Streek is helemaal een pauperschoolquote:

die regeltjes daarquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:47 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Streek is helemaal een pauperschool.
Wij hebben tenminste kwaliteitsonderwijs.

Ben nog redelijk terecht gekomen, ondanks het Streek. Zo slecht vond ik het daar niet...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:47 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Streek is helemaal een pauperschool.
Wij hebben tenminste kwaliteitsonderwijs.

quote:

Wel veel mooie dames op die kakkerschool...quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:19 schreef tralalala het volgende:
Het streek "vossevelde"![]()
![]()
Marnix kakkerschool![]()

vandaag nog een ijsje gegeten daar.... heerlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
Heb 11 jaar op een camping gestaan in Ede maar als ik aan Ede moet denken moet ik toch altijd denken aan de beste ijsboer van Nederland (volgens mij dan he) Bernardo's

veenendaal is helemaal ruk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:56 schreef LLX het volgende:
[..]
haha volgens mij gaat idd iedereen in Veenendaal winkelen, ik ook![]()

hier ook (ex-) Marnix en Rietkampen. Ik woon hier wel prima, vlak achter de Stadspoort, vlakbij de bioscoop, vlakbij ziekenhuis, vlakbij bushaltesquote:Op maandag 26 juni 2006 16:23 schreef Ceylon89 het volgende:
Hehe, ik ben ook Edenaar... Marnix... Rietkampen![]()
Ik had liever in Bennekom gewoond, dat heeft gewoon meer sfeer.

..en vlakbij dove bejaarden dan! Handig, je moet toch een beetje aan de toekomst denkenquote:Op maandag 3 juli 2006 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hier ook (ex-) Marnix en Rietkampen. Ik woon hier wel prima, vlak achter de Stadspoort, vlakbij de bioscoop, vlakbij ziekenhuis, vlakbij bushaltes

Ik heb helemaal niks van die regels gemerkt. Alleen beetje dom dat je, als je 10 minuten te laat was, je even lang moest corveeën als wanneer je de hele dag niet kwam.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef Ceylon89 het volgende:
Marnix heeft wel veel regels okay, maar de directie en afdelingsleiders zijn wel redelijk.
En Pantarijn...
Tuurlijk, daarom komt half Bennekom en Wageningen naar het Marnix toe...

ik kan al uitleggen dat m'n hond een vrouwtje is en geen mannetje in gebarentaalquote:Op maandag 3 juli 2006 17:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en vlakbij dove bejaarden dan! Handig, je moet toch een beetje aan de toekomst denken![]()

Dat is knap! Ik word waarschijnlijk opgepakt als ik in gebarentaal ga uitleggen dat de hond een mannetje is..quote:Op maandag 3 juli 2006 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan al uitleggen dat m'n hond een vrouwtje is en geen mannetje in gebarentaal

Herkenbaar. Een vriendin van m'n ma werkt in dat bejaardentehuis, en die heeft me alle scheldwoorden al uitgelegd. Best handigquote:Op maandag 3 juli 2006 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan al uitleggen dat m'n hond een vrouwtje is en geen mannetje in gebarentaal

quote:

Was dat in Café 100? Daar hebben ze goeie saté!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bedrijfsfeestje gehad daar, lekkere sate![]()
Ownee dat was ergens anders, ook daar hebben we een bedrijfsfeestje gehad![]()

Nee, ik kan niet op de naam komenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Was dat in Café 100? Daar hebben ze goeie saté!

Buitenzorg!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet op de naam komen![]()
Bij bernardo de spoorovergang over en dan naar rechts en het pad uitlopen, daar zit hij.

Haha volgens mij weet ik wel wie je bedoelt. Ik werkte bij de Konmar en daar kwam hij ook vaak. Elke keer als ik hem nu nog tegenkomt zwaait hij nogsteeds haha. Wel lief hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bij de Appie op de stadspoort waar ik jaren heb gewerkt, kwam zo'n mannetje dat altijd met z'n boodschappentrolley vrolijk zwaaiend naar iedereen de winkelpassage doorloopt. Misschien herken je m wel. Hij houdt pas op met zwaaien als je teruggegroet hebt. Wat hebben wij in de winkel een lol gehad met die mafkees zeg...

ik ken hem ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef LLX het volgende:
[..]
Haha volgens mij weet ik wel wie je bedoelt. Ik werkte bij de Konmar en daar kwam hij ook vaak. Elke keer als ik hem nu nog tegenkomt zwaait hij nogsteeds haha. Wel lief hoor.![]()

Voor de mensen die hem niet kennen, hij staat hier rechts op de foto:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef LLX het volgende:
[..]
Haha volgens mij weet ik wel wie je bedoelt. Ik werkte bij de Konmar en daar kwam hij ook vaak. Elke keer als ik hem nu nog tegenkomt zwaait hij nogsteeds haha. Wel lief hoor.![]()

quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:58 schreef DonJames het volgende:
[..]
Voor de mensen die hem niet kennen, hij staat hier rechts op de foto:
[afbeelding]
watzeggie?

Ja verdorie, daar gaat m'n uitzichtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie de krant gelezen vandaag?
Hoe cinemec er in de toekomst uit gaat zien![]()
Hotel, parkeergarage, sportschool, etc.

Jazeker! Gister nog geweest!quote:

quote:

Ik heb jou al eens eerder ergens in een topic gesproken!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |