Als er nou iets over die vele kut christenen in stond dan zou er tenminste iets van waar zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef speknek het volgende:
bralie
Nouja, naast Veenendaal lijkt Ede natuurlijk ook niet zo opmerkelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:00 schreef thedude0 het volgende:
Als er nou iets over die vele kut christenen in stond dan zou er tenminste iets van waar zijn.
*dubbelkuch*quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
De Edah op de ParkwegMet de mooiste kassajuffrouwen van Nederland
*kuch*
ZM ook Edese?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
De Edah op de ParkwegMet de mooiste kassajuffrouwen van Nederland
*kuch*
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
ZM ook Edese?
Dan hebben we misschien wel dezelfde gyn voor de Mirena gehad...
O het Gelderse RAVIJN?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:47 schreef BoNi het volgende:
Je vergeet het beste ziekenhuis van Nederland
Dan kunnen we weleens buren zijn, ik woon ook vlakbij dat parkje...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Patries1983 het volgende:
O het Gelderse RAVIJN?![]()
Maargoed, nog meer volk uit Ede dusOpgegroeid in Bennekom, Daar ook de MAVO gedaan en sinds een paar jaar woon ik in Ede, al woon ik wel op kamers in Den haag maar toch ben ik vaak nog in Ede te vinden! Ik heb op ROC A12 gezeten (verzorging en verpleegkunde) en ik woon nu valkbij de victoria vesta vijver..
![]()
ik 7 jaarquote:Op zondag 16 juli 2006 21:45 schreef mstx het volgende:
Edenaar meldt
Marnix, blij dat ik daar na 4 jaar weg kon.
Henk de conciërge was wel oké trouwens.quote:
welke was dat ook alweer? je had pierre, dat weet ik nog wel, maar hoe die anderen heetten weet ik al niet meer.quote:
Die manke met die kromme hand.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welke was dat ook alweer? je had pierre, dat weet ik nog wel, maar hoe die anderen heetten weet ik al niet meer.
2000-2004quote:Op zondag 16 juli 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
die kan ik me niet eens meer herinnerenwanneer heb jij daar gezeten?
Helaas hebben ze het grootste gedeelte afgebroken. Ik ben ooit op de zolder geweest. (tijdens de eindexamenstunt) Het lag er bezaaid met rapporten uit o.a de jaren 30.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:02 schreef CherryLips het volgende:
...
dat marnixgebouw was zo mooi en groot, vergeleken met dat verschrikkelijke lelijke kot waar ze later naartoe verhuisden.
Klopt ja, die zolder ben ik ook geweest! Lagen inderdaad hele stellages vol met oude papieren. In 1995 en 1996 heb ik meegewerkt aan "het Avonduur", een behoorlijke kuntszinnige uitvoering die s'avonds in school werd opgevoerd. Deze werd verzonnen door Aad Helweg en de altijd onnavolgbare Tele Hendriks. Het publiek kreeg korte, behoorlijk surrealistische beelden te zien, en liep daarna verder naar de volgende locatie in het gebouw. Zo kwam je op plekken waar je normaal nooit kwam, zoals (inderdaad) de zolder, de beeldentuin, de stookkelder en het keldertje onder het podium in de gymzaal. Dat oude gebouw leende zich hier natuurlijk perfect voor!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:43 schreef Price het volgende:
[..]
Helaas hebben ze het grootste gedeelte afgebroken. Ik ben ooit op de zolder geweest. (tijdens de eindexamenstunt) Het lag er bezaaid met rapporten uit o.a de jaren 30.
Toen kreeg je nog een cijfer voor "ijver".![]()
Die voorstellingen waren na schooltijd, in het donker. Dat van jou zal waarschijnlijk wel iets van GaNoTeOn geweest zijn, misschien de jaarlijkse verkiezing ofzo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef CherryLips het volgende:
eeh volgens mij moest ik daar in 1996 een keertje heen toen ik in de 2e zat, toen liepen we van de dependance naar het hoofdgebouw en moesten we onze fietsen op de dependance laten staan omdat ze dachten dat we er anders vandoor gingen.
maar verder dan de gymzaal zijn we niet geweest
kan ook goed zijn dat het iets heel anders was, van ganoteon ofzo.
Hoe gaat het eigenlijk met je vertaalwerkzaamheden? Kom je er een beetje uit met de boekhouding en de belatingdienst?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:34 schreef CherryLips het volgende:
kan wel, was ook iets artistieks ofzo in die gymzaal met die tribune daarboven. maar ik hield me totaal niet bezig met ganoteon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |