Ik heb deze ook. Zijn de beste setjes in hun soort. Als iemand door de draadloze verbinding loopt kun je wel effe storing hebben. Verder kan een magnetron in huis storing geven. Ook kan ie je draadloos netwerk vernaggelen, maar dat los je op door een ander kanaal in te stellen op je netwerk of op dit kastje. Ik heb nu een probleemloze combinatie in ieder geval.
Beeldkwaliteit is erg goed te noemen. Geen noemenswaardig verschil met analoge TV. Niet getest op DVD-signaal. Een kabel is natuurlijk altijd beter maar als dat niet kan (of niet mooi / te duur / te veel werk is) dan is het een acceptabele oplossing.
Ik heb er 30 incl verzendkosten voor betaald (2e hands).
Overigens kun je deze best op een laptop aansluiten. Je moet dan een verloopplugje of kabel hebben van de koptelefoonaansluiting op de laptop naar 2x tulp (rood witte stereo aansluiting op de Marmitek).
Waarom een laptop trouwens niet rechtstreeks bekabeld aansluiten?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.