En denk aan mij als je zo'n goedkope aziatische hoer je bed uit trapt. En je te buiten gaat aan opium en dergelijke.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:39 schreef tintinnabuli het volgende:
Ze roepen me om, de tweede rij. Ik ga. Dag mensen.
Ja en aan mij als je een mega lijn naar binnensnorkelt!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En denk aan mij als je zo'n goedkope aziatische hoer je bed uit trapt. En je te buiten gaat aan opium en dergelijke.
Ik ben er al weer overheen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef Armageddon het volgende:
Tis toch altijd een emotineel moment hè. Zo'n afscheid.
Weet ik veel. Ik lul ook maar wat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef zovty het volgende:
Wie was 't nou eigenlijk?
*trappel*quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Bijna lunchtijd jongens...
hongerrrquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Bijna lunchtijd jongens...
Ik ga denk ik de mc ff opzoeken ofzeau.quote:
Geen idee, er is weer markt vandaag, dus ik ga daar wel ff wat zoekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat eten we vandaag?
one for the team!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Ow en amaratha en ik hebben dat anti topic gister ook maar even dicht gepost.
Rosbiefquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat eten we vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |