abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39076724

Bron: Metro
(het oninteressante gedeelte heb ik alvast voor jullie verwijderd, dat scheelt jullie weer wat kostbare tijd, graag gedaan hoor)
---
Het is natuurlijk hartstikke vervelend als iemand een afwijkende mening heeft. Diegene moet dan vooral haar mond houden. Dat is beter zo. Die kritische blik dien je maar te bewaren voor wanneer het debat over de Islam gaat, laat de grote mensjes maar praten over het vreemdelingenbeleid. En ga nu maar weer een film maken over de Islam, en niet stiekem over het vreemdelingenbeleid he! Want daar heb je geen mening over. Goedzo. Brave Ayaan. Groetjes, de VVD.

Is dit nou de liberale 'vrijheid'?
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:19:06 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39079549
Als ze dat niet wilde, als ze zich niet naar het partijbeleid wilde schikken, had ze er nooit mee ingestemd natuurlijk. Zij koos voor de VVD en die stelde bepaalde voorwaarden, niets mis mee.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39079937
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:19 schreef Dagonet het volgende:
Als ze dat niet wilde, als ze zich niet naar het partijbeleid wilde schikken, had ze er nooit mee ingestemd natuurlijk. Zij koos voor de VVD en die stelde bepaalde voorwaarden, niets mis mee.
Een partij met ballen geeft leden de vrijheid een afwijkend standpunt op sommige dossiers te nemen.
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:31:04 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39080066
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Een partij met ballen geeft leden de vrijheid een afwijkend standpunt op sommige dossiers te nemen.
Een partij waar elk lid een ander standpunt inneemt, ja handig. Kan je net zo goed alle partijen afschaffen.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_39080502
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Een partij waar elk lid een ander standpunt inneemt, ja handig. Kan je net zo goed alle partijen afschaffen.
Nee, niet elk lid een ander standpunt en ook niet voortdurend, dan chargeer je. Maar het is echt niet ongebruikelijk dat er fractieleden met een afwijkend standpunt op gevoelige dossiers zijn en dat ze ook anders stemmen. Ik herinner me bijvoorbeeld dat bij de PvdA uiteindelijk 1 of 2 mensen tegen het gevoelige dossier van de Uruzgan-missie stemden.
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:45:04 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39080581
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, niet elk lid een ander standpunt en ook niet voortdurend, dan chargeer je. Maar het is echt niet ongebruikelijk dat er fractieleden met een afwijkend standpunt op gevoelige dossiers zijn en dat ze ook anders stemmen. Ik herinner me bijvoorbeeld dat bij de PvdA uiteindelijk 1 of 2 mensen tegen het gevoelige dossier van de Uruzgan-missie stemden.
Dat is wel iets anders dan in het openbaar het beleid uitgevoerd door een minister van je eigen partij te bekritiseren.
pi_39080668
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat is wel iets anders dan in het openbaar het beleid uitgevoerd door een minister van je eigen partij te bekritiseren.
Nee, dat is niet anders. Over die 26.000 is een debat gevoerd, net als over Uruzgan. En het was een mogelijkheid geweest dat Ayaan in dat debat een andere positie had ingenomen dan de rest van de fractie. Het is pas beleid van de minister geworden na dat debat.

Bovendien is beleid bekritiseren van je eigen minister nou juist waar de VVD ook zo'n voorstander van was, dualisme he.
pi_39083035
Hirsi heeft hierin gelijk

generaal pardon voor goedwillende mensen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 22 juni 2006 @ 07:36:22 #9
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39101320
quote:

[..]

Verdonk vs. Rutte?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_39101694
quote:

[..]

Nou en? Ons stelsel heeft helemaal geen partijen nodig. Dat de VVD eisen stelt aan mensen voordat ze ze opneemt op de kieslijst is nogal logisch. Dat een gekozen parlementslid zich laat ringeloren door de partij is niet nodig. Hirsi Ali had haar belofte aan de VVD mogen breken wat mij betreft. Ze zat er op persoonlijke titel tenslotte. Zoals alle parlementariërs.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:41:44 #11
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_39115029
Oke, dit is dus complete bullshit. Na al die leugens van Magan kan je alleen maar concluderen dat zij dit zegt uit puur oppurtunisme en om sympathie te kweken bij de mensen. Magan was door de prominente VVD'ers niet te snoeren toen ze als een dolle hond haar kruistochten tegen de Islam met veel propaganda uitvoerde, en vanwege dit standpunt was ze wel onder controle te houden? Verachtelijk gedrag weer van Magan. Ze probeert gewoon nu wat sympathie te kweken, zodat ze bij een hartverwarmende Nederlander kan intrekken, omdat ze zelf vanwege haar gedrag haar huis, dat op oneigenlijke redenen door Hirsi Ali was toegeeigend, was uitgeflikkerd. Ze wil een comfortabel huis, totdat ze naar haar beloofde dollarland vertrekt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Super7fighter op 22-06-2006 15:47:08 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:50:30 #12
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39119481
Als je welbeschouwd terugblikt op de politieke carrière van Hirsi Ali in Nederland kun je, zeker ook met bovenstaand bericht in ogenschouw genomen, toch eigenlijk wel stellen dat ze bijzonder dom heeft gehandeld door naar de VVD over te stappen. Ze mocht feitelijk niets zeggen, ze lag met prominente leden in de clinch (en kreeg daarna een uitbrander van Van Aartsen) en nota bene een eigen partijgenote (minister Verdonk) stelde haar Nederlanderschap ter discussie...

Typisch is het toch ook wel dat ze dus lid werd van een partij, zonder die standpunten te delen. Erg naief om te denken dat men daar haar opvattingen niet zou doorzien.
pi_39121486
Ze gaat alleen voor de macht dus en niet voor idealen en principes.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:48:47 #15
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39122240
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:06 schreef knowall het volgende:
Is dit nou de liberale 'vrijheid'?
Het is een groot misverstand dat de VVD een liberale partij is.
pi_39122502
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het is een groot misverstand dat de VVD een liberale partij is.
De VVD is 1 groot misverstand
pi_39123076
eerder was dit al te zien bij een hoofdelijke stemming over een voorstel van de LPF over een verbod op oa. hoofddoekjes bij ambtenaren, Hirsi Ali (en Wilders er ook nog bij) stemden net als de rest vd VVD tegen het voorstel, ondanks dat zijzelf eerder zeiden achter zulke initiatieven te staan Geert Wilders stemde mee met de fractie omdat hij intern onvoldoende steun zag voor zijn standpunt en daarom maar met de meerderheid in de fractie meestemde, ondanks dat het een hoofdelijke stemming was en zo van een fractiediscipline geen sprake hoeft te zijn
pi_39124484
Ik reageer per definitie niet inhoudelijk op een TS die een avatar van Che Guevara heeft.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:46:32 #19
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_39124727
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Lyrebird het volgende:
Ik reageer per definitie niet inhoudelijk op een TS die een avatar van Che Guevara heeft.
Alsof het vrijheidsbeeld écht voor vrijheid staat.
pi_39124760
waar stond VVD ook al weer voor?
pi_39124772
En ik niet 1 met die van het vrijheidsbeeld die alles behalve vrijheid verspreid

Maar even terug op dit topic.

POLITIEK
pi_39134492
Waarom is ze dan niet bij de PvdA gebleven. Daarnaast als de VVD al niet voor 100% haar partij is waarom is ze dan naar die conservatieve denktank in de VS gegaan. Wat voor politieke kleur heeft Ayaan nu eigenlijk.

Dit riekt naar na trappen.
pi_39134857
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:41 schreef Lyrebird het volgende:
Nu zou het natuurlijk heel makkelijk zijn om te stellen dat ik ook niet inhoudelijk reageer op iemand die een symbool in zijn avatar heeft dat staat voor een land dat vele ontwikkelingslanden arm heeft gehouden door hen op een ondemocratische wijze het libertarisme door de strot te douwen. Maar dat zou flauw zijn. Daarnaast zie ik het als een fascistische daad om rare consequenties te verbinden aan iemands
vrije keuze van avatar. Zo, 2-0 voor Ché.

En ontopic weer.
pi_39135787
http://www2.gsb.columbia.(...)ington_Consensus.pdf

Drie spel- en typfouten op de eerste pagina. Nemen we de lezer nog serieus? Deze pdf is het lezen niet waard.

En ontopic weer.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lyrebird op 23-06-2006 01:33:03 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_39139577
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Zolas bij de SP zeker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')