Je bedoelt die quickquote en PI's bij snelreageren toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:11 schreef Tomasso het volgende:
Bernie
Btw, dat FOK! Tools mag toch niet? Even tussendoor
Fietsenmakers die onnodige dingen gaan vervangenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:11 schreef Morthill het volgende:
fiets gisteravond in allerijl naar vergadering, plots staat band leeg. Dus ik denk, agh, kan ie gelijk een tune-up krijgen, remmen en versnellingen ed.
Belt net de fietsenmaker met het slechte nieuws, mijn fiets lag op de Intensive Care. Schijnbaar was er iets afgebroken in mijn achterband, onherstelbaar. Hij krijgt nu een nieuwe buitenband, binnenband, het achterwiel moet worden vervangen evenals de ketting. Waarom is er geen verzekering die dat dekt
Helaas kon ik zonder die vervangingen dus niet meer fietsenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Fietsenmakers die onnodige dingen gaan vervangenOnze lokale fietsenmaker doet dat ook altijd, breng je 'm om alleen de band te vervangen ofzo, krijg je gelijk een nieuwe kettingkast, nieuwe fietsbel, en weetikveelwat er nog bij
Jaa, zo kan ik ook eurie's vangen!
Maar ketting? Als je band lek gaat, waarom moet dan de ketting ook vervangen wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helaas kon ik zonder die vervangingen dus niet meer fietsenNu voelde ik wel aankomen dat het wat duurder zou worden, maar toch. Dit was wel hard.
Doelde meer op de FOK! Block modequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bedoelt die quickquote en PI's bij snelreageren toch?
Zolang je er geen promotie voor maakt is er niks aan de hand ieder gevalquote:
Ahh, ze waren het dus wel vanochtend... Bij de buren afgeleverd, buurmeisje kwam het net brengenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef Chanty87 het volgende:
Oh noes... M'n paps had een boeket besteld voor m'n moeder die vandaag bezorgd zou worden (want hij is weer 2 dagen weg naar Duitsland, jawohl, naar Nederland - Argentinië!) maar m'n mams is al sinds 9 uur ofzo winkelen met m'n tante en m'n oma... En die verwacht ik dus niet terug voor 5 uur... Maar vanochtend zo om kwart voor 10 ofzo, ging de bel... En ik hoop niet dat dat het wasWant toen was ik nog half aan het slapen
ok.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik zag net zo'n stapel DS lites liggen
Wanneer komt de verfilming van dit avontuur?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry
Ik zal vertellen wat er aan de hand is
Ik laat altijd de hondjes van me zus uit op woensdag, dus vandaag ook.Ik deed de door los met de sleutel van dat huis en deed hem netjes in me broekzak. IK kwam dus binnen bij me zus, en zie dus die hyperactieve hondjes, ik loop de kamer in, wil even op de bank gaan zitten, waarna die honden ook hyperactief op de bank gaan springen, en die duwen de asbak van me zus van de leuning (wie zet er dan ook een asbak op de leuning van de bank) op me broek en over de bank heen, overal lagen nu peuken en as. Op me broek, jas, bank grond. Ik gooi me jas op een andere bank, omdat die onder de as zit en ga dus de boel opruimen, netjes de peuken in de asbak leggen, springt er weer één van de hondjes weer keihard tegen de asbak, die ik nog in me hand had, weer al die kutpeuken op de grond. Naja, stofzuiger ophalen enzo, honden weer hyper door de stofzuiger
![]()
Na alles voor de tweede keer opgeruimt te hebben, ga ik de hondjes uitlaten.Ik doe me weer jas aan deur dicht, hondjes uitlaten, en ben weer terug. Ik stond voor de deur, ik voel in me zakken. Ja hoorSleutel kwijt. Daar sta ik dan, twee hyperactieve honden, 20 minuten lopen van me huis af....
![]()
Dus ik dat hele kuteind met die honden naar me huis toe lopen, om vervolgens naar de Boni te gaan (waar me zus werkt) en die sleutel weer ophalen, maar gelukkig wou me vader dat voor me doen
Maar wat was er nou gebeurd, toen ik me jas op de bank had gegooit, is me sleutel uit me jas gevallen, waardoor ik hem dus tijdens het uitlaten niet meer mee hadNaja, alles is nu opgelost, maar ik was wel even kwaad, zeker omdat ik de tijd nu zeker nodig heb voor me project. Maar het is opgelost
![]()
aaah guuussssssquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohwwww, is dat alles?Wacht maar tot je in de trein van Den Bosch naar Delft zit en er bij Rotterdam achterkomt dat je de sleutel niet bijhebt
Raampje intikken --- > opgelost.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohwwww, is dat alles?Wacht maar tot je in de trein van Den Bosch naar Delft zit en er bij Rotterdam achterkomt dat je de sleutel niet bijhebt
Reservesleutel onder de deurmat vandaan toveren helpt ookquote:
De standaardplek in elke serie/film...quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reservesleutel onder de deurmat vandaan toveren helpt ook
Doe geen moeite roy, ik kom zelf wel binnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reservesleutel onder de deurmat vandaan toveren helpt ook
Moet vrij gemakkelijk zijn voor je ja, regenpijpen, balkons en richels langs de muren genoegquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe geen moeite roy, ik kom zelf wel binnen
En anders heb ik dit altijd bij mequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet vrij gemakkelijk zijn voor je ja, regenpijpen, balkons en richels langs de muren genoeg
just in casequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef mordradead het volgende:
Een echte ninja heeft dat niet nodig.
dat dan weer nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, zelfs een ninja moet voorbereid zijn op alles. Als het regent heeft een ninja bijv ook gewoon een paraplu bij zich.
*flashback*quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:39 schreef rockstah het volgende:
Bij mijn huis kan je op het dak klimmen, daar zit een deur die altijd open is.
Dus als ik buitengesloten ben kan ik gewoon een ladder jatten van het bouwterrein verderop om op het dak te klimmen
Ik loop mestal aan de andere kant langs mijn huis, daar zit een laag hekje, omdat de poort aan de andere kant op slot zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef taart het volgende:
ik kwam ook een keer thuis (4 uur, zondagochtend, uitgaan) toen ik erachter kwam dat ik de sleutel vergeten was. Dus ik aanbellen hopend dat m'n ouders niet boos werden, wat dus gelukkig niet het geval was. Me moeder vertelde me de volgende dag dat er ook een reserve sleutel in de schuur hing.(waar vertel ik niet want dat kunnen jullie bij me inbreken
![]()
)
Ik kon ook bij een vriend terecht, maar dan werden mijn ouders boos omdat ze niet wisten waar ik uithingquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef mordradead het volgende:
Als ik op stap ben en geen sleutels bij me heb dan merk ik dat wel terwijl ik weg ben... als het zo mocht zijn dat ik ze dus niet bij me heb moet ik dus tot 7 uur 's ochtends in de shoarma tent zitten waarna ik mooi naar huis kan.
Ik sms dan altijd, mijn moeder leest nooit haar smsjes, maar dan kan ik tenminste zeggen dat ik heb gesms'tquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef taart het volgende:
[..]
Ik kon ook bij een vriend terecht, maar dan werden mijn ouders boos omdat ze niet wisten waar ik uithing
Ik vond het maar een matige, voorspelbare, nietszeggende 0-0quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Laniboekje het volgende:
Nederland - Argentinie was een leuke wedstrijd.
Mwoah, zo voorspelbaar vond ik het niet. Ik heb Nederland iniedergeval alweer een tijd niet zo zien spelen, ze waren toch stukken beter als voorheen. Vond het ook wel gewoon een wedstrijd met vaart e, maakt het voor mij wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het maar een matige, voorspelbare, nietszeggende 0-0
Het goede is vooral dat ze de hele wedstrijd gevoetbald hebben, itt de voorgaande twee wedstrijden waarvan het laatste half uur onwijs kut was.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mwoah, zo voorspelbaar vond ik het niet. Ik heb Nederland iniedergeval alweer een tijd niet zo zien spelen, ze waren toch stukken beter als voorheen. Vond het ook wel gewoon een wedstrijd met vaart e, maakt het voor mij wel leuk om naar te kijken.
Khalid met zijn bijna eigen doelpuntquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het goede is vooral dat ze de hele wedstrijd gevoetbald hebben, itt de voorgaande twee wedstrijden waarvan het laatste half uur onwijs kut was.
Daarnaast was Khalid erg goed en hoop ik dat Marco m nu in de basis laat staan ipv Heitinga. En dan ga ik nu de 3e helft kijken
Beter dat je je voeten heeeel goed gewassen hebt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:14 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb btw wel op het gras van De Kuip gestaan
Ik heb ooit op het gras in het Philips stadion gestaan. En zelfs een wedstrijd gespeeld in de oude Vliert, het stadion van FC Den Bosch.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:14 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb btw wel op het gras van De Kuip gestaan
Dat verklaart wel een hoopquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ooit op het gras in het Philips stadion gestaan. En zelfs een wedstrijd gespeeld in de oude Vliert, het stadion van FC Den Bosch.
Ach germquote:
Ah, de Vliert, zoals het vroeger was. Daar heb ik nog mijn eerste wedstrijd met mijn vader gezien. FC Den Bosch - Ajax. Het werd 2-2. Goede oude tijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ooit op het gras in het Philips stadion gestaan. En zelfs een wedstrijd gespeeld in de oude Vliert, het stadion van FC Den Bosch.
Zeker, zeker. Ik heb ze zelfs een keer van PSV zien winnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, de Vliert, zoals het vroeger was. Daar heb ik nog mijn eerste wedstrijd met mijn vader gezien. FC Den Bosch - Ajax. Het werd 2-2. Goede oude tijd.
Neequote:Op donderdag 22 juni 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er niemand met een mooi verhaal trouwens? Ik moet nog anderhalf uur mezelf vermaken totdat ik kan gaan werken. Bernie die een kop koffie om heeft gegooid? Lani die door de regen moest fietsen? Tain die uren in een stilstaande trein heeft gezeten?
In leren heb ik niet echt zin...
Je mag me uitlachen om hoe extreem duur mijn fietsreparatie was. Nu is de hele fiets ook weer zo goed als nieuw, maar toch. (heb nog nooit zo'n stille fiets gehadquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er niemand met een mooi verhaal trouwens? Ik moet nog anderhalf uur mezelf vermaken totdat ik kan gaan werken. Bernie die een kop koffie om heeft gegooid? Lani die door de regen moest fietsen? Tain die uren in een stilstaande trein heeft gezeten?
In leren heb ik niet echt zin...
Dat weet je toch van Jack "oude kontelikker" van Gelder hij werd laatst mooi op z'n nummer gezet door Hugo Borst waarvoor huldequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna eigen doelpunt? Hij dacht gewoon 'ik schiet m tegen de paal ipv naast, want dan blijft de bal in het spel'
Mag ik trouwens opmerkeng dat Jack een beetje vervelend amicaal doet tegen de spelers
72 euroquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je mag me uitlachen om hoe extreem duur mijn fietsreparatie was. Nu is de hele fiets ook weer zo goed als nieuw, maar toch. (heb nog nooit zo'n stille fiets gehad72E, niet normaal.
nieuwe binnenband, buitenband, volledig nieuw achterwiel, nieuwe ketting, remmen moesten vervangen en de versnelling was kapot. Ik heb zeg maar opgespaard dit jaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
72 euro
De tyfus, das keiveel geld voor een fietsreparatie. Wat is er nou uiteindelijk dan allemaal vervangen?
Overigens heeft mijn fiets ook elke 3 maanden een reparatie van 15 euro gemiddeld nodigDan weer de remmen, dan weer de lichten en dan weer de ketting. Ik wil niet denken aan hoeveel een auto wel niet kost
Nou, ik ging zo een keer mn voorbanden vervangen. Wiel los, ouwe banden eraf. Geen probleem. Maar toen kreeg ik mn nieuwe banden er niet meer op en moest ik hulp vragen aan mn lieve huisgenootje, 18 jr PABOquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:46 schreef mordradead het volgende:
Ik repareer m'n fiets altijd zelf, ik heb dan ook gewoon een fiets zonder fratsen als trommelremmen/schijfremmen/velgremmen/versnellingen en noem maar op. Uiteraard doet mijn licht het ook niet en dat ga ik ook niet maken maar het vervangen van een voor of achterwiel of de banden of spatborden doe ik wle zelf, dat is toch tres simpel en ik ben toch geen mietje
Dat betekend maar een ding: ze wil je.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik ging zo een keer mn voorbanden vervangen. Wiel los, ouwe banden eraf. Geen probleem. Maar toen kreeg ik mn nieuwe banden er niet meer op en moest ik hulp vragen aan mn lieve huisgenootje, 18 jr PABODat was een soort van triomf voor de vrouwenemancipatie zullen we maar zeggen
Dat is cool gedaan!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:01 schreef taart het volgende:
Gast rijdt van LA naar NYC in 4 minuten:
http://www.spikedhumor.co(...)oss_the_Country.html
daar heb ik 3 nieuwe fietsen voorquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je mag me uitlachen om hoe extreem duur mijn fietsreparatie was. Nu is de hele fiets ook weer zo goed als nieuw, maar toch. (heb nog nooit zo'n stille fiets gehad72E, niet normaal.
Gewoon even langs het station.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar heb ik 3 nieuwe fietsen voor
Hebben ze ook zoeen swastika vlag hangen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef mordradead het volgende:
ja, dikke afzetters maar dat komt omdat het duitsers zijn.
Wel een "ich bin mario" bord geloof ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hebben ze ook zoeen swastika vlag hangen.
Ik erger me aan mensenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:49 schreef Tomasso het volgende:
Ik erger me kapot aan mensen die de hele tije euri zeggen![]()
Eurika!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:49 schreef Tomasso het volgende:
Hee kijk, een huili!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:49 schreef Tomasso het volgende:
Je bent er nog steeds niet overheen he?quote:
Dus omdat ik (net als mordra overigens) erop reageer ben ik "er nog niet overheen"? Tuurlijk, jongen. Die logica van jou begrijpt niemand.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je bent er nog steeds niet overheen he?
En wie zegt dat ik jou ermee bedoelde
Van jou geleerd
Ik leef nogquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Bernie! Hoe ist met jou?![]()
Morgen is m'n zus jarig![]()
Wie wordt er nou niet vrolijk van onze Berniequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik leef nogMe leraren werden vrolijk van mijn portfolio
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wie wordt er nou niet vrolijk van onze Bernie![]()
![]()
Ieckquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Chantyquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Dudequote:
Zijn jullie weer vriendjes?quote:
Uhuquote:
Nee dan is het goed, ik werd gek van dat kinderachtige gedoequote:Op donderdag 22 juni 2006 18:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uhu
Niet te snel conclusies trekken he
Was je toch alquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, ik werd gek van dat kinderachtige gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Ik wil nog wat reservequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd Lani, je bent wel lekker bezig met je cijfers heNetjes hoor!
Chanty, ik baal ook van die controllers. Ik wil nog een nieuwe NES, SNES en N64 controller maar nergens te koop![]()
Shenmue wil ik ook nog... Maar die ga ik echt niet zomaar ergens kopen. Je zou bijna denken dat je m maar gewoon moet branden ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik wil nog wat reserveDreamcast
controllers en shenmue 1 orgineel voor een schappelijke prijs
heb ik alquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shenmue wil ik ook nog... Maar die ga ik echt niet zomaar ergens kopen. Je zou bijna denken dat je m maar gewoon moet branden ofzo
wij hebben ook 6 N64 controllers, waarvan er 4 een rotte analoge stick hebben door mario partyquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd Lani, je bent wel lekker bezig met je cijfers heNetjes hoor!
Chanty, ik baal ook van die controllers. Ik wil nog een nieuwe NES, SNES en N64 controller maar nergens te koop![]()
Bernie?Gewoon omdat je heerst
anders dan meeten we een keer op een forum in ee nslowchat ofzo, dat zou echt heel stoer zijn.quote:
Najaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=X-QNWpJaiY0&mode=related&search=
Rets go Duts!![]()
![]()
Ik koop je hengel met bijbehorende game en Shenmue voor 25 euro en een krat bier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef mordradead het volgende:
Ik heb 5 dreamcast controllers, 2 stuurtjes en zo'n rare hengel voor dat dingen shenmue
overigens speel ik er nooit op
iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:22 schreef taart het volgende:
Voor VMBO nog wel! en dat met zo'n druk schema! Wat een held!
ROFLCOPTER, NU KAN HIJ TIMMERMAN WORDEN!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:22 schreef taart het volgende:
Voor VMBO nog wel! en dat met zo'n druk schema! Wat een held!
Hij komt uit 1990. Ik verstond er geen zak van wat hij zong, maar hij danste zo als een mongool, zoals iedereen daar. En hij ging zo de hele tijd microfoon richting het veld doen, maar niemand kende z'n tekst.quote:
Zie ik nou zanger bob daar achter?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef taart het volgende:
en hij heeft nog een vriendinnetje ook
[afbeelding]
Hij is pedofiel!!!11eins!!!1!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef taart het volgende:
en hij heeft nog een vriendinnetje ook
[afbeelding]
Zeur niet!quote:
Ze houden ook van jouquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:56 schreef King_of_cubes het volgende:
Bij deze wil ik even een geheel onverkapte doodsverwensing maken richting de leveranciers van AH. Door die klootzakken was ik ipv van 5 tot 8 van 5 tot 10 voor 10 bezig.
Tsja, tellen is best lastig, eerst komt 1 en dan, uhm, kut, wat komt daarna ook alweer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:23 schreef mordradead het volgende:
Die scheids die na het affluiten nog even een rode kaart aan simunic gaf![]()
OMFGquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt. Help dan even met flooden van deze wannabe hacker.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
chek die kneusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Gefaaldquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen! Ik mag vandaag lekker tentamen maken![]()
![]()
Peach!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laten we het dan maar niet over school hebben:
[afbeelding]
quote:
Was een moeilijke opgave maar het is mij ook geluktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
Oei ik ga mijzelf ook overhalen om GEEN DS lite te kopen.
Done.
conclusie : We zijn bikkelsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Was een moeilijke opgave maar het is mij ook gelukt
Mij ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Was een moeilijke opgave maar het is mij ook gelukt
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
AAARGH kom 30 euro te kort voor mn 360![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geen stufi, kutpostbank
Je mag wel van mij lenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
AAARGH kom 30 euro te kort voor mn 360![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geen stufi, kutpostbank
OWNED, ROFL.quote:
Ik werd ook bijna verleid bij de Dixonsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:52 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, fijn geshopt.. weer TE veel geld uitgegeven maar geen DS Lite gekocht.
![]()
Na mijn verjaardag. Want dan heb ik een reden om een DS te halen, geld van familie FTW.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik werd ook bijna verleid bij de DixonsDat ding is té mooi
Wanneer ga je dan eeen DS lite halen Lani?
Ik heb ook geld van familiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Na mijn verjaardag. Want dan heb ik een reden om een DS te halen, geld van familie FTW.
Maar waarom dan Bernie? Ik dacht juist dat jij sowieso al een Lite ging halen? Of juist niet omdat je al een DS hebt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb ook geld van familieDus voor mij is het makkelijker om een DS lite te halen. Maar ik probeer me in te houden
![]()
Ik heb al een ADS enzo hehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar waarom dan Bernie? Ik dacht juist dat jij sowieso al een Lite ging halen? Of juist niet omdat je al een DS hebt?
Het scherm.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
Ik snap die mensen niet die een lite halen als ze al een DS hebben
kijk met die oude GBA en die GBA SP had je het verschil dat je bij de 1 wel kon kijken wat er op het scherm gebeurde en de ander niet, dat verschil is het nog wel waard.
maar bij die lite zit er naast design geen verschil in zover ik weet? zonde van je centen dan
wow daar zou ik nou echt 150 extra voor neerleggenquote:
Nee MMaRsu, wij zijn allemaal domme Nintendo fanboys.quote:
Even je redenering op een rijtje:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wow daar zou ik nou echt 150 extra voor neerleggen
Ik heb geen DS.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee MMaRsu, wij zijn allemaal domme Nintendo fanboys.
Maar wij hebben nu gewoon en een geil systeem en je kan er mee gamen. Wat wil een mens nog meer?
Nee met die GBA zag je gewoon NIKS als je bijvoorbeeld in de trein of bus zat (waar handhelds voor gemaakt zijn).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Even je redenering op een rijtje:
De DS Lite is zonde want je hebt geen verschil in helderheid zoals je bij de GBA SP wel had.
Vervolgens zie je het gigantische verschil in helderheid op de DS Lite
En dus is het je geld niet waard.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Thomper het volgende:
BERNIEEEE KIJK NAAR DEZE AVATAAAAR
[afbeelding]
voor 15 euro en een krat bier neem ik em overquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:00 schreef Chanty87 het volgende:
Ik wil een Creative Zen Vision: MIemand mijn Creative Zen Touch (20GB) kaufen?
![]()
En nee, dat zeg ik niet expres om weer ruzie te zoeken
15 euro?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voor 15 euro en een krat bier neem ik em over
ok ok 20 euro en 3 kratten bier dan, dan krijg jij mijn creative muvo van 64 mb erbijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
15 euro?heb er in september vorig jaar ¤290 voor betaald! (inclusief 2 jaar extra garantie dan) Beetje stom van mij, maar ik moest er eentje hebben voor ik naar Florida ging. Wilde eerst een Neeon, maar die is gofter nog steeds niet uit in Europa en die heeft te weinig capaciteit.
Wow, dat ding kost nu bij ons 180.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:00 schreef Chanty87 het volgende:
Ik wil een Creative Zen Vision: MIemand mijn Creative Zen Touch (20GB) kaufen?
![]()
En nee, dat zeg ik niet expres om weer ruzie te zoeken
Ja, nu istie ¤180 ja... Kutzooiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wow, dat ding kost nu bij ons 180.
Het is wel een kutding. Sorry chan
ik ook, alleen nog even zorgen dat ik van mijn oude DS af komquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een DS Liiiiiiiiiiiiite. Zwart.
Godver, wat voel ik me een pimp nu
ruilen tegen een krat bier?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:58 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik ook, alleen nog even zorgen dat ik van mijn oude DS af kom
Ik bied 100 euro als ie in goede staat is. Foto?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja, nu istie ¤180 ja... KutzooiIk ga proberen om 'm aan me pa te smeren
![]()
In uitstekende staat zelfs. Ben er heel zuinig opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik bied 100 euro als ie in goede staat is. Foto?
Waarom gebruikt toch iedereen dat pauperige imageshackquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:59 schreef Thomper het volgende:
http://img82.imageshack.us/img82/8592/rabbits7yd.gif
Omdat het leuk is om mensen te pesten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:34 schreef capibar het volgende:
[..]
Waarom gebruikt toch iedereen dat pauperige imageshack
Okequote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:44 schreef Chanty87 het volgende:
http://tinypic.com/
MMaRsu, zet in favorieten/bladwijzers/whatever. Nu.
Zolang je maar wel je pics blijft uploaden bij imageshackquote:
100 euro voor een 2de handse mp3 speler die nieuw 180 euro kost vind toch best wel een redelijk bod persoonlijk...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
In uitstekende staat zelfs. Ben er heel zuinig opMaarre, ik denk dat ik toch maar eventjes wacht met een nieuwe aanschaffen. Die Zen Vision: M is namelijk maar 3 millimeter dunner dan de Zen Touch en dat vind ik best een groot nadeel... En trouwens, 100 euries vind ik iets te weinig, sorry
![]()
altijd leuk dat soort mensen ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:26 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus word net wakker gebeld door 1 of andere doos die mevrouw de vries heet. En dan ook nog claimen dat ze niet gebeld heeft terwijl d'r nummer bij mij gemiste oproepen stond
![]()
Ze wil jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:26 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus word net wakker gebeld door 1 of andere doos die mevrouw de vries heet. En dan ook nog claimen dat ze niet gebeld heeft terwijl d'r nummer bij mij gemiste oproepen stond
![]()
Dat is wat ik hem ook al tijden probeer duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:44 schreef Chanty87 het volgende:
http://tinypic.com/
MMaRsu, zet in favorieten/bladwijzers/whatever. Nu.
gefeliciteerdquote:
Bij mij ook (FFquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
imageshack heerst gewoon hoor, werkt hier altijd
Ik heb gewoon IE maar een heel lieve firewall (die hetzelfde doet als jij met FF hebt ingesteld). Maar goed, het is voor de meesten ook welv ervelend als ze het niet doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Bij mij ook (FF) maar bij velen niet
Ok.quote:
Pfff, daar komen games op, wat moet je daar nou weer mee?quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pfff, daar komen games op, wat moet je daar nou weer mee?
Saint's Row natuurlijk.quote:
die is nog niet uitquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Saint's Row natuurlijk.
Een andere game hoeft hij er niet voor.
Dan heeft hij nog geen games.quote:
hij had welquote:
Had ie een Xbox moeten kopen voor 90 euro.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij had welNinja gaiden : Black
besteld
dus hij heeft iig een xbox game om te spelen, en een hele goede ook!
Die ouders van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:29 schreef taart het volgende:
Ach mijn moeder betaald mee, altijd meegenomen
Je gaat toch ook niet een x360 kopen hequote:
Ehm Ninja Gaiden Black heb ik niet, wel de normale...maargoed voor 13 euro ( nieuw ) kon ik hem niet laten liggen en heb NGB nog nergens in de winkels zien liggenquote:
Hey Hey Let's Go! 喧嘩するquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand SouthPark net gezien? Anime parodie![]()
![]()
MMaRsu NLquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:04 schreef Gamedemon het volgende:
gamertag?
zag et al in het 360 topic, ik heb je geaddquote:
Eerst twee uur gefietst naaar Hattem (moest er verdomme om 7.30 uitquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
FamiliedagWat hebben jullie allemaal gedaan?
DS litequote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de was gedaan, mn kamer opgeruimd, met de DS lite gespeeld en boodschappen gedaan en gekookt voor mn huisgenootje
Nee, maar ik heb nog niks voor mn examen gehad.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet een x360 kopen he
Wanneer de tijd rijp isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer ga je m kopen Bernie?
Gister, tijdens de release?quote:
BAKKERSSMmUZEUM ROLFCOPTER!11!!!!1quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eerst twee uur gefietst naaar Hattem (moest er verdomme om 7.30 uit) , toen naar het bakkersmuseum geweest (
) . Toen leuke sportieve activiteiten gedaan daar (Varen in Klompen FTW !!!11) En toen geBBQt. OMG, nu zie ik er gezond uit
Wat zal ik opvallen op school
En Roy, wat heb jij voor interessants gedaan vandaag
ah bedankt voor het vinden, ik haal het straks even opquote:Op zondag 25 juni 2006 03:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de weg terug trouwens nog 40 euro gevonden op straat![]()
Ja, dat zou nog eens lekker zijn zeg.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen
HeerlijkLekker fit wakker worden zonder kater of slaap te kort
Hoi Douwequote:Op zondag 25 juni 2006 11:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja, dat zou nog eens lekker zijn zeg.
Zeker weten, eerst gewerkt van half 6 tot 11 en er waren maar 18 gasten in het restaurant dus heerlijk rustig aan gedaanquote:Op zondag 25 juni 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoi Douwe
Leuke avond gehad gisteren?
quote:Op zondag 25 juni 2006 11:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
Zeker weten, eerst gewerkt van half 6 tot 11 en er waren maar 18 gasten in het restaurant dus heerlijk rustig aan gedaan
Daarna naar een feestje toe en nu zit er zo lippenstift op mijn vest en toen zagen mijn ouders het waarna ze een verklaring vroegen en ik weet van niks
ik heb waarschijnlijk iemand neergehoekt in mijn zoektocht naar pils
Tweede straat links als je vanaf de A4 komt.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah bedankt voor het vinden, ik haal het straks even op
En mijn Nintendo-MP3/GSM-opbergzakjes bewonderd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de was gedaan, mn kamer opgeruimd, met de DS lite gespeeld en boodschappen gedaan en gekookt voor mn huisgenootje
Hahahahahahahaaaaaquote:Op zondag 25 juni 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
OMG![]()
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=21556![]()
![]()
In 1 woord: GEWELDIGquote:Op zondag 25 juni 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
OMG![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:44 schreef Laniboekje het volgende:
* Laniboekje helemaal in een scheur ligt
Op de een of andere manier doen die kids me aan die twee spoken van fullhouse denkenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
OMG![]()
![]()
hier is het niet regenachtig, wel een beetje bewolktquote:Op zondag 25 juni 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
In het kader van de slechte grappen op een regenachtige zondagmiddag
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
In het kader van de slechte grappen op een regenachtige zondagmiddag
Heb je nog een game liggen of wil je een nieuwe halen?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb al 2 sterren in New Mario op de DS
Eentje voor het uitspelen en eentje voor alle geheime levels! Het enige dat ik nu nog moet is de ster voor de Star Coins, moet alleen wereld 8 nog.
Welke DS game zal ik daarna gaan spelen?
Ik heb niets meer liggen, Brain Age speel ik elke dag nu ff. Beetje sommen en een Sudoku, maar ik wil een nieuwe echte game.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb je nog een game liggen of wil je een nieuwe halen?
Lost Magic al gespeeld? Bleek ook wel goed te zijn heb ik gehoord.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb niets meer liggen, Brain Age speel ik elke dag nu ff. Beetje sommen en een Sudoku, maar ik wil een nieuwe echte game.
GBA zou ook kunnen natuurlijk (Phantasia heb ik opgegeven trouwens, geen zin meer in)
Ik heb ff de Eurogamer review gelezen en ik ben niet echt overtuigd helaas. Tis wel de enige RPG die er op dit moment is (naast M&L 2 dan natuurlijk), maar ik wacht dan liever op FFIII of Tales of the Tempest.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lost Magic al gespeeld? Bleek ook wel goed te zijn heb ik gehoord.
Ah oke. Zat idd ook al te denken aan AC: WW. Maar om dat alleen aan te schaffen voor het koffie drinken, je moet de rest ook leuk vinden he.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ff de Eurogamer review gelezen en ik ben niet echt overtuigd helaas. Tis wel de enige RPG die er op dit moment is (naast M&L 2 dan natuurlijk), maar ik wacht dan liever op FFIII of Tales of the Tempest.
Misschien moet ik toch maar koffie gaan drinken met Bernie
Is ook zo natuurlijk en ik denk zelf dat ik dat totaal niet leuk ga vinden... De game lijkt me teveel op het gewone leven (je moet zorgen voor eten, je huisje opruimen, werken, etc)quote:Op zondag 25 juni 2006 17:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah oke. Zat idd ook al te denken aan AC: WW. Maar om dat alleen aan te schaffen voor het koffie drinken, je moet de rest ook leuk vinden he.
Wilde net inderdaad heel hard roepen: EN CHIBI ROBO DAN!!!111!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gamen doe ik juist om te relaxen, ga geen huisvrouw spelen in een game
Chibi Robo was een uitzondering trouwens...
Phoenix Wright lijkt me idd wel okay, of Trauma Center. Ik zal eens even de DS catalogus van Dimension Plus gaan bestuderen. Moeilijk man dit soort zakenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wilde net inderdaad heel hard roepen: EN CHIBI ROBO DAN!!!111!
![]()
Maar goed.. ik zou een andere game niet weten. Oh, oh.. Phoenix Wright? Die was wel heel tof, maar ook heel kort eigenlijk.
Phoenix Wright of Trauma Center lijken me goede keuzes.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Phoenix Wright lijkt me idd wel okay, of Trauma Center. Ik zal eens even de DS catalogus van Dimension Plus gaan bestuderen. Moeilijk man dit soort zaken
Phoenix Wright en Trauma Center volgens Lizard:quote:Op zondag 25 juni 2006 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Phoenix Wright of Trauma Center lijken me goede keuzes.
Offfff... je kunt gewoon je backlog weg werken die je hoogstwaarschijnlijk wel zult hebben.
![]()
quote:<lizardtattoo> Phoenix Wright is een adventure, dat trek jij niet RoyTrauma Center vond ik onevenwichtig, eerste paar levels haal je makkelijk en dan ineens is het vrijwel onmogelijk en haal je het pas na 80 keer
No offence Roy.. maar je lijkt echt een meid die nu schoenen of kleren moet gaan kopenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Phoenix Wright en Trauma Center volgens Lizard:
[..]Dat wordt m dus ook niet
Ennnnn... die backlog is PS2 en Cube, en dat kan niet in de trein gespeeld worden he
Dank jequote:Op zondag 25 juni 2006 17:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
No offence Roy.. maar je lijkt echt een meid die nu schoenen of kleren moet gaan kopen![]()
daar heb ik er anders genoeg van liggenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank jeMaar het is een belangrijke keuze hoor, ik kan niet zomaar een game kopen om die vervolgens niet te spelen.
Ik spreek mezelf ook enorm tegen hoor, ik heb nog zo'n 20 games die ik niet of nauwelijks gespeeld hebquote:Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar heb ik er anders genoeg van liggenbacklog enzo
Ik wil verder met star ocean maar moet eerst DQ8 uit hebben alleen die sterfende hoeren kankerkachel eindbaas neukt mijn hele party steeds dood...
ik ben het gelukkig voor een heel eind afgeleert en mijn backlog werk ik stukje bij beetje weg, alleen 80 uur lange RPGS werken er niet aan meequote:Op zondag 25 juni 2006 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf ook enorm tegen hoor, ik heb nog zo'n 20 games die ik niet of nauwelijks gespeeld heb![]()
Wat dacht je van mij danquote:Op zondag 25 juni 2006 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf ook enorm tegen hoor, ik heb nog zo'n 20 games die ik niet of nauwelijks gespeeld heb![]()
Heb je het met DVD's ook trouwens? Dat je films koopt die je nog niet gezien hebt?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben het gelukkig voor een heel eind afgeleert en mijn backlog werk ik stukje bij beetje weg, alleen 80 uur lange RPGS werken er niet aan mee
Nou, PoP2 en Sonic Heroes zuigen. Die kan je skippen. Pokemon is ook 'meh' dus kan je gewoon BGE gaan spelen, die heerst!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij dan
*kijkt naar:
-PoP 2
-BG&E
-Pokemon Colosseum
-Sonic Heroes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |