abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:34:07 #276
163033 Xiphos
CorSec Commander
pi_44173812
Op het gele stikkertje op je potje met pillen? 'Dit medicijn kan de rijvaardigheid beinvloeden' ofzo? En icm de wet, welke voorschrijft dat je niet met dit soort spul mag rijden....
[_] <- Sign here
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:38:24 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44173953
nou,ook maar een post van mij hier. Ik heb het dus ook. Gelukkig in mindere mate al zeg ik het zelf. Ik ben enkel tering hyper als ik opgewonden ben (en nee,niet opgewonden zoals bij de sex
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

telefoneren doe ik wel graag
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
vind ik gewoon leuk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. ik gebruik overigens geen medicijnen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44175646
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:00 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik heb het dus voornamelijk heel erg bij bellen naar mijn werk om me bv. ziek te melden. Vroeger durfde ik ook geen afspraken te maken met de tandarts of huisarts, maar dat is gelukkig over.

Ik heb toch het idee dat ik hier en daar wat last heb van 'sociale angst'. Zit nu te overwegen toch maar weer eens aan te kloppen bij Parnassia.
Ik heb ook redelijke telefoonangst. Iedere keer als die klote-gsm afgaat schrik ik me dood, en hoop ik maar dat er in de display de naam van een goede bekende staat. Als het een onbekend nummer is durf ik vaak niet op te nemen en laat ik ze de voicemail inspreken. En meestal bel ik ze dan niet terug. Ik mail liever. Dan kan ik mijn woorden zorgvuldig kiezen, nog eens herlezen wat ik heb gezegd, voordat ik het opstuur. "Live" ben ik niet zo sterk in gesprekken. Ik ben een enorme lulmeier, maar als ik zenuwachtig ben ga ik ratelen (nog meer dan anders) en stotteren. Pas na afloop dringt het tot me door dat ik allerlei ontactische (en soms botte) dingen heb gezegd.

Ik ben sowieso niet goed in het hele sociale gebeuren. Ik ben heel erg op mezelf, heb nauwelijks vrienden (en die zie ik ook vrij weinig). Het is dat ik een deeltijdbaantje heb, anders zou ik uberhaupt nooit buitenkomen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_44175916
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef -chefke- het volgende:
even een vraagje voor de mede adhders hebben julie je rijbewijs ? en hebben julie ook al die problemen met keuringen ( eigen verklaring) en verkort rijbewijs 3 jaar)

ik heb mijn rijbewijs 3 jaar geleden gehaald en moest dus verlengen dus eerst eigen verklaring 6 weken wachten -> onderzoek door spych ( 160 euro) en nu alsnog een rijtest die gratis is.

schiet niet echt op lopen julie ook tegen deze problemen aan ?
Ik ben 27, en nog steeds rijbewijsloos. Ik heb 2 jaar geleden een proefles genomen bij de ANWB, dat was een drama. En op de weg letten, en schakelen, en dat gedoe met die koppeling. Iedere keer als ik ging schakelen ging ik naar de pook kijken en niet naar de weg (ik ben heel slecht in 2 dingen tegelijk doen). Diverse keren van de weg geraakt en het weiland ingereden zonder dat ik het door had, en nog een flinke aanrijding veroorzaakt ook. Gelukkig was het in een simulator
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Vervolgens werd je obv de proefles ingedeeld in een categorie obv het aantal lessen dat ze dachten dat je nodig had. Ik zat in de 50+ groep, dus dat hield in dat ze dachten dat 50 lessen nog te weinig zou zijn.

Hierdoor ben ik dermate ontmoedigd geraakt dat ik maar niet aan lessen ben begonnen.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  woensdag 6 december 2006 @ 00:44:34 #280
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44182327
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet goed in het hele sociale gebeuren. Ik ben heel erg op mezelf, heb nauwelijks vrienden (en die zie ik ook vrij weinig). Het is dat ik een deeltijdbaantje heb, anders zou ik uberhaupt nooit buitenkomen.
En wat vind je wel leuk om te doen?
Vampire Romance O+
pi_44194133
Hierrrrrrrrrrrrr hoor ik ook thuis!
pi_44194556
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Hierrrrrrrrrrrrr hoor ik ook thuis!
Hoi
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 6 december 2006 @ 15:56:51 #283
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_44195515
Mijn grootste probleem van de laatste jaren is voornamelijk mijn ziekelijk impulsieve drang om dingen te kopen die ik leuk vind, niet nodig heb en dan ook nog in dozijn achtige aantalllen. Zo heb ik nog een stuk of 30 DVDs liggen waar ik nog niet aan toe gekomen ben, een stuk of 10 games in het cellofaan en een stuk of 700 CDs in mn collectie(waarvan ik er zo een stuk of 50 nog niet eens doorgeluisterd heb. En iedere keer dat ik weer iets nieuws zie liggen moet ik het gewoon hebben, tis zelfs al zo erg dat als ik een dagje/avondje uitga ik mn pinpas niet meer mee wil nemen omdat ik dan weet dat ik mn rekening leegplunder aan ongein, het risico op mij nemend dat ik gerold word.
pi_44196010
Ik heb het idee dat eht erger wordt....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik zit de afgelopen twee maanden in een soort emotionele rollercoaster, het ene moment is het geweldig, het volgende moment huilen of uitvallen tegen iemand die dat niet zo heel erg verdient als ik op dat moment denk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ook heb ik vaker het gevoel dat alles om mij heen teveel lawaai maakt (vooral op plaatsen met veel mensen of als ergens harde muziek aanstaat, ik háát uitgaan om de harde muziek). En ben ik vaker helemaal hyper in mijn hoofd.
Het zou de verderfelijke invloed van het seizoen kunnen zijn, maar als het in Maart nog zo is, ga ik wel naar de dokter.
Ik wil alleen geen medicijnverhoging. Ik slik een hele lage dosis clonidine, maar als die omhoog gaat wordt mijn bloeddruk wel erg laag (mijn normale bloeddruk is 55-85, niet zo hoog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Dus... mijn ADHD wordt erger, maar ik wil niet naar de huisarts
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is wel heel vervelend, het neemt naar mijn idee echt opvallend toe..... en ik mopper nu zo vaak op mijn vriend, of ik doe ongeduldig en hij is werkelijk te lief om zo met hem om te gaan...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_44196111
<=== Ik ben gewoon ontiegelijk druk en daardoor soms über vervelend!
pi_44196519
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef TJDoornbos het volgende:
<=== Ik ben gewoon ontiegelijk druk en daardoor soms über vervelend!
Ja, naar is dat.
Iedereen verteld je je hele leven dat je druk en irritant bent, hoe kan je dan in hemelsnaam een fatsoenlijk zelfbeeld opbouwen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Mij is het niet gelukt in ieder geval.
(groen en blauw verhaal weer)
pi_44197016
En dat ik druk ben weet ik na 21 jaar wel dus word er niet wijzer van ook!!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 6 december 2006 @ 16:44:33 #288
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44197036
Zijn er hier eigenlijk mensen die Concerta gebruiken ipv Ritalin?
pi_44197649
ik gebruik helemaal niks
pi_44198354
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
ik gebruik helemaal niks
Ik zo weinig dat het vrijwel niets doet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En dan ook nog eens een medicijn dat niet bedoeld is tegen ADHD
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 7 december 2006 @ 10:02:23 #292
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_44215916
Ik gebruik ook geen medicijnen ertegen op dat ene jointje dat ik rook als ik een aantal dagen achter elkaar te weinig slaap na, als je dat al als medicijn mag beschouwen.
pi_44218254
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik gebruik ook geen medicijnen ertegen op dat ene jointje dat ik rook als ik een aantal dagen achter elkaar te weinig slaap na, als je dat al als medicijn mag beschouwen.
Volgens mijn huisarts wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zelf heb ik al een jaar of drie niet meer geblowd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 7 december 2006 @ 11:58:14 #294
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_44218571
ach ik zie het zelf niet echt als een medicijn, maarja als ik 3-4 dagen achter elkaar door die drukte in mn kop heel moeilijk in slaap kom en daardoor maar een uurtje of 4-5 slaap kan pakken, dan ben ik op mn werk niet te genieten en het is al meerdere malen voorgekomen dat ik dan of op mn werk in slaap val of gewoon inelkaar stort.
pi_44238575
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:44 schreef MouseOver het volgende:

[..]

En wat vind je wel leuk om te doen?
Oh, ik heb genoeg hobby's. Ik ben een groot van van Seinfeld oa, maar ook van Buffy The Vampire Slayer en Angel. Tevens ben ik een enorme cabaretliefhebber, met name Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten (en drs. P, ook al mag je dat eigenlijk geen cabaret noemen). Daarnaast verzamel ik Amerikaanse en Engelse dansorkesten uit de periode 1925-1930 op 78 toeren. Dus er is genoeg wat ik leuk vind om te doen!
pi_44240829
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 00:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Oh, ik heb genoeg hobby's. Ik ben een groot van van Seinfeld oa, maar ook van Buffy The Vampire Slayer en Angel. Tevens ben ik een enorme cabaretliefhebber, met name Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten (en drs. P, ook al mag je dat eigenlijk geen cabaret noemen). Daarnaast verzamel ik Amerikaanse en Engelse dansorkesten uit de periode 1925-1930 op 78 toeren. Dus er is genoeg wat ik leuk vind om te doen!
En dingen om echt mee bezig te zijn? Want tv kijken en dingen verzamelen is erg tof, maar echt iets doen? Sporten? (hardlopen, voetballen, klimmen, squashen, ik roep maar wat)
Ik merk zelf at ik het heerlijk vind om te klimmen. Je bent actief met je lichaam bezig en je hebt een duidelijk doel (naar boven! Steeds langs een weg die iets moeilijker is)
pi_44257500
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 07:26 schreef freecell het volgende:

[..]

En dingen om echt mee bezig te zijn? Want tv kijken en dingen verzamelen is erg tof, maar echt iets doen? Sporten? (hardlopen, voetballen, klimmen, squashen, ik roep maar wat)
Ik merk zelf at ik het heerlijk vind om te klimmen. Je bent actief met je lichaam bezig en je hebt een duidelijk doel (naar boven! Steeds langs een weg die iets moeilijker is)
Ik heb diverse sporten geprobeerd (roeien, badminton, tafeltennis, gewoon tennis), maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik sporten haat. Ik werk parttime bij TNT Post, en dat is voor mij wel genoeg sport. Wel vind ik het leuk om af en toe een stukje te fietsen, bij voorkeur met wind mee en een zo hoog mogelijke snelheid.

Mijn omgeving heeft er absoluut ook baat bij dat ik mijn overtollige energie kwijt kan, als ik maar moe genoeg ben word ik vanzelf rustig. Overigens wil het feit dat ik weinig de deur uit kom niet zeggen dat ik stil zit. Dat kan ik niet: zelfs als ik een boek zit te lezen zit ik met m'n benen te wiebelen of met m'n vingers te tikken, of vreemde geluiden te maken.
pi_44270530
Ik heb het ook dat ik na veel fietsen rustiger ben maar das logisch want dan ben ik op
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:37:55 #299
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44276701
Zwemmen is ook lekker en -geestelijk- ontspannend. Het is alleen lastig met lang haar.

Van rennen schijn je ook aardig tot rust te komen. Of gewoon op een hometrainer tv kijken. Het is dat ik er de plaats niet voor heb, anders ging ik dat proberen.
Vampire Romance O+
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:44:11 #300
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44281211
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:37 schreef MouseOver het volgende:
Zwemmen is ook lekker en -geestelijk- ontspannend. Het is alleen lastig met lang haar.

Van rennen schijn je ook aardig tot rust te komen. Of gewoon op een hometrainer tv kijken. Het is dat ik er de plaats niet voor heb, anders ging ik dat proberen.
Maar dan moet je natuurlijk niet alleen op die hometrainer tv zitten kijken, ook een aardig eindje erop fietsen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik hoop op kort termijn mijn ellips cross trainer (of hoe t ook mag heten) hier thuis te hebben. Ding staat nog steeds bij mijn ouders stof te vangen. Ik ben nu met grote schoonmaak/opruim en verplaats je meubel - actie bezig. In de hoop dat ik eindelijk eens wat oude spullen kan wegdoen en plaats krijg.
Maar toen ik vanmiddag mijn zoldertje op wilde, zakte me de moed weer in de schoenen en weet ik weer waarom ik dit zolang heb uitgesteld. Na 2 uur bezig te zijn om eindelijk plaats te hebben om uberhaupt op mn zolder te kunnen komen en bij de juiste dozen te kunnen, had ik het wel weer gezien. Resultaat, nu is mn zolder niet alleen een bende maar mn halve woning.
Morgen toch maar echt verder ermee, onder het motto: mn kersttroep van zolder halen voordat het pasen is.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Voor een ding helpt dit wel, ik word enorm hyper en onrustig van die troep
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dus ik loop continu heen en weer met spullen (ik verplaats de ellende eigenlijk alleen maar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) maar ondertussen verbrand ik wat calorietjes en denk ik dat ik zinnig bezig ben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En dat je dus eerst rotzooi moet en mag creeeren alvorens je het gaat opruimen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Oke ik weet dat ik het voor mezelf goed aan het praten ben. Zo zal ik morgen vast nog wel 100 en 1 redenen weten te bedenken waarom ik er niet mee verder hoef te gaan. Maar goed.. ik zie wel.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop