Meiden, meiden toch. Ik heb me keurig netjes gedragen hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik moet me ook al inhouden....
maar ik mag helemaaaaal niets zeggen geloof ik...
Leuk héquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben trouwens in een echte groeispurt beland, qua gewicht maar ook qua buik. Leuk om te zien (vooral die buik dan he!)
Bah, foutje van de natuur dat we op dit moment extra gevoelig zijn, kunnen we helemaal neit gebruikenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef sweaty het volgende:
[..]
Zit in de zenuwen, vanmiddag de 20 weken echo. Als alles maar goed is.....
En, wordt het een meisje of een jongen![]()
Je zou kunnen spoelen met koude kamillethee en eventueel als je het lekker vind ook drinken. Kamille ontsmet op een natuurlijk manier. Het zou dus kunnen helpen tegen de schimmel...quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef sweaty het volgende:
[..]
Meiden, meiden toch. Ik heb me keurig netjes gedragen hoor, ben net terug van de dokter, inderdaad een schimmelinfectie. Waarschijnlijk had ik een sneetje in mijn tong en door de verminderde weerstand die je nu hebt kan je dus een schimmelinfectie krijgen (wat is dat toch een ontzettend goor woord)
Krijg er geen medicijnen voor omdat het effect op zwangere vrouwen nog niet goed is getest. Voor de zekerheid is mijn suiker ook nog even geprikt, maar die was goed. Pijn wordt wel minder, en moet over een week of 2 weg zijn!!!!!
Zit in de zenuwen, vanmiddag de 20 weken echo. Als alles maar goed is.....
En, wordt het een meisje of een jongen![]()
Mary broekhuijsen ( met de pakkende titelquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef chacama het volgende:
@nanalu...welk boek is dat?
Ik wil dit maal ook proberen om weer borstvoeding te geven. Alleen de vorige keer is het allemaal fout gegaan. En heb ik het na 3 maanden kolven opgegeven. Alle hulp is dus welkom.
Succes met de krampen. Wie weet is dit het voorwerk en gaat het dadelijk lekker snel....
pssssst..... en soms heb je in het begin zelfs TWEE van die enorme luiers nodigquote:Op donderdag 22 juni 2006 07:58 schreef YPPY het volgende:
Gisteren heb ik kraamverband gekocht. Wat is dat mega.Ik verwachtte gewoon groot maandverband. Nu ga ik nog meer ontkennen dat ik ooit moet bevallen.
![]()
Zullen we het gezellig samen doen? Synchroon bevallen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:39 schreef nanalune het volgende:
(...) menstruatiekrampjes melden zich ook weer vrolijk, en ik geloof dat ik lekker in mijn vel zit , dus vandaag ga ik ervoornu beebie nog
Wow waar moet je het laten :Squote:Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef owlet het volgende:
[..]
pssssst..... en soms heb je in het begin zelfs TWEE van die enorme luiers nodig![]()
of om het kwartierquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Ladybos het volgende:
en dan moet je ze om het uur verschonen
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Zal dus maar geen string dragen, of in m'n ziekenhuis tas stoppen![]()
Ik heb ze wel gebruikt, maar als ik de verhalen zo lees hier (over vuistgrote stolsels enzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar ik heb dus echt geen flauw idee.
heb je ook kraamverbanden nodig als je een ks gehad hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |