quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef alki het volgende:
Mooie stad alleen jammer van de mensen die er wonen die zo chauvinistisch als de pest zijn en denken dat maastricht je van het is...
Eensch is!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef alki het volgende:
Mooie stad alleen jammer van de mensen die er wonen die zo chauvinistisch als de pest zijn en denken dat maastricht je van het is...
Maar dat is toch ook gewoon zo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef alki het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zolang ze hun kaken op elkaar houden wel ja
Ik ga er aankomend schooljaar studeren, waar kom je oorspronkelijk vandaan? En waarom zou je er nooit 'echt' willen wonen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:40 schreef superheist het volgende:
Woon er nu bijna een jaar, heerlijk om te studerenmaar zou er nooit 'echt' willen wonen.
Oh?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:43 schreef DutchGrecian het volgende:
Het zijn alleen de mensen die er wonen die door de rest van Limburg gehaat worden.
Waarom worden ze gehaat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:43 schreef DutchGrecian het volgende:
Maastricht is een prachtige stad, een terechte hoofdstad van Limburg. Het zijn alleen de mensen die er wonen die door de rest van Limburg gehaat worden.
Waarom danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:43 schreef DutchGrecian het volgende:
Maastricht is een prachtige stad, een terechte hoofdstad van Limburg. Het zijn alleen de mensen die er wonen die door de rest van Limburg gehaat worden.
OLV?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:56 schreef hannekethemaster het volgende:
Ik ga maastricht na 6 jaar studie bijna verlaten.... *zucht was stiekem toch best leuk in Mestreech..
IOLV
afgunst, logisch...quote:
Kom oorspronkelijk uit Purmerend (waar ik verder ook nooit meer wil wonen) En om te wonen, tja, het studentenleven is leuk maar ik vind Maastricht (limburg eigenlijk) gewoon een beetje ver van de bewoonde wereld vandaan, als ik dan toch in Nederland zou wonen zou m'n voorkeur uitgaan naar Utrecht of ergens aan de kust.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga er aankomend schooljaar studeren, waar kom je oorspronkelijk vandaan? En waarom zou je er nooit 'echt' willen wonen?
Hoe is het uitgaansleven in Maastricht. Is het bv te vergelijken met Breda?
op zaterdag zijn de kroegen een uurtje langer open. tijdje terug was 2 heeren op vrijdag ook tot 3 uur open dus ik weet eigenlijk niet hoe het nou op donderdag en vrijdag zitquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:08 schreef superheist het volgende:
[..]
Verder is het uitgaansleven best goed, veel cafe´s en kroegen, alleen maar 2 tenten die tot ná 2 uur open zijn wat dan niet echt dicotheken zijn (als je daarvan houdt) maar meer "studentendancings" zoals Dansen bij Janssen in Amsterdam. Maar als je met/bij je vereniging bent is alles wel leuk![]()
Op vrijdag en zaterdag zijn de meeste kroegen (zeker op de Platielstraat) gewoon tot 3 uur open.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:16 schreef The6thgate het volgende:
[..]
op zaterdag zijn de kroegen een uurtje langer open. tijdje terug was 2 heeren op vrijdag ook tot 3 uur open dus ik weet eigenlijk niet hoe het nou op donderdag en vrijdag zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |