Je bedoelt die quickquote en PI's bij snelreageren toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:11 schreef Tomasso het volgende:
Bernie
Btw, dat FOK! Tools mag toch niet? Even tussendoor
Fietsenmakers die onnodige dingen gaan vervangenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:11 schreef Morthill het volgende:
fiets gisteravond in allerijl naar vergadering, plots staat band leeg. Dus ik denk, agh, kan ie gelijk een tune-up krijgen, remmen en versnellingen ed.
Belt net de fietsenmaker met het slechte nieuws, mijn fiets lag op de Intensive Care. Schijnbaar was er iets afgebroken in mijn achterband, onherstelbaar. Hij krijgt nu een nieuwe buitenband, binnenband, het achterwiel moet worden vervangen evenals de ketting. Waarom is er geen verzekering die dat dekt
Helaas kon ik zonder die vervangingen dus niet meer fietsenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Fietsenmakers die onnodige dingen gaan vervangenOnze lokale fietsenmaker doet dat ook altijd, breng je 'm om alleen de band te vervangen ofzo, krijg je gelijk een nieuwe kettingkast, nieuwe fietsbel, en weetikveelwat er nog bij
Jaa, zo kan ik ook eurie's vangen!
Maar ketting? Als je band lek gaat, waarom moet dan de ketting ook vervangen wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helaas kon ik zonder die vervangingen dus niet meer fietsenNu voelde ik wel aankomen dat het wat duurder zou worden, maar toch. Dit was wel hard.
Doelde meer op de FOK! Block modequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bedoelt die quickquote en PI's bij snelreageren toch?
Zolang je er geen promotie voor maakt is er niks aan de hand ieder gevalquote:
Ahh, ze waren het dus wel vanochtend... Bij de buren afgeleverd, buurmeisje kwam het net brengenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef Chanty87 het volgende:
Oh noes... M'n paps had een boeket besteld voor m'n moeder die vandaag bezorgd zou worden (want hij is weer 2 dagen weg naar Duitsland, jawohl, naar Nederland - Argentinië!) maar m'n mams is al sinds 9 uur ofzo winkelen met m'n tante en m'n oma... En die verwacht ik dus niet terug voor 5 uur... Maar vanochtend zo om kwart voor 10 ofzo, ging de bel... En ik hoop niet dat dat het wasWant toen was ik nog half aan het slapen
ok.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik zag net zo'n stapel DS lites liggen
Wanneer komt de verfilming van dit avontuur?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry
Ik zal vertellen wat er aan de hand is
Ik laat altijd de hondjes van me zus uit op woensdag, dus vandaag ook.Ik deed de door los met de sleutel van dat huis en deed hem netjes in me broekzak. IK kwam dus binnen bij me zus, en zie dus die hyperactieve hondjes, ik loop de kamer in, wil even op de bank gaan zitten, waarna die honden ook hyperactief op de bank gaan springen, en die duwen de asbak van me zus van de leuning (wie zet er dan ook een asbak op de leuning van de bank) op me broek en over de bank heen, overal lagen nu peuken en as. Op me broek, jas, bank grond. Ik gooi me jas op een andere bank, omdat die onder de as zit en ga dus de boel opruimen, netjes de peuken in de asbak leggen, springt er weer één van de hondjes weer keihard tegen de asbak, die ik nog in me hand had, weer al die kutpeuken op de grond. Naja, stofzuiger ophalen enzo, honden weer hyper door de stofzuiger
![]()
Na alles voor de tweede keer opgeruimt te hebben, ga ik de hondjes uitlaten.Ik doe me weer jas aan deur dicht, hondjes uitlaten, en ben weer terug. Ik stond voor de deur, ik voel in me zakken. Ja hoorSleutel kwijt. Daar sta ik dan, twee hyperactieve honden, 20 minuten lopen van me huis af....
![]()
Dus ik dat hele kuteind met die honden naar me huis toe lopen, om vervolgens naar de Boni te gaan (waar me zus werkt) en die sleutel weer ophalen, maar gelukkig wou me vader dat voor me doen
Maar wat was er nou gebeurd, toen ik me jas op de bank had gegooit, is me sleutel uit me jas gevallen, waardoor ik hem dus tijdens het uitlaten niet meer mee hadNaja, alles is nu opgelost, maar ik was wel even kwaad, zeker omdat ik de tijd nu zeker nodig heb voor me project. Maar het is opgelost
![]()
aaah guuussssssquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohwwww, is dat alles?Wacht maar tot je in de trein van Den Bosch naar Delft zit en er bij Rotterdam achterkomt dat je de sleutel niet bijhebt
Raampje intikken --- > opgelost.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohwwww, is dat alles?Wacht maar tot je in de trein van Den Bosch naar Delft zit en er bij Rotterdam achterkomt dat je de sleutel niet bijhebt
Reservesleutel onder de deurmat vandaan toveren helpt ookquote:
De standaardplek in elke serie/film...quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reservesleutel onder de deurmat vandaan toveren helpt ook
Doe geen moeite roy, ik kom zelf wel binnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reservesleutel onder de deurmat vandaan toveren helpt ook
Moet vrij gemakkelijk zijn voor je ja, regenpijpen, balkons en richels langs de muren genoegquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe geen moeite roy, ik kom zelf wel binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |