pffff ou d man..al twee maanden op dvd hier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net terug van de bios.
CARS gezien! Wat een geweldig filmTis zo mooi om te zien hoe Pixar het wederom voor mekaar krijgt om emoties op het scherm te krijgen d.m.v pratende auto's, zo knap! Verder een leuk verhaal, leuke humor en een heel goed passende soundtrack! Topper!!
Gaat deze zien mensen!
Ik moet eerlijk zeggen.. ben regelmatig naar de bioscoop geweest de laatste 2 maanden maar vond Ice Age 2 de leukste, en ik denk dat ik Cars ook erg leuk vindquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net terug van de bios.
CARS gezien! Wat een geweldig filmTis zo mooi om te zien hoe Pixar het wederom voor mekaar krijgt om emoties op het scherm te krijgen d.m.v pratende auto's, zo knap! Verder een leuk verhaal, leuke humor en een heel goed passende soundtrack! Topper!!
Gaat deze zien mensen!
No way. Kijk juist naar de specificaties.quote:
Ik hou me in maar kan hier zo ontiegelijk boos om worden....sorry maar ik vind dat zo laf om alles maar te downloaden, de film is 10x beter in een goede bioscoop!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pffff ou d man..al twee maanden op dvd hier.![]()
Ja, en ook 10x duurder dan thuis...quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou me in maar kan hier zo ontiegelijk boos om worden....sorry maar ik vind dat zo laf om alles maar te downloaden, de film is 10x beter in een goede bioscoop!
Onzin. Pathe Unlimited pas heb je al voor ¤ 17,50 per maand. Aan 1 flesje drinken heb je toch wel genoeg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja, en ook 10x duurder dan thuis...
Kaartje 8 euro![]()
Popcorn 3 euro![]()
Drinken 2.50 euro![]()
Moet je wel minimaal 3x per maand naar de bioscoop gaan wil je dat er uit hebben gehaald. Bovendien ga je nooit alleen en moet je nog iemand vinden die dat ook wil. En zovaak ga ik ook weer niet. En aan 1x drinken heb ik genoeg, maar toch... Ik vind het asociaal duur.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onzin. Pathe Unlimited pas heb je al voor ¤ 17,50 per maand. Aan 1 flesje drinken heb je toch wel genoeg?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou me in maar kan hier zo ontiegelijk boos om worden....sorry maar ik vind dat zo laf om alles maar te downloaden, de film is 10x beter in een goede bioscoop!
Idd maar ik vind het gewoon jammer dat mensen zo denken.....ze weten gewoon echt niet wat ze missen.quote:
Als je thuis een home cinema set(je) hebt kom je ook al ver in een luie stoel met een zak chips in je rechterhand en een biertje in je linkerhand, en dat "helemaal" gratisquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja 3x in de bios is toch niet zoveel? Ik ga als ik kan elke week....binnenkort nog maar een keer naar CarsEerst volgende week naar 16 Blocks. Moet ook ff kijken of ik kaarten kan krijgen voor Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
[..]
Idd maar ik vind het gewoon jammer dat mensen zo denken.....ze weten gewoon echt niet wat ze missen.
Voor mij is de afweging heel simpel. Ik kan 2x naar de bios gaan met m'n meissie of ik kan 1x luxe uit eten bij de Griek op de hoek. Zoveel kost een beetje bioscoopbezoek. Heel eenvoudige afweging voor mij maar dat is puur persoonlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd maar ik vind het gewoon jammer dat mensen zo denken.....ze weten gewoon echt niet wat ze missen.
precies daarom download ik ze en kijk ze in mij eigen bioscoop, heb een beamer, dus de voordelen zijn danquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
I-Spy "Iwan Spyros"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:27 schreef staticdata het volgende:
luxe uit eten bij de griek
weet niet hoe exclusieve griek jij heb
Begrijpelijk Ferdi. Is uiteraard niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voor mij is de afweging heel simpel. Ik kan 2x naar de bios gaan met m'n meissie of ik kan 1x luxe uit eten bij de Griek op de hoek. Zoveel kost een beetje bioscoopbezoek. Heel eenvoudige afweging voor mij maar dat is puur persoonlijk
Geluid is een bios als Pathe de Kuip is echt wel beter als thuis. Tuurlijk is thuis ook relaxt met alle gemakken maar je kan een DVD ook kopen? De meeste films verdienen het gewoon om gekocht te worden. Zoveel kost een DVD niet mits je goed zoekt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:36 schreef escape_nl het volgende:
[..]
precies daarom download ik ze en kijk ze in mij eigen bioscoop, heb een beamer, dus de voordelen zijn dan
- gratis films
- groot scherm
- veel eten en drinken
- wel roken tijdens de film
- lekker vrouwtje naast me
- heel goed geluid
Maar goed je kan niet alles hebben maar ik rij geen Prius
Ik kijk een film maar 1 keer tenzij het echt een goede film is met veel geluidseffecten dus daarom koop ik nooit een dvd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:55 schreef staticdata het volgende:
ik ben het met morph eens!!! :0
ik koop mijn dvd's, maar qua geluid weet ik het nog niet. doordat je in zo'n grote ruimte in de bios zit vergaat er ook een hoop. vaak staat het geluid in de kuip ook te hard ingesteld waardoor er vervomring ontstaat en je sommige tonen niet hoort. daarom een legaal dvd'tje met een goede set thuis, daar ga ik voor.
alleen moet ik eerst weer een goede set kopen
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:18 schreef staticdata het volgende:
Verkapt ik weet ook leuke DTS stukkies
- Gladiator, de aanval op de germanen
- Top Gun, de intro
- The Lion King, wanneer de stampede opgang komt.
- Saving private ryan, uiteraard de beach landing.
- Vidocq alleen weet het stukje niet meer
- U571, de gehele film door super geluid
-Blondes goes anal, cum in her face
Nog een keer naar Cars?? Zonde van je geld man! Je hebt hem toch al gezien????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja 3x in de bios is toch niet zoveel? Ik ga als ik kan elke week....binnenkort nog maar een keer naar Cars![]()
[..]
Ik heb een Pathe Unlimited pas...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nog een keer naar Cars?? Zonde van je geld man! Je hebt hem toch al gezien????![]()
Hehe dat heb ik ook, gisteren kwam opeens Masthuur en ik dacht "heej geen chopper hier.."quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:16 schreef staticdata het volgende:
of een keer karkand only server bezoeken om weer te weten hoe het is om een kill te maken. door al dat chopperen zou ik het bijna vergeten
We ownde 29 man, jij had daar best bijgekunnen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:40 schreef staticdata het volgende:
waar was ik toen FJD en sickert ownde? oh ik was er niet, vandaar dat ze het konde
vanavond maar proberen gisteren ging vrij bagger.
quote:
Yep, daar staat soms bijna exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van ons allemaal bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |