quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:18 schreef staticdata het volgende:
Verkapt ik weet ook leuke DTS stukkies
- Gladiator, de aanval op de germanen
- Top Gun, de intro
- The Lion King, wanneer de stampede opgang komt.
- Saving private ryan, uiteraard de beach landing.
- Vidocq alleen weet het stukje niet meer
- U571, de gehele film door super geluid
-Blondes goes anal, cum in her face
Nog een keer naar Cars?? Zonde van je geld man! Je hebt hem toch al gezien????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja 3x in de bios is toch niet zoveel? Ik ga als ik kan elke week....binnenkort nog maar een keer naar Cars![]()
[..]
Ik heb een Pathe Unlimited pas...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nog een keer naar Cars?? Zonde van je geld man! Je hebt hem toch al gezien????![]()
Hehe dat heb ik ook, gisteren kwam opeens Masthuur en ik dacht "heej geen chopper hier.."quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:16 schreef staticdata het volgende:
of een keer karkand only server bezoeken om weer te weten hoe het is om een kill te maken. door al dat chopperen zou ik het bijna vergeten
We ownde 29 man, jij had daar best bijgekunnen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:40 schreef staticdata het volgende:
waar was ik toen FJD en sickert ownde? oh ik was er niet, vandaar dat ze het konde
vanavond maar proberen gisteren ging vrij bagger.
quote:
Yep, daar staat soms bijna exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van ons allemaal bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |