abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39103628
volgens mij had ze 't zelf inmiddels toch wel door hoor coolmevrouwtje.
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:46:34 #77
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_39104358
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik moet me ook al inhouden....

maar ik mag helemaaaaal niets zeggen geloof ik...
Meiden, meiden toch. Ik heb me keurig netjes gedragen hoor , ben net terug van de dokter, inderdaad een schimmelinfectie. Waarschijnlijk had ik een sneetje in mijn tong en door de verminderde weerstand die je nu hebt kan je dus een schimmelinfectie krijgen (wat is dat toch een ontzettend goor woord) Krijg er geen medicijnen voor omdat het effect op zwangere vrouwen nog niet goed is getest. Voor de zekerheid is mijn suiker ook nog even geprikt, maar die was goed. Pijn wordt wel minder, en moet over een week of 2 weg zijn!!!!!

Zit in de zenuwen, vanmiddag de 20 weken echo. Als alles maar goed is.....
En, wordt het een meisje of een jongen
pi_39104375
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 08:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben trouwens in een echte groeispurt beland, qua gewicht maar ook qua buik. Leuk om te zien (vooral die buik dan he!)
Leuk hé
Ik had het ook opeens met 26 wk, de VK zei dat ze wel vaker tussen de 24 en 30 weken een groeispurt hebben. Ik ben in afgelopen 2 1/2 week ongeveer 1,5 a 2 kg aangekomen en buikje ook opeens naar voren.

Morgen weer eens kijken hoe de uk gegroeid is (pret echo)
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_39104484
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef sweaty het volgende:

[..]
Bah, foutje van de natuur dat we op dit moment extra gevoelig zijn, kunnen we helemaal neit gebruiken
Sterkte met het herstel iig !

En niet zenuwachtig zijn, ga er vanuit dat het leuk is en je de uk weer ziet, want meestal is het prima in orde.
Of heb je reden om je zorgen te maken ?! Zo te horen wil je het ook graag van te voren weten wat het wordt
Mama van Ryan (04-09-06)
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:55:44 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_39104634
logisch je zenuwen sweaty, maar komt helemaal goed! veel plezier vanmiddag!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:07:37 #81
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39104935
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef sweaty het volgende:

[..]

Meiden, meiden toch. Ik heb me keurig netjes gedragen hoor , ben net terug van de dokter, inderdaad een schimmelinfectie. Waarschijnlijk had ik een sneetje in mijn tong en door de verminderde weerstand die je nu hebt kan je dus een schimmelinfectie krijgen (wat is dat toch een ontzettend goor woord) Krijg er geen medicijnen voor omdat het effect op zwangere vrouwen nog niet goed is getest. Voor de zekerheid is mijn suiker ook nog even geprikt, maar die was goed. Pijn wordt wel minder, en moet over een week of 2 weg zijn!!!!!

Je zou kunnen spoelen met koude kamillethee en eventueel als je het lekker vind ook drinken. Kamille ontsmet op een natuurlijk manier. Het zou dus kunnen helpen tegen de schimmel...

Succes ermee en vandaag succes met de echo.

Hier gaat alles lekker. Ben wel gegroeid, maar sinds vorige week nog niet meer aangekomen. Dus dat gaat voorlopig goed. Heb wel last van snaaibuien, maar ook daar kan ik voorlopig nog een beetje de hand in houden. Heb vanacht ontspannen geslapen waardoor mijn stijfheid wat weg is, maar ben wel blij dat ik aan het einde van de dag naar de chiropracter mag.

Gisteravond nog gelachen met Fleur. Die kwam bij me liggen op bed. Ze deed de deken omlaag en ging met d'r oor op mijn buik liggen. "daar zit de baby, he mama?" Ja, daar zit de baby. Kijk ze me vol overtuiging aan. Nee, mama. Daar zitten de baby's. Dus ik gezegd dat het er maar 1 is. Maar ze was niet te overtuigen. Ik heb baby's in mijn buik. Aldus mijn dochter!!!
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:11:52 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39105083
Sweaty, een van de dingen die heel goed werkt bij mondproblemen, zweertjes enzo is pure bessensap. Dat zouden ze bij een natuurwinkel wel moeten hebben. Superzuur dus alleen een beetje spoelen of in je mond houden, maar het werkte bij mij ooit als een trein. Mss helpt het jou ook wel een beetje nu.
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:39:14 #83
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39106098
* nanalune meldt

Sugar , fijn dat je nu weet wat het is, en inderdaad :spoelen met zure sapjes werkt inderdaad , je kan ook zoeken op google bij 'spruw bij beebies'daar staan veel gezonde tips tegen schimmel.

Heb hier een fijn boek over borstvoeding gelezen en ben blij dat ik dat gedaan heb.. héél veel tips die alles net even wat makkelijker ( zeggen te ) maken , en de kans vergroot dat het goed blijft gaan.

Hééééérlijk uitgeslapen.. menstruatiekrampjes melden zich ook weer vrolijk, en ik geloof dat ik lekker in mijn vel zit , dus vandaag ga ik ervoor nu beebie nog
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:52:53 #84
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39106575
@nanalu...welk boek is dat?
Ik wil dit maal ook proberen om weer borstvoeding te geven. Alleen de vorige keer is het allemaal fout gegaan. En heb ik het na 3 maanden kolven opgegeven. Alle hulp is dus welkom.

Succes met de krampen. Wie weet is dit het voorwerk en gaat het dadelijk lekker snel....
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:01:21 #85
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39106921
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef chacama het volgende:
@nanalu...welk boek is dat?
Ik wil dit maal ook proberen om weer borstvoeding te geven. Alleen de vorige keer is het allemaal fout gegaan. En heb ik het na 3 maanden kolven opgegeven. Alle hulp is dus welkom.

Succes met de krampen. Wie weet is dit het voorwerk en gaat het dadelijk lekker snel....
Mary broekhuijsen ( met de pakkende titel ) Alles over borstvoeding , tips feiten en ervaringen uit de praktijk.

Heel goed goed en helder beschreven en wat ik echt top vind, is dat ze veel dingen herhaalt, niet op het zwakzinnige af , maar net goed genoeg om de dingen tot ons mistige , zwangere brein door te laten dringen, echt goed
pi_39107154
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 07:58 schreef YPPY het volgende:
Gisteren heb ik kraamverband gekocht. Wat is dat mega. Ik verwachtte gewoon groot maandverband. Nu ga ik nog meer ontkennen dat ik ooit moet bevallen.
pssssst..... en soms heb je in het begin zelfs TWEE van die enorme luiers nodig
pi_39107279
en soms zelfs drie
pi_39107352
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef poemojn het volgende:
en soms zelfs drie
baas boven baas
pi_39107466
Dat deden ze in het ziekenhuis de eerste nacht
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:17:15 #90
108648 cattie
lieve moeder
pi_39107507
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:39 schreef nanalune het volgende:

(...) menstruatiekrampjes melden zich ook weer vrolijk, en ik geloof dat ik lekker in mijn vel zit , dus vandaag ga ik ervoor nu beebie nog
Zullen we het gezellig samen doen? Synchroon bevallen?
Of een wedstrijdje, kijken wie het eerste is?
pi_39107522
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef owlet het volgende:

[..]

pssssst..... en soms heb je in het begin zelfs TWEE van die enorme luiers nodig
Wow waar moet je het laten :S
Ik ben al jaren van de inleg kruisjes af, echt verschrikkelijk vond ik dat.
En dan had ik nog maar de platste en kleinst mogelijk nodig ....

Zal dus maar geen string dragen, of in m'n ziekenhuis tas stoppen
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_39107532
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef poemojn het volgende:
en soms zelfs drie
en dan moet je ze om het uur verschonen
pi_39107538
Volgens mij had ik de 1e nacht helemaal niks aan, bedenk ik me net.
Oh wacht, ze hadden alleen een verband tussen mijn benen geklemd, geen onderbroek of netbroekje aan. Ik kon me toch niet verroeren
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:18:16 #94
108648 cattie
lieve moeder
pi_39107555
Ow, enne, ik vond die kraamverbanden in het kraampakket al erg genoeg, willen jullie me niet bang maken met die verhalen erover? Dan durf ik niet meer te bevallen....
pi_39107561
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Ladybos het volgende:
en dan moet je ze om het uur verschonen
of om het kwartier
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39107584
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Inky05 het volgende:

[..]

Zal dus maar geen string dragen, of in m'n ziekenhuis tas stoppen

Misschien zijn kraamverbanden tegenwoordig ook wel in stringversie te verkrijgen
pi_39107709
een paar stringetjes bovenaan zul je bedoelen, om ze om je middel vast te knopen.

poemojn ik weet niet meer zo goed hoe jouw bevalling verlopen is maar als ik dit allemaal zo lees was jij de eerste tijd na de bevalling erg verzwakt he. hoe zat het ook alweer, was jij zoveel bloed verloren? zie jij nu extra tegen de bevallign op of valt dat wel mee.
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 12:25:02 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39107778
misschien een hele domme vraag, maar ik heb dus echt geen flauw idee.
heb je ook kraamverbanden nodig als je een ks gehad hebt?
pi_39107810
lady-wrb
pi_39107822
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar ik heb dus echt geen flauw idee.
heb je ook kraamverbanden nodig als je een ks gehad hebt?
Ik heb ze wel gebruikt, maar als ik de verhalen zo lees hier (over vuistgrote stolsels enzo ) ben ik er nog goed vanaf gekomen. Ze zullen dat allemaal wel tijdens de operatie weggehaald hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')