Hihi.quote:
Dat heb je nou altijd al willen doen, hm?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:02 schreef Misstique het volgende:
En centraal.
In mijn tijd was dat er nog niet. Toen verneukte ik de TT altijd maar, ter compensatie.quote:
Hoeveel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:55 schreef Dagonet het volgende:
Ah, goedmaakseks tussen Chow en Misstique. I'd pay to see that.
Mwah, da's toch wel minstens zo sexy, heur.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:04 schreef JDude het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat er nog niet. Toen verneukte ik de TT altijd maar, ter compensatie.
Ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heb je nou altijd al willen doen, hm?
Dat zou echt raar zijn, als Dago jou daarvoor zou betalen.quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Oh, en je icon is hier stuk, mt.
Hier niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Je hebt gelijk, hij mag gewoon gratis kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou echt raar zijn, als Dago jou daarvoor zou betalen.
Nee, hij moet mij dubbel betalen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij mag gewoon gratis kijken.
Tinypic is waarschijnlijk traag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef pc-fr34k het volgende:
In natura?quote:
Al 643 delen elk deel nieuw. Hallo C.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:07 schreef Croupouque het volgende:
Is dit een nieuwe reeks?
Ja, daarom zijn we ook bij deel 643.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:07 schreef Croupouque het volgende:
Is dit een nieuwe reeks?
Ja. Welkom. Biertje?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:07 schreef Croupouque het volgende:
Is dit een nieuwe reeks?
Hangt van de situatie af.quote:
Wat als 'ie warm is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zou wel een koud biertje lusten.
Ook zo ben ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef Chowi het volgende:
Mwah, da's toch wel minstens zo sexy, heur.
Rode wodka en frituur?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wil de naam niet in: "RWEF" veranderen, dus vooruit.
Rode wijn?quote:
Een rooie wijn mag ook, we zijn hier zeer flexibel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wil de naam niet in: "RWEF" veranderen, dus vooruit.
Warm is fout, Lauw gaat er bij door maar dan moet het wel een verdomd goed biertje zijn wil ik het nog lusten.quote:
Vooruit, kroepoek, omdat je zo'n toffe user bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Croupouque het volgende:
Heb ik jullie toestemming om binnenkort een dagje in deze reeks mee te posten? Ik heb namelijk het redelijk ludieke plan om één dezer dagen uit het niets op de nummer 1-positie te komen in dat kutlijstje van Arcee. Ik ga zometeen eens opzoeken hoeveel posts daar eigenlijk voor nodig zijn.
Het moge duidelijk zijn dat ik verwacht dat jullie discreet met deze informatie omgaan.
Ik zal het niet rond op het forum posten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Croupouque het volgende:
Heb ik jullie toestemming om binnenkort een dagje in deze reeks mee te posten? Ik heb namelijk het redelijk ludieke plan om één dezer dagen uit het niets op de nummer 1-positie te komen in dat kutlijstje van Arcee. Ik ga zometeen eens opzoeken hoeveel posts daar eigenlijk voor nodig zijn.
Het moge duidelijk zijn dat ik verwacht dat jullie discreet met deze informatie omgaan.
Ga je mee wijn drinken, Chowi?quote:
Hangt er vanaf welke wijn je me aanbiedt.quote:
Ga maar helemaal los, al denk ik niet dat je het in dit topic gaat redden, MEN is the place to be voor dat soort dingen, en GCS:WCquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Croupouque het volgende:
wanneer je met Jdude hebt gedronken, zullen wij dan het bed delen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke wijn je me aanbiedt.
GeneralChat Slow:WC ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga maar helemaal los, al denk ik niet dat je het in dit topic gaat redden, MEN is the place to be voor dat soort dingen, en GCS:WC
Daar sluit ik me geheel bij aan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooruit, kroepoek, omdat je zo'n toffe user bent.
IK BEN HIER NOG WEL HOOR!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
wanneer je met Jdude hebt gedronken, zullen wij dan het bed delen?
Vindt Misstique dat wel goed?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
wanneer je met Jdude hebt gedronken, zullen wij dan het bed delen?
Je lijkt echt precies op mij.quote:
doe mee in r&p sc, dan lukt het zeker, daar komen ook veel dagposters vandaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Croupouque het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |