekening: Dan maar gelijk overstappen naar een andere bank, net zo makkelijk!!!quote:
Dat jij niet de bij Fortis zit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
En het is weer zover. Moet even wat overboeken maar dat is weer eens onmogelijk door de Kotsbank.![]()
quote:
Zit ik ook. Heb daar een andere rekening lopen met wel 11 cent erop.quote:
ik ook, maar dit is pas mijn tweede keer (en ik zit er al vanaf het begin.....ben overgestapt van girotel, zodra het kon)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:05 schreef Toeps het volgende:
Nou ja, ik kijk dagelijks. Dus dan krijg je ook wel een hoop storingen mee.
En wat dan nog? Het lijkt mij niet de bedoeling dat MijnPostbank steeds plat ligt, of wel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:02 schreef Robar het volgende:
Grappig eigenlijk, ik durf te wedden dat de helft van de mensen die nu klagen niet eens gebruik wilden maken van mijnpostbank, maar wel roepen: "zie je wel alweer raak, ik kan er weer niet bij"
Alleen omdat ze dit topic toevallig tegenkwamen of het ergens anders hoorden, het getest hebben en er dus niet bij konden.
Sommige mensen lijken er iedere storing weer last van te hebben, wel erg toevallig eigenlijk
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En wat dan nog? Het lijkt mij niet de bedoeling dat MijnPostbank steeds plat ligt, of wel?
Ik kijk met enige regelmaat (eens in de drie dagen) naar zowel mijn postbank als rabobank rekening. En met de rabobank heb ik (ondanks die pauperrandomreader) nooit last dat mijn gegevens niet kunnen worden opgehaald. Bij de postbank regelmatig. In die mate dat ik regelmatig de mijn postbank ervan verdenk het vaker niet dan wel te doen... De huidige bereikbaarheid is gewoon om te huilen en ver beneden acceptabel niveau!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:23 schreef Robar het volgende:
Steeds plat
Overdrijven is ook een vak.
Ik heb er nog nooit "last" van gehad.
En ik kijk ook met enige regelmaat op mijnpostbank.
Stel je dochter heeft ook een postbankrekening en is afgelopen nacht door een neger meegenomen naar een wildvreemde plaats. Ze staat daar op straat bij een pinautomaat en heeft geen geld op haar rekening voor een taxi of trein. Normaal kun je dan even snel met internetbankieren geld naar je dochter overmaken (instant bij de postbank naar een andere postbank rekening)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom of je echt reden tot klagen hebt.
Sommige mensen doen net alsof ze er altijd weer last van hebben, dat geloof ik gewoon niet.
Kijk, dat het beter kan is duidelijk, maar het kan niet zo zijn, dat een storing echt zo een groot probleem vormt voor sommige mensen. Is je saldo een uur of twee niet kunnen checken nu echt een probleem?
Fout! Dat gaat NIET! Je ziet op internetbankieren namelijk wel meteen dat het is overgeboekt, maar in werkelijkheid is dat niet zo. Misschien dat dat nu wel veranderd is, maar ik heb zelf ook 2 rekeningen waarbij ik van 1tje geen pasje meer heb, en op die andere stond geen geld, dus had ik het overgemaakt maar mooi dat ik het niet kon pinnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:40 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Stel je dochter heeft ook een postbankrekening en is afgelopen nacht door een neger meegenomen naar een wildvreemde plaats. Ze staat daar op straat bij een pinautomaat en heeft geen geld op haar rekening voor een taxi of trein. Normaal kun je dan even snel met internetbankieren geld naar je dochter overmaken (instant bij de postbank naar een andere postbank rekening)
nu gaat dat dus niet door ALWEER een storing...
quote:Een overboeking tussen 2 Girorekeningen wordt meteen verwerkt. Het saldo is direct gewijzigd en de begunstigde kan direct over het geld beschikken. Houd u er rekening mee dat bedrijven en instellingen niet direct inzicht hebben in alle overboekingen. Bedrijven houden daarom de boekdatum aan als datum van betaling.
Die persoon heeft reden tot klagen, maar het lijkt me stug dat iedereen in zo een situatie zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:40 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Stel je dochter heeft ook een postbankrekening en is afgelopen nacht door een neger meegenomen naar een wildvreemde plaats. Ze staat daar op straat bij een pinautomaat en heeft geen geld op haar rekening voor een taxi of trein. Normaal kun je dan even snel met internetbankieren geld naar je dochter overmaken (instant bij de postbank naar een andere postbank rekening)
nu gaat dat dus niet door ALWEER een storing...
Ben jij ook zo iemand die klaagt dat ie uren heeft staan wachten een op een met 5 minuten vertraagde trein?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
In die mate dat ik regelmatig de mijn postbank ervan verdenk het vaker niet dan wel te doen...![]()
Over ongefundeerde vooroordelen gesproken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die klaagt dat ie uren heeft staan wachten een op een met 5 minuten vertraagde trein?
Dit zegt me in ieder geval genoeg.
Mijn mening is gebaseerd op zijn reacties.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Over ongefundeerde vooroordelen gesproken...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |