En denk aan mij als je zo'n goedkope aziatische hoer je bed uit trapt. En je te buiten gaat aan opium en dergelijke.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:39 schreef tintinnabuli het volgende:
Ze roepen me om, de tweede rij. Ik ga. Dag mensen.
Ja en aan mij als je een mega lijn naar binnensnorkelt!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En denk aan mij als je zo'n goedkope aziatische hoer je bed uit trapt. En je te buiten gaat aan opium en dergelijke.
Ik ben er al weer overheen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef Armageddon het volgende:
Tis toch altijd een emotineel moment hè. Zo'n afscheid.
Weet ik veel. Ik lul ook maar wat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef zovty het volgende:
Wie was 't nou eigenlijk?
*trappel*quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Bijna lunchtijd jongens...
hongerrrquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Bijna lunchtijd jongens...
Ik ga denk ik de mc ff opzoeken ofzeau.quote:
Geen idee, er is weer markt vandaag, dus ik ga daar wel ff wat zoekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat eten we vandaag?
one for the team!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Ow en amaratha en ik hebben dat anti topic gister ook maar even dicht gepost.
Rosbiefquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat eten we vandaag?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rosbief
Filet A
Knakworsten
Broodje aardbei
soepie
![]()
Ik was vermoeid door al dat werkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik begin zo
1
11
111
Maar jij lag al te slapen!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik was vermoeid door al dat werken
Tijd voor een andere baan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef scarefreak het volgende:
Ik was vermoeid door al dat werken
Is toch ook lekker?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
De bakker is net dicht (gesloten tussen 12 en 13)
Dus ik eet braaf 2 geroosterde boterhammetjes met filet american met uitjes en een cup-a-soup...
Die bakker heeft een bijzonder commercieel inzicht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
De bakker is net dicht (gesloten tussen 12 en 13)
Ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Die bakker heeft een bijzonder commercieel inzicht.
Ohja, dat hebben wij ook. Griebusirritant. En dan persé door willen rijden tot voor de deur, want stel je voor dat je kind 10 meter moet lopen vanaf de hoek van de straat. Grrrrrr.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef amaranta het volgende:
Naast een school wonen om 12 uur is ook niet leuk.
Ik kan niet eens mn eigen straat inrijden omdat alle ouders hun kind op komen halen met de auto
MET DE AUTO ZEKER?!?!?!!?quote:
Wij mochten niet fietsen als binnen een bepaalde straal van de school woonde...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja, dat hebben wij ook. Griebusirritant. En dan persé door willen rijden tot voor de deur, want stel je voor dat je kind 10 meter moet lopen vanaf de hoek van de straat. Grrrrrr.
Sowieso, wij moesten vroeger al-tijd lopend naar school. Of fietsen. Wat is daar mis mee?
Geen wonder dat het allemaal luie vetkwabjes zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja, dat hebben wij ook. Griebusirritant. En dan persé door willen rijden tot voor de deur, want stel je voor dat je kind 10 meter moet lopen vanaf de hoek van de straat. Grrrrrr.
Sowieso, wij moesten vroeger al-tijd lopend naar school. Of fietsen. Wat is daar mis mee?
Tegenwoordig moet je toch echt met je veels te grote (Vooral voor vrouwen) auto je kind ophalen om te laten zien dat jij het veel beter doet dan die vrouw twee huizen verderop. Je bent immers rijker en succesvoller. En het duurt wel even voor je kind van school naar hockey/tennis/voetbal/hangplek is gelopen. Die help je dan even mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Way to go girl!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Kreeg net een telefoontje of ik vanavond mee ga naar Robbie Williams, en heb lekker nee gezegd...![]()
Neen, lopen + tram.quote:
Egnie. Straks is het rugzakje om, mutsje op, goede kant op duwen enquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef GI het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je toch echt met je veels te grote (Vooral voor vrouwen) auto je kind ophalen om te laten zien dat jij het veel beter doet dan die vrouw twee huizen verderop. Je bent immers rijker en succesvoller. En het duurt wel even voor je kind van school naar hockey/tennis/voetbal/hangplek is gelopen. Die help je dan even mee.
Ik hou van je.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neen, lopen + tram.
Binnenkort alleen nog maar lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |