samenwerk puntje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:21 schreef GLO het volgende:
Gabriëlle toch?
Ik mis ook iets volgens mijquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:27 schreef GLO het volgende:
Ik begrijp dat ik hier in 1 of andere inside joke ben terechtgekomen
Ik ook, maar ik had het idee dat er een antwoord werd voorgezegd ('verraden' klinkt weer een beetje té zwaar)....quote:
Hm, als je een vraag in 2 delen stelt is de kans groot dat iemand meteen 1 deel beantwoord omdat-ie dat toevallig weet en daar mee wil pronkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef schaap001 het volgende:
Ik ook, maar ik had het idee dat er een antwoord werd voorgezegd ('verraden' klinkt weer een beetje té zwaar)....![]()
... en het dan vervolgens niet doen...quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:13 schreef search64 het volgende:
Ik hou wijselijk mijn mond.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:15 schreef search64 het volgende:
Ik ontken alles. Het nummer 99 luftballons heb ik nog nooit gehoord.
Drama...quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... en het dan vervolgens niet doen...
[..]
![]()
quote:Deheeft een uitzonderlijk lange balg die door de bespeler als het ware 'gebroken' wordt op de knie om zeer felle accenten te krijgen. De klank van de
is warm en wollig en dat maakt het instrument uitstekend geschikt voor het spelen van melancholisch getinte muziek, zoals de
.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:01 schreef search64 het volgende:
Een trekzak?
quote:Deverschilt wezenlijk van de
en trekzak omdat elke afzonderlijke toets aan beide kanten van het instrument een afzonderlijke toon geeft, in plaats van een akkoordmogelijkheid onder een knop aan de linkerhand.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:10 schreef Charmian het volgende:
een bandeneon of zo, dat ding die Carel kraayenhof (zo heettie toch?) gebruikte op de royal wedding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |