Is positief bedoelt hoor, gewoon om te testen hoe goed die man je fiets bewaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
dat hoop ik wel. er is zo'n harde bel als je naar binnen gaan, ik zat van schik al bijna tegen het plafond. maar hij zal vast wel opletten inderdaad.
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hebben er weer paar terug gevonden hier in de wijk samen met 40 andere fietsen in een schuurEn die staan bij het politiebureau nu allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde eerst vragen of je toevallig Mango heet en een kroeg hebt daar, maar na het zien van je geboortedatum kan dat nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan is het nieuwe winkelcentrum af (ook de weg tussen de chinees / lidl en de winkels waardoor er weer gewoon een bus doorheen kan...
Ah dus het eigenlijk om 20:00 moeten beginnen. nergens was gepubliceerd hoelaat het nou begonquote:Op maandag 15 september 2008 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
haha, Mango's bedoel je?
Zaterdag de grote opening van het nieuwe winkelcentrum: wat een trieste bedoeling:
Opening dik een uur te laat, daarna of all people : angela groothuizen met haar kneiter van een hit..... Geen idee hoe het nummer heet... Daarna kwam ali b, iedereen stil... rapte 4 liedjes oid met de houtense rappersVond het het beste feest waar hij ooit was geweest, maar alles straalde uit dat hij er geen reet aan vond en gewoon lekker zijn zakken even kwam vullen... Daarna nog meer hits van Angela Groothuizen waarbij het grappig was om te zijn dat hier meer mensen op bewogen dat bij AliB.
Als afsluiting kwam Blof, wat opzich wel leuk was ondanks dat ze veelste weinig nummers speelden en het geluid zwaar kut was.
Totale kosten: 300.000 euro
Owja, HOUTEN IS DE FUCKING BAAS
Houten is en blijft een gezinnetjes dorp, dus om 11 uur moeten die kindertjes toch eindelijk wel eens naar bed toequote:Op maandag 15 september 2008 10:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
mooie was dat alles klokslag 23 uur stil was, zo vanuit het niets... Het lijkt net of Houten een nachtklok ingesteld heeften dat voor dat geld...
ik denk dat de meesten dat nog wel hebben, het winkelaanbod is ook niet echt groter dan naaste concurent Nieuwegein denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef kkkk het volgende:
[..]
Houten is en blijft een gezinnetjes dorp, dus om 11 uur moeten die kindertjes toch eindelijk wel eens naar bed toe
Ik heb de festiviteiten een beetje gemist, bovendien vind ik het nieuwe aanbod van winkels nog niet helemaal geweldig genoeg en ga ik liever shoppen in Utrecht. En dat gedrocht op het Rond midden op het plein (of eigenlijk meer aan de zijkant van het plein...). Is er iemand die dat wel mooi vindt überhaupt?
zal uit eindelijk wel mooi worden, maar het duurt gewoon te lang voordat het af is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef kkkk het volgende:
[..]
Houten is en blijft een gezinnetjes dorp, dus om 11 uur moeten die kindertjes toch eindelijk wel eens naar bed toe
Ik heb de festiviteiten een beetje gemist, bovendien vind ik het nieuwe aanbod van winkels nog niet helemaal geweldig genoeg en ga ik liever shoppen in Utrecht. En dat gedrocht op het Rond midden op het plein (of eigenlijk meer aan de zijkant van het plein...). Is er iemand die dat wel mooi vindt überhaupt?
De fontein staat er al. Die boompjes, ik kan slecht hopen dat ze er komen (over het hele plein) want dat zou de boel wat opfleuren. Misschien dat ze er mee wachten tot het lente is? Ben niet zo'n expert op dat gebied.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:24 schreef kkkk het volgende:
Zo moeilijk zou het dan toch niet hebben moeten zijn om die boompjes en die fontein er dan nu al neer te zetten? toch?
We moeten ook nog minstens 2 jaar of zo tegen de rotzooi van het nieuwe station aankijken...
De ijssalon is nu al gesloten , je kan er nu broodjes en italiaanse bollen krijgen , 2 concurrenten tegenover elkaarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:56 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
De fontein staat er al. Die boompjes, ik kan slecht hopen dat ze er komen (over het hele plein) want dat zou de boel wat opfleuren. Misschien dat ze er mee wachten tot het lente is? Ben niet zo'n expert op dat gebied.
Verder, dat station. Ja dat is wel vervelend maar wat doe je eraan? Het moet er toch een keer van komen. Het enige wat mij echt irriteert is dat je er lastig voorbij komt bij het onderdoor. Vooral omdat er veel voetgangers lopen alsof de hele weg een voetpad is en je als fietser echt moet opletten.
Ik ga binnekort wel een hapje eten bij de La Place, for the fun of it. Maar ik blijf waarschijnlijk toch lekker bij de italiaanse bollen van de vershof
Mario Oste in het oude dorp stopt pas als de oliebollen er moeten liggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Oh serieus? Ik dacht echt alleen ijs daar. Ik ben er ook niet binnen geweest. Bij de opening zag je echt meteen half houten rond lopen met ijs
De Italiaanse bollen al geprobeerd? Ik ben benieuwd. Maar goed ik zal er dan denk ik wel lang op moeten wachten, ik ga er vanuit dat het in de lente pas weer open gaat.
Ja, op 20 november.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Is er dit jaar eigenlijk een Sinterklaas intocht in Houten??
Oh really? Nou, ik zal t tegen mn collega zeggen. Kan ze met dr zoontje gaan kijkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |