nee 4e keerquote:
Aha nou gelukkig heeft ze het uiteindelijk gehaaldquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee 4e keer
2x gezakt op inzicht enzo
dat je de eerste keer zakt ok.. maar daarna 2x alles goed doen en op inzicht zakken is lame
maar nu dus gehaald![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee 4e keer
2x gezakt op inzicht enzo
dat je de eerste keer zakt ok.. maar daarna 2x alles goed doen en op inzicht zakken is lame
maar nu dus gehaald![]()
ik 40 en in 2 x gehaaldquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aha nou gelukkig heeft ze het uiteindelijk gehaald
Ik heb zelf veel lessen gehad (50) maar wel in 1x geslaagd. Zakken is op zich niet zo erg alleen het is allemaal zo ziekelijk duur
Les of 30, 3x gehaald, nog geen deuk of kras geredenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:47 schreef Sickert het volgende:
ik 40 en in 2 x gehaald
ik vind dat je minimaal 30 lessen gehad moet hebben om uberhaupt te kunnen slagen/afrijden
ik ken iemand die heeft t bij 10 lessen al gehaald (met mazzel zo bleek) heeft al 2 auto's in de prak..
ikzelf trouwens ook 1maar dat doet er niet toe
zolang je mij niet aanrijd is t niet ergquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Veerie het volgende:
Dankjewel allemaal!eindelijk gehaald
nu nog hopen dak geen deuken en ongelukken veroorzaak
![]()
![]()
Flikkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:26 schreef jpjedi het volgende:
21 lessen en 4x![]()
daarna A-C-CE allemaal in 1 keer![]()
VEERTJE PROFICIAT!!!![]()
![]()
bij het leger haal je alles in 1 keer (heb ik gehoord dan van verschillende)quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:42 schreef kievit19 het volgende:
B in 1 keer, C in 1 keer, en mijn ADR ook in 1 keer (oja, mijn tankrijbewijs F (leo1) ook in 1 keer)
Ze zijn bang dat je daar een krasje op rijdquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:42 schreef kievit19 het volgende:
B in 1 keer, C in 1 keer, en mijn ADR ook in 1 keer (oja, mijn tankrijbewijs F (leo1) ook in 1 keer)
neu, eerder bang dat je "een krasje" ergens anders op maakt met dat dingquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat je daar een krasje op rijd
Ow kut een Smartquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:02 schreef kievit19 het volgende:
neu, eerder bang dat je "een krasje" ergens anders op maakt met dat ding
We hadden het over het WK en toen bedachten we ons opeens dat als Nederland vanavond wint van Argentinie, ze zaterdag tegen Mexico moeten en daarna tegen Duitsland. Dus toen wilde wij naar Duitsland toequote:
Veeeeeeeeeertje! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Veerie het volgende:
Dankjewel allemaal!eindelijk gehaald
nu nog hopen dak geen deuken en ongelukken veroorzaak
![]()
![]()
Ga je zondag nog mee naar de ring? Zou ook wel gezellie zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:30 schreef Veerie het volgende:hihi dankjewel lies!! kmoet gewoon heel vaak naar kef rijden
kan leer ik het van zelf wel goed haha btw kvond t echt heel gezellig met JP en jou zondag moeten we nog eens een keertje doen!
Nee ze winnen vanavond van Argentinie, dan winnen ze van Mexico en daarna gaan we met de Prius naar Berlijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
De kans is er ook dat Nederland zondag speelt he
natuurlijk gaat ze meequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ga je zondag nog mee naar de ring? Zou ook wel gezellie zijn.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:17 schreef Veerie het volgende:
ja kdenk dat dat wel moet lukkenzou t ook wel gaaf vinden haha *0*
hier mee eens derest viel wel meequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef UnleashMitch het volgende:
, erg weinig echt goede kansen, een scheids die alles doodfloot.![]()
Als ik Ned 2 naast RTL7 leg dan werd er op RTL7 toch een leuk aantrekkelijker en spannender voetbal gespeeld maar goed we zijn Nederlanders hequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef Sickert het volgende:
hier mee eens derest viel wel mee
sommige wedstrijden gaan nu eenmaal gelijk op
in de finale pwnen we ze
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef BattleLies het volgende:
Boula en vd vaart voor basis!
Verder saaie wedstrijd en een kutscheids.
Op naar de finales!![]()
jedi
sterf hoer (Jp dus he lies zou zoiets doms niet zeggen)quote:
denk dat boulharouz (of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
als er 1 hard gewerkt heeft is t Vd vaart vandaag wel
bedankt, gister werd ik nog gebeld om 21:20... of ik nog langskwam in de shop, maar kwam er net vandaan, en was voetbal aan het kijken... dus zei die gast: weet je het zeker? ze is er nl weer... DAMN! Dus wat doe ik, Shy-guy als ik ben... Ik zeg: Nou ik kom morgen wel, staat zo stom als ik nu weer komquote:
coffeeshop...quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef staticdata het volgende:
over wat voor shop hebben we het eigenlijk
growshop? coffeeshop?
Planning voor zaterdag:quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik twijfel nog een beetje.
Ligt ook aan zaterdag. Wat is nu de planning voor zaterdag?
Andere afspraak?? We hebben dit al lang geleden vast gezet! Dus helaas voor je andere afspraak .. die moet je dan maar naar zondag verzettenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan zaterdag nietSorry! Had al andere afspraak staan...
Zondag ga ik ook niet want de Ring kan me nou totaal niet boeien
Veel plezier alvast!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Alleen als je kans maakt op sex mag je afzeggen!
Heb je een leuk zusje, anders doe ik wel een strik omquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
plastic telt NIET
KOSTEN
BBQ+bier is gratis mits je een leuk cadeautje voor m'n zusje meeneemt die is de dag erna namelijk jarig
ofwel, ik heb nog geen cadeautje voor me zusjequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
plastic telt NIET
KOSTEN
BBQ+bier is gratis mits je een leuk cadeautje voor m'n zusje meeneemt die is de dag erna namelijk jarig
smeerpijpquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je een leuk zusje, anders doe ik wel een strik om
Hoe oud wordt je zusje, eigenlijk.
20 en die strik trek ik dan wel even voor je aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb je een leuk zusje, anders doe ik wel een strik om
Hoe oud wordt je zusje, eigenlijk.
Ik had het er nog niet eens echt over gehad maar ik was er vanuit gegaan dat zes man in huis iets teveel van het goede was geweest. Een of twee man maakt niet uit, kijk maar, je bent welkom. Al is het alleen maar omdat JP en ik nu de enige zijn die bier drinken en die krat gaat leeg hoor JPquote:Je had het er ook over dat je moeder het niet zag zitten als er mensen bleven slapen. Dat kan ik wel een beetje voorstellen, zeker als je dochter de dag erna jarig is.
Iedereen gaat 's avonds verder naar huis toch?
Ik ga vanavond denk ik even online, het is weer te lang geleden en de wedstrijden van vanavond geloof ik wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
kan ook tijdens het wk hoor
over weekje of 4 nieuwe patch hopelijk komt dan alles goed.
en hopelijk passen ze eindelijk die K*t claymores aan
ze passen gelukkig wel aan, dat er minder mensen nodig een game te beginnen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
kan ook tijdens het wk hoor
over weekje of 4 nieuwe patch hopelijk komt dan alles goed.
en hopelijk passen ze eindelijk die K*t claymores aan
eigenlijk vind ik dat ook wel een rare actie. ben wel blij dat je misschien 6 man nodig heb om te beginnen, maar is dit geen vorm van statspadden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ze passen gelukkig wel aan, dat er minder mensen nodig een game te beginnen!
ja inderdaad... maar de server zal denk wel sneller vol lopenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat ook wel een rare actie. ben wel blij dat je misschien 6 man nodig heb om te beginnen, maar is dit geen vorm van statspadden?
je kan elkaar zo makkelijk ontwijken, alle vlaggen van elkaar overnemen en ontiegelijk veel punten scoren.
Ik wil best mee alleen zit ik met hoe ik erheen kom en het liefst ook weer terug.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:19 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben even kwijt wie er zondag nou mee naar de ring wilden.
Ik weet dat Kevin en Vera meegaan en die kunnen met ons meerijden. Dan zit onze auto vol. Dus als er nog meer mensen mee willen moeten die samen in een auto duiken.
Wie gaat er behalve Kef en Veertje nog meer mee??
ps. Het is ruim 2.5 uur rijden en we vertrekken ongeveer om 17 uur weer richting huis. Dus je moet rekenen dat je, vanaf Prinsenbeek gezien, vanaf half 10 tot 20 uur weg bent.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga rond 16:00 uur naar huis zodat ik het voetbal kan zien
Vanavond naar Cars
Maar als het spel eenmaal loopt is de server zo vol, dat is nu ook met 10 man. En zeker met Karkand.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat ook wel een rare actie. ben wel blij dat je misschien 6 man nodig heb om te beginnen, maar is dit geen vorm van statspadden?
je kan elkaar zo makkelijk ontwijken, alle vlaggen van elkaar overnemen en ontiegelijk veel punten scoren.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
steek liever tijd in je pc om bf2 werkend te krijgen![]()
Bios zuigt hard! Ik ben nogal snel geirriteerd namelijk... En heb te lange benen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga 100x liever naar de bios dan dat ik BF2 speel hoor![]()
en dan toch van de week moeite nemen om het te installerenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga 100x liever naar de bios dan dat ik BF2 speel hoor![]()
hoe laat jullie bij ons/mij?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Planning voor zaterdag:
11:00 uur verzamelen bij Ferdi
12:00 uur op het strand
15.30 uur vertrek richting Ferdi
Bij Ferdi BBQ
Zo heb ik de planning begrepen duss....
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als vrouw moet je gewoon je rijbewijs halen, zodat je je man naar huis kan brengen als die zich ladderzat heeft opgesloten op de plee
Ja slecht idee achteraf. Inmiddels is het alweer van m'n PC afquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
en dan toch van de week moeite nemen om het te installeren![]()
het was dus in Vlezenbeek (Sint Pieters Leeuw) bij een bonbon fabriek. we moesten een oven demonteren.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Huh? Wijk Antwerpen?
Ik zit meerdere malen per week in Brussel en ken er goed mijn weg maar ik heb echter nog nooit de wijk Antwerpen gezien.![]()
Maar dan kom je wel op de koffie zeker? Ben er op maandag en woensdag.. Kun je gelijk je Frans oefenen.
![]()
hmmm memoriesquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als vrouw moet je gewoon je rijbewijs halen, zodat je je man naar huis kan brengen als die ladderzat opgesloten zit op de plee.
Hier ook, tot dinsdagquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het was dus in Vlezenbeek (Sint Pieters Leeuw) bij een bonbon fabriek. we moesten een oven demonteren.
ben nu dus weer thuis want we waren te snel
lang weekend dus!!!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kost alleen 359 euro en dat vind ik zeker 159 euro te duur!
Jepsefleps!quote:
JUMMIE!!!!!! Maar gele zak vinnik tegenwoordig lekkerderquote:
godver!! wat hebben wij gepwnedquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Net paar rondjes gespeeld. Eerst twee keer op Dragon Valley, nou ja leuk aardig, beetje rondhuppelen. Je kent het wel. Daarna vonden Kevin en ik het toch eens tijd om de newbee's kennis te laten maken met de krachten van de diehardsen dat hebben ze geweten
FJD 90 (2e USA)
Kev 60 (1e MEC)
And they will know that my name is the smurf
vrij naar Boodock Saints
Zo en na deze slachtpartij gaan we nog even Guus supporten onder het genot van een flesje Hertog Jan en een glaasje Glenfiddich 15 years
Oke danquote:
me 2 van deze word je sneller misselijkquote:JUMMIE!!!!!! Maar gele zak vinnik tegenwoordig lekkerder![]()
pffff ou d man..al twee maanden op dvd hier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net terug van de bios.
CARS gezien! Wat een geweldig filmTis zo mooi om te zien hoe Pixar het wederom voor mekaar krijgt om emoties op het scherm te krijgen d.m.v pratende auto's, zo knap! Verder een leuk verhaal, leuke humor en een heel goed passende soundtrack! Topper!!
Gaat deze zien mensen!
Ik moet eerlijk zeggen.. ben regelmatig naar de bioscoop geweest de laatste 2 maanden maar vond Ice Age 2 de leukste, en ik denk dat ik Cars ook erg leuk vindquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net terug van de bios.
CARS gezien! Wat een geweldig filmTis zo mooi om te zien hoe Pixar het wederom voor mekaar krijgt om emoties op het scherm te krijgen d.m.v pratende auto's, zo knap! Verder een leuk verhaal, leuke humor en een heel goed passende soundtrack! Topper!!
Gaat deze zien mensen!
No way. Kijk juist naar de specificaties.quote:
Ik hou me in maar kan hier zo ontiegelijk boos om worden....sorry maar ik vind dat zo laf om alles maar te downloaden, de film is 10x beter in een goede bioscoop!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pffff ou d man..al twee maanden op dvd hier.![]()
Ja, en ook 10x duurder dan thuis...quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou me in maar kan hier zo ontiegelijk boos om worden....sorry maar ik vind dat zo laf om alles maar te downloaden, de film is 10x beter in een goede bioscoop!
Onzin. Pathe Unlimited pas heb je al voor ¤ 17,50 per maand. Aan 1 flesje drinken heb je toch wel genoeg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja, en ook 10x duurder dan thuis...
Kaartje 8 euro![]()
Popcorn 3 euro![]()
Drinken 2.50 euro![]()
Moet je wel minimaal 3x per maand naar de bioscoop gaan wil je dat er uit hebben gehaald. Bovendien ga je nooit alleen en moet je nog iemand vinden die dat ook wil. En zovaak ga ik ook weer niet. En aan 1x drinken heb ik genoeg, maar toch... Ik vind het asociaal duur.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onzin. Pathe Unlimited pas heb je al voor ¤ 17,50 per maand. Aan 1 flesje drinken heb je toch wel genoeg?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou me in maar kan hier zo ontiegelijk boos om worden....sorry maar ik vind dat zo laf om alles maar te downloaden, de film is 10x beter in een goede bioscoop!
Idd maar ik vind het gewoon jammer dat mensen zo denken.....ze weten gewoon echt niet wat ze missen.quote:
Als je thuis een home cinema set(je) hebt kom je ook al ver in een luie stoel met een zak chips in je rechterhand en een biertje in je linkerhand, en dat "helemaal" gratisquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja 3x in de bios is toch niet zoveel? Ik ga als ik kan elke week....binnenkort nog maar een keer naar CarsEerst volgende week naar 16 Blocks. Moet ook ff kijken of ik kaarten kan krijgen voor Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
[..]
Idd maar ik vind het gewoon jammer dat mensen zo denken.....ze weten gewoon echt niet wat ze missen.
Voor mij is de afweging heel simpel. Ik kan 2x naar de bios gaan met m'n meissie of ik kan 1x luxe uit eten bij de Griek op de hoek. Zoveel kost een beetje bioscoopbezoek. Heel eenvoudige afweging voor mij maar dat is puur persoonlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd maar ik vind het gewoon jammer dat mensen zo denken.....ze weten gewoon echt niet wat ze missen.
precies daarom download ik ze en kijk ze in mij eigen bioscoop, heb een beamer, dus de voordelen zijn danquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
I-Spy "Iwan Spyros"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:27 schreef staticdata het volgende:
luxe uit eten bij de griek
weet niet hoe exclusieve griek jij heb
Begrijpelijk Ferdi. Is uiteraard niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voor mij is de afweging heel simpel. Ik kan 2x naar de bios gaan met m'n meissie of ik kan 1x luxe uit eten bij de Griek op de hoek. Zoveel kost een beetje bioscoopbezoek. Heel eenvoudige afweging voor mij maar dat is puur persoonlijk
Geluid is een bios als Pathe de Kuip is echt wel beter als thuis. Tuurlijk is thuis ook relaxt met alle gemakken maar je kan een DVD ook kopen? De meeste films verdienen het gewoon om gekocht te worden. Zoveel kost een DVD niet mits je goed zoekt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:36 schreef escape_nl het volgende:
[..]
precies daarom download ik ze en kijk ze in mij eigen bioscoop, heb een beamer, dus de voordelen zijn dan
- gratis films
- groot scherm
- veel eten en drinken
- wel roken tijdens de film
- lekker vrouwtje naast me
- heel goed geluid
Maar goed je kan niet alles hebben maar ik rij geen Prius
Ik kijk een film maar 1 keer tenzij het echt een goede film is met veel geluidseffecten dus daarom koop ik nooit een dvd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:55 schreef staticdata het volgende:
ik ben het met morph eens!!! :0
ik koop mijn dvd's, maar qua geluid weet ik het nog niet. doordat je in zo'n grote ruimte in de bios zit vergaat er ook een hoop. vaak staat het geluid in de kuip ook te hard ingesteld waardoor er vervomring ontstaat en je sommige tonen niet hoort. daarom een legaal dvd'tje met een goede set thuis, daar ga ik voor.
alleen moet ik eerst weer een goede set kopen
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:18 schreef staticdata het volgende:
Verkapt ik weet ook leuke DTS stukkies
- Gladiator, de aanval op de germanen
- Top Gun, de intro
- The Lion King, wanneer de stampede opgang komt.
- Saving private ryan, uiteraard de beach landing.
- Vidocq alleen weet het stukje niet meer
- U571, de gehele film door super geluid
-Blondes goes anal, cum in her face
Nog een keer naar Cars?? Zonde van je geld man! Je hebt hem toch al gezien????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja 3x in de bios is toch niet zoveel? Ik ga als ik kan elke week....binnenkort nog maar een keer naar Cars![]()
[..]
Ik heb een Pathe Unlimited pas...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nog een keer naar Cars?? Zonde van je geld man! Je hebt hem toch al gezien????![]()
Hehe dat heb ik ook, gisteren kwam opeens Masthuur en ik dacht "heej geen chopper hier.."quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:16 schreef staticdata het volgende:
of een keer karkand only server bezoeken om weer te weten hoe het is om een kill te maken. door al dat chopperen zou ik het bijna vergeten
We ownde 29 man, jij had daar best bijgekunnen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:40 schreef staticdata het volgende:
waar was ik toen FJD en sickert ownde? oh ik was er niet, vandaar dat ze het konde
vanavond maar proberen gisteren ging vrij bagger.
quote:
Yep, daar staat soms bijna exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van ons allemaal bedoel je?
Ik zei niet exclusief. Ik zei luxequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:42 schreef staticdata het volgende:
FJD nu wil ik toch wel wet welke exclusief grieks restaurant er bij jou in de buurt zit
Zoals ik al zei, sommige spellen zijn het waard. Hitman heb ik nu hooguit een uurtje of 5 gespeeld. Fifa al snel een uur of 20 a 30 maar dan heb ik ook zoveel lol gehadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Smaken verschillen gelukkig
En Ferdi, jij hebt nu al 230 uur online gespeeld! Dan vind ik 50 euro nog wel redelijk meevallen.
Al blijft het duur.
Battlefield 2 is het geld bij mij dubbel en dwars waard geweest in tegenstelling tot een hoop andere games. Ik heb nu al zoveel uren gespeeld waar denk ik geen andere game aan tipt, misschien Mario Kart van de SNES of N64... die heb ik ook heel veel gespeeld.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
BF2 heb ik niet eens gekochtGewonnen met een prijsvraag
Fifa had het waard geweest, Hitman bv niet
Waarmee schoot je dan? Als gunner of infantry bedoel je?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef staticdata het volgende:
vanavond hopelijk iets beter schieten als gisteren.
Gefeliquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yes ben definitief geplaatst in de Propedeuse van Informatica Deeltijd aan Avans Hogeschool
in het algemeen, nu ik zovaak piloot ben heb ik bijna geen kills meer joh, meer deathsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waarmee schoot je dan? Als gunner of infantry bedoel je?
Net terug en me mp3 speler gekocht, weer een hoop centen kwijt.. (helaas)
Maar wel wat moois voor terug als het goed is dan...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Shocking News !!!
[[url=http://images6.theimagehosting.com/screen000.6ef.th.jpg]afbeelding][/URL]
Haha ja dat was het ook, server was net gecrasht dacht ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
dat zegt ie atlijd maar de volgende avond zit hij er weer gewoon hoor.zijn manier van afreageren denk ik dan maar
Je moet het eigenlijk afwisselen, want als je alleen maar piloot bent krijg je inderdaad meestal meer deaths dan kills. Als je het afwisseld heb je daar geen last van dus ook geen K/D die achteruit gaat. Heb het laatst 2x met Bravo om en om gevlogen op Dalianquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:10 schreef staticdata het volgende:
dat is het probleem vind het ook leuk als jullie als gunner erbij zitten
Met die laaste patch speel ik al heel wat minder, 2 uurtjes op een avond en in het weekend al bijna niet meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
dat zegt ie atlijd maar de volgende avond zit hij er weer gewoon hoor.zijn manier van afreageren denk ik dan maar
die was gewoonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef escape_nl het volgende:
Gisteren nog wel een J10 uit de lucht geschoten met een TV guided
Loting?? Waar slaat dat in hemelsnaam op. Dat is wel heel unfair zeg. Als alles gelijk is (punten, doelsaldo etc) laat dan het team door dat de minste gele/rode kaarten heeft ontvangen, fair play dus. Loten is zoiets waarbij je geluk moet hebben, kan je zelf niets aan doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja dat klopt, maar door loting eruit vind ik leuker. Komt bijna nooit voor en ik gun ZK om door te gaan en FR niet.
d, e, fquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De regels wat betreft de poule stand:
Reglement 2006 FIFA World CupGermany(TM); Artikel 31 Eerste ronde (groepen)
5. De rangschikking van elk team in elke groep wordt als volgt bepaald:
a) hoogste aantal behaalde punten in alle groepswedstrijden;
b) doelpuntenverschil in alle groepswedstrijden;
c) hoogste aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden.
Als twee of meer teams gelijk eindigen op basis van de drie bovenstaande criteria, wordt hun rangschikking als volgt bepaald:
d) Hoogste aantal behaalde punten in de groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
e) doelpuntenverschil van de groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
f) het hoogste aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden tussen de betrokken teams;
g) loting door het organisatiecomité van de FIFA World Cup™.
zelfs als we constant afwisslenen stonden we nog met ze 2 en bovenaan aan en soms stond escape er ook nog in maar dat gaat echt perfect !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk afwisselen, want als je alleen maar piloot bent krijg je inderdaad meestal meer deaths dan kills. Als je het afwisseld heb je daar geen last van dus ook geen K/D die achteruit gaat. Heb het laatst 2x met Bravo om en om gevlogen op Dalian![]()
Net thuis!quote:
Dat is zeker een mooie spelert, ik heb zijn voorganger (M3, 40GB) en ben er zeker tevreden mee. Alleen als ik NU zou moeten kiezen dan zou ik waarschijnlijk voor een 60GB iPod gaan. Tis dat ik zo'n gigantische averse tegen iPod heb/had, het is namelijk in alle opzichten een nagenoeg perfect product, maar wilde gewoon NIET meedoen met de hype, en wel omdat iPod geen echte drag en drop kent (je moet zelf mappen per artiest maken, en dat binnen het bejubelde iTunesquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hier ook, tot dinsdag![]()
Weet nog steeds niet welke mp3 speler ik wil...
Vind deze wel wat...
De nieuwe Cowon iAudio X5 30 GB is de ultieme samensmelting van design, geluidskwaliteit en een aantal unieke features. De X5 is uitgerust met een 1.8" full color TFT-LCD scherm, waar u foto én video op kunt afspelen. Ook deze iAudio is weer volgeladen met geavanceerde technieken om de ultieme geluidskwaliteit te produceren. Hiervoor zorgen onder andere BBE Sound, Mach3Bass, MP Enhanced, en 3D Sound. De standaard afspeelduur van de ingebouwde accu is een indrukwekkende 14 uur. Kiest u voor de X5L(longplay), dan kunt u zelfs 35 uur van uw muziek genieten!
Ook uniek aan de speler is de USB on-the-go 2.0 functie. Hiermee kunt u met een snelheid tot wel 480 mbps foto's direct kopiëren vanaf uw digitale camera, of ander plug&play apparaat. Zo fungeert de X5 als een zeer handige imagetank. Verder is de iAudio uitgerust met een time-chip, zodat u altijd de tijd bij de hand heeft en gewekt kan worden met uw favoriete muziek. Dit alles is verpakt in een wonderschone, aluminium behuizing welke kleiner en lichter is dan de Apple iPod.
De Cowon iAudio X5 speelt vele formaten muziek: MP3, WMA, OGG Vorbis, ASF, FLAC en WAV. Voor de foto-functionaliteit wordt JPEG ondersteund. Ook kunnen .TXT bestanden bekeken worden. Ten slotte is er voor de bewegende beelden .AVI ondersteuning aanwezig. Muziek bestanden zullen nooit meer overslaan dankzij de 12 MB DRAM anti-schok buffer.
[afbeelding]
Kost alleen 359 euro en dat vind ik zeker 159 euro te duur!
Jij bent natuurlijk rebels en wilt er dan juist niet mee lopenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis dat ik zo'n gigantische averse tegen iPod heb/had, het is namelijk in alle opzichten een nagenoeg perfect product, maar wilde gewoon NIET meedoen met de hype, en wel omdat iPod geen echte drag en drop kent (je moet zelf mappen per artiest maken, en dat binnen het bejubelde iTunes), geen Vorbis ondersteunt en dat elke zelfverklaard hippe persoon er mee loopt.
Nederland iig welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:44 schreef diamondvoodoo het volgende:Weet trouwens iemand of je WK wedstrijden op de radio kunt beluisteren... tijdens Duitsland - Zweden ben ik onderweg naar Friesland en wil natuurlijk via dit dingetje wel mee kunnen luisteren![]()
Zal wel ff zoeken zodra het 5 uur is dan merk ik het gauw genoegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nederland iig welOf ze andere wedstrijden ook doen...denk het haast wel
Ga naar je feest nicht !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was je jarig gister Kev? Zeg dat dan!
Gefeliciteerd alsnog!!!
mooi ding,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:47 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
gister gekocht, niks geen gesleep met cd's meer
deze had je ook kunnen nemen, met fm radioquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje... moet je nieuwe oordopjes in laten spelen? Ik heb sinds kort de Sennheiser CX300 als aanrader bij me nieuwe mp3 speler gekocht maar het geluid klinkt heel laag en je hoort nauwelijks een "bass." Het geluid lijkt hierdoor onscherp en de standaard oordopjes en me oude oordopjes klinken veel mooier..
[afbeelding]
Sennheiser CX300
Hoe kan dit... heb weleens gehoord dat je je oordopjes een paar uur moet laten inspelen voor het beste geluid, is dat ook zo?
Zat te twijfelen tussen een Creative Zen Micro en Creative Touch.. Heb uiteindelijk de iAudio gekozen vanwege de geluidservaring dat bleek uit vele reviews. Of dat zo is moet ik nog testen, komt in de trein welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
deze had je ook kunnen nemen, met fm radio
Creative ZEN V Plus
[afbeelding]
Ik ben er wel maar tussendoor steeds bezig, rond half 5 ben ik ook weg. Hoor het wel als mensen special force willen..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er vanmiddag niet, dus als er een andere admin de server op SF wilt zetten, zo niet dan morgen maar
Op de site waar ik hem heb gekocht las ik een reviewquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:05 schreef staticdata het volgende:
have fun vanmiddag. dat met de oordopjes, ik ben al aan het zoeken voor je maar kan ook niets vinden ...
Haha nee, vind het gewoon raar. Net alsof je je EQ heel laag heb staan. Heel laag en scherp klinkt het geluid. Scherp van laag, niet scherp van helder. Bij me standaard oordopjes hoor je het veel voller, mooier, ook een diepere bass.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:11 schreef staticdata het volgende:
zit er niet nog ergens een plastiekje omheen dat dat het geliud tegenhoud
Dat zou misschien best eens kunnen maar hoe dan ook, zoals de instellingen nu staan van de equalizer klinken me standaard oordopjes beter en dat hoort al niet vergeleken met de CX300. Bovendien heb ik al wat gekloot met de EQ maar het blijft 3x niks.... En echt iedereen op internet is positief over de CX300 in hun reviews. Misschien heb ik wel een half kapotte ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:35 schreef staticdata het volgende:
als je die oordopjes op je pc aansluit een wat gaat kloten met de EQ enz kijken of de dopjes dan beter tot zijn recht komen?
Ik vind de nadelen vooralsnog niet opwegen tegen de voordelen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk rebels en wilt er dan juist niet mee lopen![]()
Moet je alleen de hele tijd je auto mee naar binnen slepen als je em aan de usb wil hangenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:47 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
gister gekocht, niks geen gesleep met cd's meer
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Moet je alleen de hele tijd je auto mee naar binnen slepen als je em aan de usb wil hangen
wij zo richting prinsenbeekquote:Op zondag 25 juni 2006 01:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En weer thuis van een dagje strandgolf en bbq. Nu moe. Ik slapen
Tijd dat AF op de Bof server wordt gedraait.. ik speel nu op andere servers Road Rage & Harvest.... vind de gewone BF2 maps niet meer zo leukquote:Op zondag 25 juni 2006 12:49 schreef staticdata het volgende:
ZO net heel even met escape midnight sun gespeel. we stonden achter maar door ons chopper werk nog gewonnen ook
Had ik niet ergens gelezen dat die net nog nagekeken waren?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Audi 2 -> Remmen kapot - >
klopt, ik schrijf kapot maar we hebben eigenlijk de voorblokken in 2 dagen opgereden.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:12 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Had ik niet ergens gelezen dat die net nog nagekeken waren?
Dat is toch niet zo gek? op het circuitquote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef jpjedi het volgende:
klopt, ik schrijf kapot maar we hebben eigenlijk de voorblokken in 2 dagen opgereden.![]()
We hebben met z'n 5ven in een afsleepwagen gezeten. Op zo'n bankje met 1 of andere stang voor ons en na 10 minuten had je al een zere kont ... en zo zaten we 4 uur lang ....quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Geen zin om het uit te leggen maar het was een KUTDAG
Audi 1-> kapotte turbo -> sleepwagen->wedstrijd gemist![]()
![]()
![]()
Audi 2 -> Remmen kapot blokken op - > startmotor kapot -> te laat voor de stalling-> slechts twee rondjes gereden.
geweldig dagje ring met een leuke pot voetbal afgesloten![]()
![]()
Gelukkig was dat voor mijn tijd, blaten moet je doen als je klaar bent!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:14 schreef staticdata het volgende:op tweakers refereert er eentje nog steeds naar die clan war die jullie ooit tegen hun gehouden hebben. dat jullie veel liepen te blaten dat BOF ging ownen maar het niet deed
Dank uquote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan Frank nog wel wat meer laten koken maar laat ik het maar niet doen
Je onderschat me zwaar als je denkt dat ik het over een Prius ga hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dank uWordt overigens ook beetje afgezaagd maar dat terzijde.
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef staticdata het volgende:
"hoe voetbal mijn leven negatief beinvloed"
Auteur morpheus2002
Komt ie dan hequote:
Ach jou mening. Heb je veel geld gewonnen!?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Komt ie dan he
Wedden op Sport #334 Sorin, gooi je haar los, maak me gek!
Alhoewel ik moet zeggen dat het Nederlands elftal me gisteren 100% mee is gevallen
Ik speel nog met 3,- gratis geld dus rijk ben ik er niet van gewordenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach jou mening. Heb je veel geld gewonnen!?
ik heb nog nooit iemand ontmoet die twee wekenlang jarig was.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Als ik weer kan voetballen en ik in Arnhem zitGaan we weer lekker dagje in de zon hangen
Reken op eerste twee weken van Augustus, dan ben ik nml jarig
Laat ik het zo zeggen. Als ik jarig ben geweest dan voel je dat nog twee weken nadreunenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef staticdata het volgende:
ik heb nog nooit iemand ontmoet die twee wekenlang jarig was.![]()
![]()
dan heb je een leuke wedstrijd gemistquote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh! Ben GVD gewoon vergeten dat er gisteren Formule 1 was!
Kimi 3e toch... Jammer... En die kut Schumy er weer voor natuurlijk... Alonso gun ik het wel!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan heb je een leuke wedstrijd gemist![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef staticdata het volgende:
ja maar kimi maakte de fout door bij de hairpin over al het vuil te rijden waardoor hij rechtdoor schoot en schumi langs hem kon. was zijn eigen schuld helaas.
Wees blij.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef RudyCarell het volgende:
Mogguh! Ben GVD gewoon vergeten dat er gisteren Formule 1 was!
Jij kijkt zeker pas als die dingen op baterijen gaan?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wees blij.
Ik kijk geen enkele autosport. Ik vind het allemaal saaiquote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker pas als die dingen op baterijen gaan?
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Blijf je bezig met je grapjes, heb je niks beters? Je irriteert me steeds meer
Dat heb ik eigenlijk alleen met slechte spelling.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:46 schreef -chiel- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weet zeker dat jij met je anti autosport/battlefield mening ook wel eens iemand irriteerd![]()
Blijf toch lachen man!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga er niet maanden mee door. Grapje is leuk, zeker weten, maar moet ook eens over zijn.
Ik zeg alleen wat ik van autosport / bf2 vind, een aantal van jullie spelen telkens op de man, dat doe ik niet. Ik ben het gezeik om die Prius en de aanvallen jegens mij eerlijk gezegd spuugzat...
Jammer dat ik dit nu zo moet doen want dat doe ik liever niet maar blijkbaar snapt niemand dat zo'n grap niet altijd leuk blijft.
Nee het spijt me wordt nu echt te irritant. Dronkenschap van Kevin was ook een maandje leuk, nou Prius grap ook, maar geen half jaar.quote:
Sorry hoor maarquote:Op maandag 26 juni 2006 14:13 schreef BattleLies het volgende:
Zo! En dan nu het ECHTE verhaal!!!!!!!! Over onze enorme SCHIJTDAG! Gelukkig hadden we hele gezellige personen mee en hebben we tussendoor wel enorm gelachenThx Kevin en Vera! We hopen dat jullie nog een keer mee willen
.
.
We balen dus nog steeds ....![]()
Ja sorry hoor! Maar dit is echt wel heel erg om mee te maken, dat het gewoon voor een buitenstaander lachwekkend is! Het zou zo een Nationaal Lampoons film kunnen zijn; Trip to The Nurburgring!quote:
Klopt! Dat schrijf ik dus ook in het laatste stuk van het verhaal. Hij had beter de audi-service kunnen bellen. Hij heeft vanmorgen wel een mail geschreven met het hele verhaal en volgens mij heeft hij die aan de leasemaatschappij gestuurd. Van hun kant is het natuurlijk ook schandalig dat ze ons op deze manier hebben laten vervoeren! Het was gewoon een 4 uur durende 'achtbaanrit' ....quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dat JP tegen mij zei dat hij een contract had waarin stond dat hij overal in europa binnen 1 uur een vervangende auto krijgt. Dit is dus wel heel zuur.
Altijd hetzelfde gezeik met die leasemaatschappijen.
Zijn jullie nog over de kop gegaanquote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef BattleLies het volgende:
Het was gewoon een 4 uur durende 'achtbaanrit' ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |