Een partij met ballen geeft leden de vrijheid een afwijkend standpunt op sommige dossiers te nemen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:19 schreef Dagonet het volgende:
Als ze dat niet wilde, als ze zich niet naar het partijbeleid wilde schikken, had ze er nooit mee ingestemd natuurlijk. Zij koos voor de VVD en die stelde bepaalde voorwaarden, niets mis mee.
Een partij waar elk lid een ander standpunt inneemt, ja handig. Kan je net zo goed alle partijen afschaffen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Een partij met ballen geeft leden de vrijheid een afwijkend standpunt op sommige dossiers te nemen.
Nee, niet elk lid een ander standpunt en ook niet voortdurend, dan chargeer je. Maar het is echt niet ongebruikelijk dat er fractieleden met een afwijkend standpunt op gevoelige dossiers zijn en dat ze ook anders stemmen. Ik herinner me bijvoorbeeld dat bij de PvdA uiteindelijk 1 of 2 mensen tegen het gevoelige dossier van de Uruzgan-missie stemden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een partij waar elk lid een ander standpunt inneemt, ja handig. Kan je net zo goed alle partijen afschaffen.
Dat is wel iets anders dan in het openbaar het beleid uitgevoerd door een minister van je eigen partij te bekritiseren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet elk lid een ander standpunt en ook niet voortdurend, dan chargeer je. Maar het is echt niet ongebruikelijk dat er fractieleden met een afwijkend standpunt op gevoelige dossiers zijn en dat ze ook anders stemmen. Ik herinner me bijvoorbeeld dat bij de PvdA uiteindelijk 1 of 2 mensen tegen het gevoelige dossier van de Uruzgan-missie stemden.
Nee, dat is niet anders. Over die 26.000 is een debat gevoerd, net als over Uruzgan. En het was een mogelijkheid geweest dat Ayaan in dat debat een andere positie had ingenomen dan de rest van de fractie. Het is pas beleid van de minister geworden na dat debat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan in het openbaar het beleid uitgevoerd door een minister van je eigen partij te bekritiseren.
Verdonk vs. Rutte?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een partij waar elk lid een ander standpunt inneemt, ja handig. Kan je net zo goed alle partijen afschaffen.
Nou en? Ons stelsel heeft helemaal geen partijen nodig. Dat de VVD eisen stelt aan mensen voordat ze ze opneemt op de kieslijst is nogal logisch. Dat een gekozen parlementslid zich laat ringeloren door de partij is niet nodig. Hirsi Ali had haar belofte aan de VVD mogen breken wat mij betreft. Ze zat er op persoonlijke titel tenslotte. Zoals alle parlementariërs.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een groot misverstand dat de VVD een liberale partij is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:06 schreef knowall het volgende:
Is dit nou de liberale 'vrijheid'?
De VVD is 1 groot misverstandquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het is een groot misverstand dat de VVD een liberale partij is.
Alsof het vrijheidsbeeld écht voor vrijheid staat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Lyrebird het volgende:
Ik reageer per definitie niet inhoudelijk op een TS die een avatar van Che Guevara heeft.
Nu zou het natuurlijk heel makkelijk zijn om te stellen dat ik ook niet inhoudelijk reageer op iemand die een symbool in zijn avatar heeft dat staat voor een land dat vele ontwikkelingslanden arm heeft gehouden door hen op een ondemocratische wijze het libertarisme door de strot te douwen. Maar dat zou flauw zijn. Daarnaast zie ik het als een fascistische daad om rare consequenties te verbinden aan iemandsquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Lyrebird het volgende:
Ik reageer per definitie niet inhoudelijk op een TS die een avatar van Che Guevara heeft.
Zolas bij de SP zeker!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Een partij met ballen geeft leden de vrijheid een afwijkend standpunt op sommige dossiers te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |