abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:34:05 #1
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_39068462
Hallo,

Ik ben op zoek naar een kaartje voor Tool die 27 juni in de HMH spelen. Ondanks dat ik vrij op tijd bij het postkantoor was greep ik net naast de kaarten omdat ook nog eens die k*t pc op het postkantoor kuren had.

Ik ben al een tijdje op marktplaats actief maar dat schiet niet op omdat die zwarthandelaren ze natuurlijk alleen voor grof geld willen verkopen en dan haak ik af. Ga geen 100 euro of meer betalen voor een kaartje van 43 euro..

Dus fokkers, ken je iemand of heb je zelf een kaartje over die je voor een redelijke normale prijs wilt verkopen laat het me dan weten want ik zou graag willen gaan 27 juni.

Dennis
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_39071153
Ik heb gehoord dat er heel kort voor het concert nog wel eens kaarten vrijkomen. Misschien van "slimme" "handelaren" die kaartjes met annuleringsverzekering kopen... Ik ken iemand die zo bij FAME in Amsterdam op de dag van het concert zelf nog kaartjes voor de Arctic Monkeys heeft gekregen een paar weken geleden.

Wie weet... Het is me niet helemaal duidelijk, dus pin me er niet op vast a.u.b.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_39073662

[ Bericht 100% gewijzigd door Dizer op 21-06-2006 14:21:26 (Doe es niet...) ]
..
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:43:07 #4
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_39116872
Beste mensen ik heb alsnog 2 kaarten kunnnen regelen voor TOOL en nog wel tegen kostprijs ook!!

Dus wat mij betreft kan dit topic dicht, topicreport wordt toch niet gelezen want heb gister of eergister ook voor dit topic een slotje aangevraagd dus die kan ook dicht..

Mijn vreugde is niet te omschrijven..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:38:46 #5
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_39155255
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')