Ik vermoed dat de coupes volzaten. Maar we hadden dan ook maar 2 dagen waarop we de terugreis wilden aanvaarden opgegeven, waarvan er 1 of zelfs 2 (weet ik even niet meer) in het weekend vielen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:48 schreef ultra_ivo het volgende:
wie vertelde je dat de trein vol zat voor de terugreis? Zo erg heb ik het nooit meegemaakt, met wat schuiven qua tijden/klasse was het altijd mogelijk om te reizen.
Elektrichkaquote:Ik heb wel van Sevastopol naar Simferopol in een stoptrein gezeten.
mwah, 6 uur is ook nog wel uit te houden. Maar dan moet je wel een slaapmatje bij je hebben om op te zittenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:02 schreef DJJoris het volgende:
Autsh, 2 uur houten bankjes, al valt het wel mee denk ik zo, beetje zoals die klapstoeltjes van de NS hier denk ik.
Jawel maar of ze interessant zijn voor dit topic vraag ik mij af, zijn vooral van mijn vriendin dus denk dat je over 1.5 maand meer geluk hebt bij mij met kiekjes van Oekraíne. heb dan ook een betere camera mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je trouwens nog wat foto's van je vorige vakantie bij de hand?
Wanneer wil je gaan? Ik ben zelf tussen 25 t/m 28 juli in Kyiv samen met m'n vriendin en 2 vrienden. Als het niet te duur is zouden wij ook wel willen gaan. Hoe groter de groep hoe goedkoper.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:48 schreef Vertigo19 het volgende:
Hallo allen!Deze zomer maak ik een rondreis per trein door Oekraine. Heb in de draadjes op dit forum al veel boeiende info gelezen, dank daarvoor!
![]()
Joris, je kan niet blijven sexxen, je moet af en toe ook een hapje etenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:46 schreef DJJoris het volgende:
Heheh ik ben rond die datum ook in Kyiv maar denk niet dat mijn vriendin het mij in dank zal afnemen om dan uit te gaan.
lol lol lol, denk niet dat die mensen waar we logeren het ons in dank zullen afnemen als we de hele tijd zouden sexen, nee het is meer dat Julia gewoon niet graag naar dingen als clubs en discotheken gaat en daarin ga ik helemaal met haar meequote:Op zondag 9 juli 2006 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joris, je kan niet blijven sexxen, je moet af en toe ook een hapje eten
Jammer, op deze site bieden ze tours naar Tsjernobvyl aan: http://www.ukrcam.com/tour/tour_3.htmlquote:Op zondag 9 juli 2006 20:52 schreef Vertigo19 het volgende:
@Flipper: ik ben net een weekje later helaas...
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
3x raden wat Joris op dit moment aan het doen is
Waar zit dat? Dan gaan wij er eten en komt er een review van!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
In Kiev, ik kan het niet vaak genoeg herhalenmoet je zeker naar Puzata Gata of Domashnya Kuchnya gaan, twee uitstekende Oekrainse restaurants waar je voor weinig geld (complete maaltijd incl halve liter bier = 2 EUR) enorm goed kunt eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |