Ik heb ook redelijke telefoonangst. Iedere keer als die klote-gsm afgaat schrik ik me dood, en hoop ik maar dat er in de display de naam van een goede bekende staat. Als het een onbekend nummer is durf ik vaak niet op te nemen en laat ik ze de voicemail inspreken. En meestal bel ik ze dan niet terug. Ik mail liever. Dan kan ik mijn woorden zorgvuldig kiezen, nog eens herlezen wat ik heb gezegd, voordat ik het opstuur. "Live" ben ik niet zo sterk in gesprekken. Ik ben een enorme lulmeier, maar als ik zenuwachtig ben ga ik ratelen (nog meer dan anders) en stotteren. Pas na afloop dringt het tot me door dat ik allerlei ontactische (en soms botte) dingen heb gezegd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb het dus voornamelijk heel erg bij bellen naar mijn werk om me bv. ziek te melden. Vroeger durfde ik ook geen afspraken te maken met de tandarts of huisarts, maar dat is gelukkig over.
Ik heb toch het idee dat ik hier en daar wat last heb van 'sociale angst'. Zit nu te overwegen toch maar weer eens aan te kloppen bij Parnassia.
Ik ben 27, en nog steeds rijbewijsloos. Ik heb 2 jaar geleden een proefles genomen bij de ANWB, dat was een drama. En op de weg letten, en schakelen, en dat gedoe met die koppeling. Iedere keer als ik ging schakelen ging ik naar de pook kijken en niet naar de weg (ik ben heel slecht in 2 dingen tegelijk doen). Diverse keren van de weg geraakt en het weiland ingereden zonder dat ik het door had, en nog een flinke aanrijding veroorzaakt ook. Gelukkig was het in een simulatorquote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef -chefke- het volgende:
even een vraagje voor de mede adhders hebben julie je rijbewijs ? en hebben julie ook al die problemen met keuringen ( eigen verklaring) en verkort rijbewijs 3 jaar)
ik heb mijn rijbewijs 3 jaar geleden gehaald en moest dus verlengen dus eerst eigen verklaring 6 weken wachten -> onderzoek door spych ( 160 euro) en nu alsnog een rijtest die gratis is.
schiet niet echt op lopen julie ook tegen deze problemen aan ?
En wat vind je wel leuk om te doen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet goed in het hele sociale gebeuren. Ik ben heel erg op mezelf, heb nauwelijks vrienden (en die zie ik ook vrij weinig). Het is dat ik een deeltijdbaantje heb, anders zou ik uberhaupt nooit buitenkomen.
Hoiquote:Op woensdag 6 december 2006 15:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Hierrrrrrrrrrrrr hoor ik ook thuis!
Ja, naar is dat.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef TJDoornbos het volgende:
<=== Ik ben gewoon ontiegelijk druk en daardoor soms über vervelend!
Ik zo weinig dat het vrijwel niets doetquote:Op woensdag 6 december 2006 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
ik gebruik helemaal niks
Volgens mijn huisarts welquote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik gebruik ook geen medicijnen ertegen op dat ene jointje dat ik rook als ik een aantal dagen achter elkaar te weinig slaap na, als je dat al als medicijn mag beschouwen.
Oh, ik heb genoeg hobby's. Ik ben een groot van van Seinfeld oa, maar ook van Buffy The Vampire Slayer en Angel. Tevens ben ik een enorme cabaretliefhebber, met name Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten (en drs. P, ook al mag je dat eigenlijk geen cabaret noemen). Daarnaast verzamel ik Amerikaanse en Engelse dansorkesten uit de periode 1925-1930 op 78 toeren. Dus er is genoeg wat ik leuk vind om te doen!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En wat vind je wel leuk om te doen?
En dingen om echt mee bezig te zijn? Want tv kijken en dingen verzamelen is erg tof, maar echt iets doen? Sporten? (hardlopen, voetballen, klimmen, squashen, ik roep maar wat)quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Oh, ik heb genoeg hobby's. Ik ben een groot van van Seinfeld oa, maar ook van Buffy The Vampire Slayer en Angel. Tevens ben ik een enorme cabaretliefhebber, met name Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten (en drs. P, ook al mag je dat eigenlijk geen cabaret noemen). Daarnaast verzamel ik Amerikaanse en Engelse dansorkesten uit de periode 1925-1930 op 78 toeren. Dus er is genoeg wat ik leuk vind om te doen!
Ik heb diverse sporten geprobeerd (roeien, badminton, tafeltennis, gewoon tennis), maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik sporten haat. Ik werk parttime bij TNT Post, en dat is voor mij wel genoeg sport. Wel vind ik het leuk om af en toe een stukje te fietsen, bij voorkeur met wind mee en een zo hoog mogelijke snelheid.quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:26 schreef freecell het volgende:
[..]
En dingen om echt mee bezig te zijn? Want tv kijken en dingen verzamelen is erg tof, maar echt iets doen? Sporten? (hardlopen, voetballen, klimmen, squashen, ik roep maar wat)
Ik merk zelf at ik het heerlijk vind om te klimmen. Je bent actief met je lichaam bezig en je hebt een duidelijk doel (naar boven! Steeds langs een weg die iets moeilijker is)
Maar dan moet je natuurlijk niet alleen op die hometrainer tv zitten kijken, ook een aardig eindje erop fietsenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:37 schreef MouseOver het volgende:
Zwemmen is ook lekker en -geestelijk- ontspannend. Het is alleen lastig met lang haar.
Van rennen schijn je ook aardig tot rust te komen. Of gewoon op een hometrainer tv kijken. Het is dat ik er de plaats niet voor heb, anders ging ik dat proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop