Nee jouw Monno's sjet Network raakt nogs overbelast.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb mijn msn hier al 50 keer geplemt. Ik blijf niet an de gang.![]()
Dan moet je d'r ook op d'r neus slaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
Waarom kan die hoer van een kapster nou nooit gewoon mijn haar knippen op desgewenste lengte?
Ik heb er even 7 koud gelegt je weet, kan ik de elke 12 minuten "plop" doen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb zelfs m'n ene biertje nog bewaart. Dan doe ik zo bij de aftrap 'plop'. Je weets.
Nah, van 5 jaarquote:
Doet ze het dan wel goed?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moet je d'r ook op d'r neus slaan.
Hij staat al standaard op afk! Maar geen hond die daar intraptquote:
Hmm tis nog niet begonnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
Oh, we gaan met zijn allen leuk oranje doen?.
En dan zovan. Hehehe, je wou toch een nosejob?quote:
Je bent een stuk grappiger dan vroeger yvonne. Sjoe roel. Joe no det?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij staat al standaard op afk! Maar geen hond die daar intrapt
Zie ondertitel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm tis nog niet begonnen
Maar uhm, wat doe jij met dat tagje en dat kleurtje dan?
ij dit joer noos. nauw joe doe mij her!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dan zovan. Hehehe, je wou toch een nosejob?
Inlikken werkt niet meer met die nieuwe policy Armaquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een stuk grappiger dan vroeger yvonne. Sjoe roel. Joe no det?![]()
Ik was altijd zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een stuk grappiger dan vroeger yvonne. Sjoe roel. Joe no det?![]()
Dus monno wordt geen moddereter ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inlikken werkt niet meer met die nieuwe policy Arma [afbeelding]
Ja wat mot ik nou? watje of rellen. sjoe seej it men!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was altijd zo
Je wordt ook al een watje Arma,
net als die jano, nu hij papa wordt
Ik lik nergens an!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inlikken werkt niet meer met die nieuwe policy Arma [afbeelding]
Of je ziet niet in dat je aan je 3e jeugd begint.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was altijd zo
Je wordt ook al een watje Arma,
net als die jano, nu hij papa wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |