Ze staan op Metropolis geloof ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:53 schreef lienelien het volgende:
Ik las trouwens *ergens* dat The Spinto Band op *een festival in Nederland* komt deze zomer, ik wil ze heel graag nog eens zienIemand enig idee waar dat zou kunnen zijn?
jaahquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze staan op Metropolis geloof ik.
Metropolis 2006 - 2 juli 2006 Zuiderpark Rotterdam
a-ha. Dat ken ik wel ja. Zijn ook weinig andere mogelijkheden voor zoiets in Nijmegenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Eventjes gegoogled, maar St. Paul blijkt in Merleyn te draaien..
Ik ken zelf maar één nummer van Kasabian en dat vind ik een erg leuk nummer. Laatst was ik ergens bij een soort indie-afterparty en toen werd dat nummer ook gedraaid. Valt dus wel onder indie vind ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef Fiama het volgende:
Wat vind men hier van Kasabian? (of valt dat niet onder indie?)
Tijdje geleden hun debuutalbum gekocht en blijf het toch een goede plaat vinden. Over een paar maanden komt hun nieuwe album uit: Empire (24 juli de single) en ik ben zeer benieuwd of het de kwaliteit haalt van het eerste album![]()
Dat hangt van mijn werkrooster af, maar aangezien ik dat waarschijnlijk te laat heb om dan nog kaartjes te kunnen kopen, ga er maar niet van uit. Heb trouwens ook gehoord dat ik 15 juli de hele dag moet werken en dus naar alle waarschijnlijkheid niet naar Club Rascal kan...quote:Op zondag 25 juni 2006 13:34 schreef MaJo het volgende:
Nu Lienelien meegaat de 12e ga jij dan ook mee?
Daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld. Kasabian heeft vast een eigen topic, daarnaast kun je voor dit soort berichten terecht in het Indie Central. Sorry, maar anders krijgen we gemauw.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef Fiama het volgende:
Wat vind men hier van Kasabian? (of valt dat niet onder indie?)
Tijdje geleden hun debuutalbum gekocht en blijf het toch een goede plaat vinden. Over een paar maanden komt hun nieuwe album uit: Empire (24 juli de single) en ik ben zeer benieuwd of het de kwaliteit haalt van het eerste album![]()
Beetje rare reactie, aangezien wij het ook over Franz Ferdinand/The Kooks/Death Cab for Cutie enz. hebben. Ik ben het op zich wel met je eens dat het in indie central thuishoort maar hier is het een stuk gezelliger (quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld. Kasabian heeft vast een eigen topic, daarnaast kun je voor dit soort berichten terecht in het Indie Central. Sorry, maar anders krijgen we gemauw.
offtopic: Verder vind ik Kasabian wel![]()
Edit: Kasabian heeft geen eigen topic, dit zou je dus eventueel zelf kunnen maken, doe je best!
Dus wel:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Edit: Kasabian heeft geen eigen topic (...)
Omdat het over een muzieksoort gaat en niet om de plekken om uit te gaan. Stel dat het over paradiso of zo ging dan zou het in UVT horen, aangezien het om plekken gaat waar indie gedraaid wordt staat het in muziekquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dus wel:
Kasabian
Waarom staat dit (uitgaans)topic eigenlijk niet in UVT?
Dankje, niet goed gezocht dus!quote:
Dat wordt in Indie Central een vleermuishol genoemd, vertel er eens wat meer over?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Voor u, oh nare Amsterdammers:
De Nieuwe Anita
Hoewel ze ook themafeesten geven, is het is vooral een bastion van de locale bandjesscene. Veel Amsterdamse bandjes treden er op, en worden er bekeken door collega's die er zelf ook weer regelmatig optreden. De term 'vleermuishol' geeft de tent wellicht iets te veel krakersattitude, maar De Nieuwe Anita heeft zeker een bepaalde underground- en cultstatus. Een aanrader als je voor een klein bedrag een dot aan bandjes wil zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat wordt in Indie Central een vleermuishol genoemd, vertel er eens wat meer over?![]()
Ah dat klinkt wel weer wat beterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:51 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Hoewel ze ook themafeesten geven, is het is vooral een bastion van de locale bandjesscene. Veel Amsterdamse bandjes treden er op, en worden er bekeken door collega's die er zelf ook weer regelmatig optreden. De term 'vleermuishol' geeft de tent wellicht iets te veel krakersattitude, maar De Nieuwe Anita heeft zeker een bepaalde underground- en cultstatus. Een aanrader als je voor een klein bedrag een dot aan bandjes wil zien.
En wat mag dat dan precies inhouden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
de OCCll, okkie voor crusties intimi, is iig wel een vleermuishol
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
En wat mag dat dan precies inhouden?
maargoed, ben er al 5 jaar niet geweest, dus er kan veel veranderd zijn..quote:
hmm, tsjah, ik douche me iedere dag, dus ik kan daar maar beter wegblijven danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
maargoed, ben er al 5 jaar niet geweest, dus er kan veel veranderd zijn..
Jij douched je iedere dag?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, tsjah, ik douche me iedere dag, dus ik kan daar maar beter wegblijven dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |