Ga dan ook niet lopen huilen als wij hetzelfde doen bij jou!quote:
Provoceren is met 6-0 van iemand winnen en vervolgens roepenquote:
Wel van gehoord, maar niet verwacht dat je het in een zin kon gebruiken EN het correct zou kunnen spellen?quote:
I'm with haas.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Het hele WK kan me eig gestolen worden, maar dit soort topics maken het dan wel weer vermakelijk.
Hebben een heleboel dan ook gezegd dat Nederland dan wel eventjes wereldkampioen wordt? Of ga je iedereen even over de kam scheren? Als je goed alles naleest diverse fora dan weet je dat de meeste mensen niet zoveel vertrouwen hebben in Nederland, dit ten opzichte van het WK in 94, 98.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Wauw daar heb je weer een wat. Ik trek me er niks van aan. Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.
I'm here to please.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:51 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Wauw echt een vernieuwde scheld vocabulaire mijn held![]()
![]()
Jij was er zeker zo een nl'er in dienst van de SFOR in Bosna die gedwongen werd tot service vandaar dat je het goed weet he!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:50 schreef jdmorpheus het volgende:
Was het niet ook zo dat die serviërs een veel kleinere piemel hebben?
Meen je dat serieus? Want jij bent dan anders de 2e na iemand anders die normaal reageerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:51 schreef Suijk het volgende:
Maak je niet druk Opgekowed. Jullie tijd komt nog wel!
Ja, nu jij nog.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Want jij bent dan anders de 2e na iemand anders die normaal reageerd.
Tuurlijk. Ieder land heeft pieken en dalen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Want jij bent dan anders de 2e na iemand anders die normaal reageerd.
Alsof zo'n topic normale reacties verdient.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alsof servië over een paar jaar opeens wél kan voetballenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Ok dan zal dat wel. Ik speel zelf ook voetbal en vind mezelf soms onder de maat bij een wedstrijd maar dan kan gebeuren. Als nederland verliest of zo ga ik echt niet lopen lachen of zo. (Niet dat het me wat kan schelen als ze verliezen maarja).quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ieder land heeft pieken en dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |