quote:Ruud van Nistelrooy lijkt in de achtste finale op de bank plaats te moeten nemen. Bondscoach Marco van Basten liet op de persconferentie doorschemeren niet tevreden te zijn met de inbreng van de United-spits tot nog toe.
Daardoor is de kans groot dat Dirk Kuijt tegen Portugal het vertrouwen krijgt. Het is echter ook goed mogelijk dat Van Basten de vooralsnog onomstreden Van Nistelrooy wil prikkelen en hem toch nogmaals het vertrouwen schenkt.
Idd, dit is wel erg jammer weer....quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Had nu Huntelaar maar meegenomen...
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Had nu Huntelaar maar meegenomen...
Vooruitziende blikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ruud van Nistelrooij gaat falen op het WK zoals hij dat eigenlijk altijd heeft gedaan bij Oranje
Hehe, kan je me ook vertellen wanneer ik mijn eten krijg?quote:
Was opzich ook niet echt zo lastig te voorspellenquote:
Want Huntelaar had er natuurlijk al 5 gemaakt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was opzich ook niet echt zo lastig te voorspellen.
Toch een flinke misser van v Basten hoor...
minimaal 6quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Huntelaar had er natuurlijk al 5 gemaakt.
Ga je Huntelaar ook pijpen als je hem ziet? Jezusquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar bakt er overal iets van, dus ook bij dit ongeregeld zooitje.
En ik wil ook naar de thuiswedstrijd voorronde CL. Waar kun je die kaarten kopen?
Waar kun je die kopen? Ticketbox natuurlijk, zoals altijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar bakt er overal iets van, dus ook bij dit ongeregeld zooitje.
En ik wil ook naar de thuiswedstrijd voorronde CL. Waar kun je die kaarten kopen?
Het geld moet uiterlijk 30 juni 2006 binnen zijn, dus tijd zat nog tegenwoordig met dat internetbankieren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef devv05 het volgende:
Geld voor seizoenskaart is bij mij al weken geleden afgeschreven, dus als dat nog niet gedaan is zou ik maar even gaan bellen. Verder ga ik wel naar voorronde CL en JC schaal, niet naar A'dam tournament, das zonde van je geld. Dat is inderdaad meer voor mensen die (normaal) nooit bij Ajax komen.
Ze schrijven het toch afquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het geld moet uiterlijk 30 juni 2006 binnen zijn, dus tijd zat nog tegenwoordig met dat internetbankieren.
Overmaken wel ja, maar als je voor automatische incasso gekozen hebt en het is er nog niet afgehaald dan zou ik maar even bellen. Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het geld moet uiterlijk 30 juni 2006 binnen zijn, dus tijd zat nog tegenwoordig met dat internetbankieren.
Natuurlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen? Ticketbox natuurlijk, zoals altijd.
Heb nog niks ontvangenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Ordinair het volgende:
Mailtje stuur ik je vanavond of morgen. Ik ga nu eerst douchen en voorbereiden op de wedstrijd van vanavond, ok?
Inderdaad jammer, heb het idee dat Ajax Cape Town ons tot nu toe nog maar weinig vruchten heeft opgeleverd. Wordt tijd dat er eens iets leuks vandaan gaat komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:51 schreef Tvduijn het volgende:
Lees net op ajax netwerk dat Stanton Lewis (vooralsnog) niet naar ajax komt, staat ook op de officiele website van ajax cape town. (www.ajaxct.com).
Wel jammer, zou een mooie impuls zijn als Cape town talenten zou gaan afleveren
Het begint nu al....quote:Gentenaar nog niet fit bij eerste training
--------------------------------------------------------------------------------
22 juni 2006
Ajax-doelman Dennis Gentenaar zal bij de eerste training in juli hoogstwaarschijnlijk niet fit verschijnen op het trainingsveld. De dertigjarige keeper, die deze zomer overkomt van het Duitse Borussia Dortmund, heeft nog te veel hinder van een knieblessure. Dat weet de website Ajax Showtime.com donderdag te melden.
Gentenaar is eerder dit jaar geopereerd aan zijn knie. De Amsterdamse staf heeft woensdag de negentienjarige Marco van Duin van Jong Ajax meegedeeld dat hij zich op 3 juli bij de eerste training moet melden. Hij zal samen met Kenneth Vermeer de keepers vertegenwoordigen.
Ajax' eerste doelman Maarten Stekelenburg voegt zich pas drie weken later bij de A-selectie van oefenmeester Henk ten Cate. De international zit momenteel nog als reserve bij de WK-selectie in Duitsland en krijgt net als de andere Ajacieden op het WK extra rust.
Denk het ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:10 schreef Radegast het volgende:
Ogararu is dan nog op vakantie denk ik.
Slechte knie + medische staf Ajax =quote:Ajax heeft volgende het regionale dagblad Levante enige tijd geleden bij Valencia geïnformeerd naar Patrick Kluivert. De Amsterdammers waren vooral geïnteresseerd in de toestand van de knie van de spits.
De club van coach Henk ten Cate zou Kluivert graag als vervanger van de mogelijk vertrekkende Angelos Charisteas aantrekken, maar twijfelen nog over de medische gesteldheid van de oud-international.
De Spanjaarden laten via hun technisch directeur weten dat Kluivert te koop is. "De situatie van Kluivert is duidelijk. Er zijn contacten, maar het hangt van de speler zelf af. Zijn contract loopt nog twee jaar door, dus hij is degene die bepaalt."
Maar hoe zat het ook alweer? Negatief plus negatief is positief?quote:
Als Charisteas weg gaat mag hij komen van mij, al is het alleen maar om Huntelaar en Babel wat te lerenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar hoe zat het ook alweer? Negatief plus negatief is positief?
Ryan Babel heeft het in zich om een echte negen te worden en wie kan hem nou beter doceren dan Patrick Kluivert? Geef hem een prestatiecontract, dan is hij vast goedkoper dan Angelos Harry Charisteas en misschien ook gemotiveerder dan de laatste jaren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef jna het volgende:
[..]
Als Charisteas weg gaat mag hij komen van mij, al is het alleen maar om Huntelaar en Babel wat te leren
Heb je dat van een insider of is dat een voorgevoel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Harry gaat niet weg...
"Steef" zei hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je dat van een insider of is dat een voorgevoel?![]()
Ach, wie heeft het over willen? Misschien moet hij wel weg, als Ajax een bod op hem accepteert van PSG.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"Steef" zei het
Ik bedoel kom op... Harry komt nooit meer te spelen voor een topclub als ajax, dus waarom zou hij weg willen...
dan moet hij zelf nog een contract overeenkomen met PSG... en waarom zou hij weg willen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wie heeft het over willen? Misschien moet hij wel weg, als Ajax een bod op hem accepteert van PSG.
Misschien omdat hij bij PSG beter betaald krijgt en wél aan spelen toekomt, bij Ajax heeft hij concurrentie van Markus Rosenberg, KJH en Ryan Babel, bij PSG alleen ene Pauleta ofzoiets.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan moet hij zelf nog een contract overeenkomen met PSG... en waarom zou hij weg willen...
Pouleetah?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien omdat hij bij PSG beter betaald krijgt en wél aan spelen toekomt, bij Ajax heeft hij concurrentie van Markus Rosenberg, KJH en Ryan Babel, bij PSG alleen ene Pauleta ofzoiets.
Geloof dat hij nu ook wel dik betaald krijgt. Harry vind Ajax gewoon een mooiere club :pquote:
Zou Davids nu alsnog komen?quote:Tottenham Hotspur rondt deze week de transfer van de Ivoriaanse middenvelder Didier Zokora af, waarmee een bedrag van 9 miljoen euro gemoeid is. (The Sun)
Zelfde hierquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef devv05 het volgende:
Geld voor seizoenskaart is bij mij al weken geleden afgeschreven, dus als dat nog niet gedaan is zou ik maar even gaan bellen. Verder ga ik wel naar voorronde CL en JC schaal, niet naar A'dam tournament, das zonde van je geld. Dat is inderdaad meer voor mensen die (normaal) nooit bij Ajax komen.
Zeker heenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:08 schreef Nashje het volgende:
3 juli is gewoon alweer bijna. Dan zullen we de eerste beelden van Stam, Gabri, Roger en Ogararu zien
. Oja en Henk zelf natuurlijk
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |