Ik ga ook naar werfpop. Ook voor de gezelligheid, metal is niet zo mijn ding, maar er zitten altijd wel leuke bandjes tussen, met leuke muziek. En als afsluiter wipneus en pim, dat wil ik eigenlijk wel een keer zienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef Miss-V het volgende:
En nog een!Gaat er iemand nog naar Werfpop, de 16e?
Ik kom niet echt voor de muzikale hoogstandjes, maar meer voor de gezelligheid en zo
![]()
Het uitgaansleven is hier idd niet echt boeiend, maar ik denk dat je daarvoor naar Noordwijk of Den Haag of zo moet gaan. Nou ja, LVC valt toch ook best mee..? Soms is het best gezellig. Maar er zijn ook echt van die erge plekken zoals de Hut enz.
![]()
Ken de muziek eigenlijk van niemand die er optreedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:37 schreef Miss-V het volgende:
Oke dit is het programma:
-
PORTAAL PODIUM
13.30 The Dead Rudolfs
14.30 The Heights
16.00 Seven
18.00 Nailpin
20.00 Jawat!
22.00 Wipneus en Pim
LOS PODIUM
14.00 August '75
15.00 Textures
17.00 Think Of One Tráfico
19.00 GEM
21.00 Postman
-
Nailpin..GEM lijkt me opzich nog wel leuk..Jawat! en Postman vind ik ook nog wel oke
![]()
Dat is toch die weg richting Leiderdorp, waar de Groenoordhallen staan? Of zit ik helemaal foutquote:
nee, das de willem de zwijger laan, maar de kooilaan is daar weer een zijstraat van.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat is toch die weg richting Leiderdorp, waar de Groenoordhallen staan? Of zit ik helemaal fout
Heb zo'n 15 jaar tegen Leiden aan gewoond, lees wel een beetje met weemoed dit topic![]()
Laatst met een bootje door de grachten gevaren, zo ziet de stad er opeens heel anders uitWist niet dat het Luxor weg was??
Ohja, weet het alweer.. moest daar een keer zijn voor de thuiszorg. Was er een beetje verdwaald, heb maar even de weg gevraagd aan een aardige Turk daarquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, das de willem de zwijger laan, maar de kooilaan is daar weer een zijstraat van.
Ja.. eigenlijk wel.. wel veel historie en mooie oude gebouwen.. maar het is en blijft een kutstad..quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:46 schreef Repeat het volgende:
Leiden is eigenlijk best een kutstad.
haha ik weet nu al dat ik vrienden ga worden met die turken daar als ik er studeer... al was het maar om de shoarmazakenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ohja, weet het alweer.. moest daar een keer zijn voor de thuiszorg. Was er een beetje verdwaald, heb maar even de weg gevraagd aan een aardige Turk daar
Daar heb ik de mijne ook laten doen, alleen ik had weer net een wat moeilijker toestel waardoor 't weer 5 euro duurder werd, ga je speciaal daarvoor naar zo'n goedkope zaakquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef Suzziieee het volgende:
Ergens naast de kijkshop moet zo'n zaakje zitten..... tenminste aantal jaar geleden wel
Ik vind het eigenlijk niet zoveel goedkoper als Amsterdam als ik zo op funda rondkijk...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:56 schreef slaveloos het volgende:
ach het is een stuk goedkoper dan Amsterdam, maar een stuk duurder dan meppel
zit er niet meer, zit sinds kort een inktpatronen navul en printshop....(ik woon een paar huizen verderop en lop er dagelijks langs p weg naar uni/werk dus weet t vrij zeker.)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef Suzziieee het volgende:
Ergens naast de kijkshop moet zo'n zaakje zitten..... tenminste aantal jaar geleden wel
Woonplaats: London...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:15 schreef Suerte het volgende:
Ben ook een geboren Leidenaar (geboren op de Haarlemmerstraat), heb er 28 jaar gewoond, en ik zou voor geen goud terugwillen eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, dan zou ik het ook wel weten!![]()
Je ging van Leiden naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik meld me ook even als Leidse..
Inmiddels samenwonend in Rotterdam met mijn![]()
Ben ik ook !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je ging van Leiden naar Rotterdam.
Wow dan moet je wel erg verliefd zijn...
Dat komt omdat Leiden totaan de gemeentegrenzen is volgebouwd. Met een modaal inkomen is je keuze beperkt tot appartementen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:47 schreef Blackhouse het volgende:
Zat laatst te kijken, maar ik vind Leiden eigenlijk behoorlijk duur qua huizen :S
3 Oktober was altijd wel gezellig jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:29 schreef devzero het volgende:
Ik heb een jaar of 9 in Oegstgeest gewoond maar in Leiden gestudeerd/gewerkt. Leuke stad, maar ik weet ook niet of ik weer terug zou willen. Ik zal 3 oktober alleen wel missen
Ik ook, ookal woon ik er al bijna een jaar niet meerquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:14 schreef WanEnOonlie het volgende:
daarom voelt het ook altijd wel alsof ik thuiskom als ik Leiden Centraal binnenboemel![]()
feest en niet voor studenten in 1 zinquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef kwakveense het volgende:
t is echt een feest voor de leienaren, niet voor studenten...
Omdat Leiden beter is dan al die andere steden... Zie de pauper onder jouw post!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:24 schreef Whiteguy het volgende:
Ik studeer er maar zou er eerlijk gezegd nooit willen wonen. Deze 3 oktober heb ik ook maar overgeslagen.
Waarom heeft leiden als stad met zoveel inwoners geen betaalt voetbal eigenlijk?
Klinkt meer als een broodje aap-verhaal, dan iets dat uit de media is gehouden!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:14 schreef Omkron het volgende:
Heeft iemand iets meegemaakt van een steekpartij in Leiden op 2 of 3 oktober..? Ik hoorde gisteren een verhaal over een gast die ruzie zocht met iemand.. vervolgens kwaad naar huis ging om een mes op te halen, die gast in zijn buik stak, het mes aflikte en vervolgens van zijn slachtoffer foto's ging staan maken.. dit heeft zeker plaatsgevonden maar is volgens mij uit de media gehouden..? Iemand die hier iets meer van weet..?
dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt meer als een broodje aap-verhaal, dan iets dat uit de media is gehouden!![]()
achja, zo komt er iedere keer wel weer een raar verhaal, waardoor veel mensen bang worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net als dat smilie-verhaal een paar jaar terug, geloofde het eerst echt en durfde niet meer in m'n eentje door de Leidsche Hout te fietsen
Nee.. heeft echt plaatsgevonden op 2 of 3 oktober. Uit betrouwbare bron, dader heeft al meerdere malen voor geweld vastgezeten ook voor verkrachting. Slachtoffer is overigens een stuk nier kwijt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt meer als een broodje aap-verhaal, dan iets dat uit de media is gehouden!![]()
Which is?quote:
ja, alle broodje aap verhalen die mij ter ore zijn gekomen komen ook uit betrouwbare bronnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:17 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nee.. heeft echt plaatsgevonden op 2 of 3 oktober. Uit betrouwbare bron.
RTL Boulevard of Hart van NL...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:22 schreef Matness het volgende:
[..]
ja, alle broodje aap verhalen die mij ter ore zijn gekomen komen ook uit betrouwbare bronnen.
forget it.
Dat bedoelen we...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:42 schreef Omkron het volgende:
bronnen geeft ik niet aangezien ik een bepaald niveau van privacy te respecteren heb, maar het staat je geheel vrij om te geloven wat je wil of niet.
Smilie-verhaal?Dat ken ik niet, wat was er dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net als dat smilie-verhaal een paar jaar terug, geloofde het eerst echt en durfde niet meer in m'n eentje door de Leidsche Hout te fietsen
groep marrokanen, je kent het welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:34 schreef Suerte het volgende:
[..]
Smilie-verhaal?Dat ken ik niet, wat was er dan?
Dat Leidse Hout ook altijdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat draaide er in de sneak?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef Frank-NL het volgende:
Het Leids filmfestival was erg prettig, heb weer een geweldig weekend gehad in mijn mooie stadje Leiden
Ook even inhaken.. ik zoek me ook echt suf.. heb helaas niet zoveel te besteden op dit moment, hetgeen het vinden van een kamer nog lastiger maakt dan het al is. Hulp gevraagd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:42 schreef Kontiki het volgende:
Ik vind Leiden wel sterk verbeterd qua atmosfeer de afgelopen jaren. Er zijn best veel gebouwen gerestaureerd & belicht.
Weet iemand nog een goede manier om aan een kamer/appartement te komen? Woonzicht is echt kansloos.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:46 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
![]()
http://www.leidsfilmfestival.nl/programma_2006.htm
reageer dan gewoon niet.quote:Een verrassende voorpremiere! Een gloednieuwe film waarvan de titel
geheim is! Het zal nog maanden duren voordat de film in de bioscopen te
zien zal zijn!
ik heb mij op kamernet.nl ingheschreven, daar komen constand kamers voorbij. Je moet wel bij bijna allemaal hospiteren. Maar 2 tot 3 kamers per week is heen uitzondering, heel goedkoop zijn ze meestal niet, maar aanbod is er genoeg.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:44 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ook even inhaken.. ik zoek me ook echt suf.. heb helaas niet zoveel te besteden op dit moment, hetgeen het vinden van een kamer nog lastiger maakt dan het al is. Hulp gevraagd.![]()
Oh, sorry hoorquote:
Gewoon via de SLS kun je best aan een kamer komen van 180-220 euro.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:44 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ook even inhaken.. ik zoek me ook echt suf.. heb helaas niet zoveel te besteden op dit moment, hetgeen het vinden van een kamer nog lastiger maakt dan het al is. Hulp gevraagd.![]()
Ja dat kuthospiteren idd! Ben al iets van 4 keer op en neer gereden naar Leiden om een beetje te gaan laten zien hoe leuk en gezellig je wel niet bentquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef Goover het volgende:
[..]
ik heb mij op kamernet.nl ingheschreven, daar komen constand kamers voorbij. Je moet wel bij bijna allemaal hospiteren. Maar 2 tot 3 kamers per week is heen uitzondering, heel goedkoop zijn ze meestal niet, maar aanbod is er genoeg.
Kwestie van actief zoeken, uiteindelijk heb ik twee keer gehospiteerd (voor kamers die ik overigens voor geen goud zou willen hebben...) en ben daarna in een keer bij een goede kamer naar binnen gerold!!!quote:Op zondag 5 november 2006 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja dat kuthospiteren idd! Ben al iets van 4 keer op en neer gereden naar Leiden om een beetje te gaan laten zien hoe leuk en gezellig je wel niet bent![]()
Bij SLS zit ik ook iedere week te reageren, maar dat lukt ook nooit. Op het niet-hospiteeraanbod loopt het volgens mij storm (zelfs voor iemand met rijstijdvoorrang) en bij het hospiteeraanbod zie je kamers waar zich gemiddeld 30 man per kamer hebben ingeschreven, dus dat schiet ook niet echt op hor.
je woont vlak bij mij danquote:Op zondag 12 november 2006 13:31 schreef Moonlight_Drive het volgende:
Hooigracht hier (tvp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |