Die is van jan olsthoorn, beste vent, met aparte trekjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef sanger het volgende:
Laatst nog geweest, in ''s-Gravezandenlangs de weg een hele mooie manege gezien in Texasstijl
Nee bij lange na niet! Wegwezen jij!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Casparovvv het volgende:
Berkel en Rodenrijs
Hoort er nog net bij geloof ik.
Volgens het kaartje in de OP welquote:
Dat kaartje klopt niet johquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Volgens het kaartje in de OP wel
Maargoed, ik heb jarenlang op Hoek van Holland gewoond, in een mooi huis vlakbij het strand
Dat komt al dichter in de buurt?
Ja, te beginnen met vanavond, ben voorlopig klaar met school... tijdens de Naaldwijkse feestweek ben ik alleen op vakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:08 schreef Westlander het volgende:
Goed topic !!![]()
Al zin in de feestweken komende tijd ??![]()
In Naaldwijk is altijd wel lachen ja. Maar de Bradelier en de braderie in 's-Gravenzande vind ik altijd 3 keer niks.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, te beginnen met vanavond, ben voorlopig klaar met school... tijdens de Naaldwijkse feestweek ben ik alleen op vakantie
Ja altijd lachen in Naaldwijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:50 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
In Naaldwijk is altijd wel lachen ja. Maar de Bradelier en de braderie in 's-Gravenzande vind ik altijd 3 keer niks.![]()
Fout!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:21 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat kaartje klopt niet joh
De streek Westland bestaat eigelijk uit 7 gemeentes: De Lier, Naaldwijk, 's Gravenzande, Maasland, Schipluiden, Monster, Poeldijk.
Ik zei de streek, niet de gemeente...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Fout!
Gemeente Westland:
De Lier | 's-Gravenzande | Heenweg | Honselersdijk | Kwintsheul | Maasdijk | Monster | Naaldwijk | Poeldijk | Ter Heijde | Wateringen
Gemeente Midden Delfland:
Den Hoorn | Maasland | Schipluiden
Ik heb het lijstje van Wikipedia.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik zei de streek, niet de gemeente...
maar dan nog:
Heenweg (= 's-Gravenzande ) | Honselersdijk (=Naaldwijk) | Kwintsheul (=Wateringen) | Maasdijk (=Naaldwijk)| Monster | Poeldijk (=Monster) | Ter Heijde (=Naaldwijk) | Den Hoorn (=Schipluiden)
Jij hebt het over de zogenaamde kernen
Berkel Cityquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Casparovvv het volgende:
Berkel en Rodenrijs
Hoort er nog net bij geloof ik.
kloptquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje van Wikipedia.Begon ook enigzins aan mezelf te twijfelen.
En Ter Heijde is geen Naaldwijk maar Monster.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:02 schreef Westlander het volgende:
Vanmiddag even leuk fototje gemaakt![]()
[afbeelding]
Dat figuurquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:10 schreef dubidub het volgende:
Uit deze (http://bweijers.dutch-flankers.net/fok-kaart/) kaart blijkt dat er nog wel meer mensen in de buurt wonen.
Schaamteloze schop btw
Volgens mij ligt dat aan de rand van Hoek van Hollandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef dubidub het volgende:
Waar is dat bassin? Nooit gezien, wel mooie foto :p
Koningin Julianaweg in 's-Gravenzande. Als je richting Monster gaat zeg maar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef dubidub het volgende:
Waar is dat bassin? Nooit gezien, wel mooie foto :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |