lijkt me wel lache.. maar met zijn 3en?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Conflict het volgende:
ohhh, daar zie ik een meet aankomen!
Maar we krijgen een theater en een bioscoopquote:Op zondag 25 juni 2006 01:06 schreef Ruuub het volgende:
Houten is een mooi groen dorp zonder uitgaans gelegenheden maar dat maakt geen fuck uit want je kan lekker snel naar Utrecht omdat dat redelijk dichtbij is.. zo
quote:
ja en een discotheek hèquote:Op maandag 26 juni 2006 15:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maar we krijgen een theater en een bioscoop![]()
ander filiaal.. waar heb je t overquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:31 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Het is nu een grote pauperzooi rond Het Rond, ik moest even naar een ander filiaal.. drama!
oplevering eind 2008 dacht ik...quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:29 schreef Ruuub het volgende:
[..]
ja en een discotheek hè
maar juich niethet zal wel 2010 worden ofzo
![]()
mja.. ik geloof het nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
oplevering eind 2008 dacht ik...
hangen op het rondquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:01 schreef TheSeeker_NL het volgende:
meeting? met doel? gezamelijk chillen in de straten van houten? breezahs spotten?![]()
Begin 2008 opent de discotheek , die gebouwd is onder het Arval (lease bedrijf) zichtbaar vanaf de A27 , zogenaamd gebouwd als een schip , welke naast het nu te bouwen Van der Valk Hotel komt te staan (zit een weg tussen)quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
oplevering eind 2008 dacht ik...
Blijft een Stad met dorpsgevoel, je kan zeggen wat je wilt maar binnen de wijken is het rustig, zeker in Houten Zuid, varieren ze netjes qua architectuur en kunstmatig gevormde leefomgevingen. Het bevalt mij iedergeval prima , maar ik kan mij voorstellen dat het voor de jeugd 13-18 jaar iets minder is.quote:Op zondag 23 december 2007 02:22 schreef s0k het volgende:
Houten, laf fietsdorpEen grote droevige vinex-locatie. Man, je zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Een voordeel, de rest van Nederland weet gelijk hoe het niet moet
Zijn eigenlijk geen echt slechte wijken in Houten , je hebt overal wel wat om dat er tussen de koop ook sociale woningbouw tussen zit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:46 schreef kkkk het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk goede wijken in Houten en wat zijn slechtere wijken in Houten?
Voor zover je daarvan kunt spreken.
En wat zijn nou de meest populaire wijken en waarom?
Ik denk er over om die kant op te gaan qua wonen, maar al die wijken lijken zo op het eerste gezicht redelijk hetzelfde, het grootste verschil lijkt de bouwjaren van de woningen te zijn.
Er is geen bewaakte fietsstalling meer ivm het slopen van het station in houten, waar ga je werken in houten (straat), je kan wel een beveiligde hokje nemen. Zover ik kan zien zijn er veel leeg. Je kan via de ns deze regelen, zijn vaste prijzen voor. Je krijgt een eigen sleutel waar je dan 24u/d bij kan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Een redelijk bejaard topic, maar ik denk dat ik het antwoord op m'n vraag hier wel kan vinden.
Ik ga per 1 september in Houten werken, en wil op het station ook een fiets stallen, zodat ik niet elke dag hoef te lopen. Nou las ik op de ns-site dat Houten ook een bewaakte/bemenste fietsenstalling heeft, maar ik kan daar helemaal geen informatie over vinden. Wat ik graag wil weten is:
- wat zijn de tarieven van de stalling?
- wat zijn de openingstijden? (ik wil m'n fiets er namelijk 's nachts stalling)
Misschien dat iemand hier het weet? Of weet waar ik het kan vinden? Alvast bedankt!
zo'n hokje is op zich ook nog wel een optie, maar bij zo'n stalling kunnen ze ook altijd nog wel kleine reparaties en dingetjes doen. erg handig vind ik altijdquote:Station Houten
Rijwielstalling Anne Arendsen
Spoorhaag 5
3993 AA HOUTEN
Openingstijden
maandag - woensdag: 6.30 - 20.00 uur
donderdag en vrijdag: 6.30 - 21.30 uur
zaterdag: 8.30 - 18.00 uur
zondag: gesloten
Die staat er nog wel alleen de vraag is voor hoelang ivm de spoor verbreding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
bestaat deze ook niet meer dan? na wat googlen vond ik nog dit, op www.ov-fiets.nl:
[..]
zo'n hokje is op zich ook nog wel een optie, maar bij zo'n stalling kunnen ze ook altijd nog wel kleine reparaties en dingetjes doen. erg handig vind ik altijd
dit plaatje staat erbij, dat hokje meen ik te hebben gezien toen ik kwam solliciteren
[ afbeelding ]
Over 3 weken gaat die plat , ivm spoorverbreding, waar ze het hokje tijdelijk gaan neerzetten geen idee. Uiteindelijk komt er onder het spoor wat 5 meter hoger ligt dan straat niveau een glazenpui over 200 meter , waar 1000 fietsplaatsen komen en uitgebreide fietsreparatie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
bestaat deze ook niet meer dan? na wat googlen vond ik nog dit, op www.ov-fiets.nl:
[..]
zo'n hokje is op zich ook nog wel een optie, maar bij zo'n stalling kunnen ze ook altijd nog wel kleine reparaties en dingetjes doen. erg handig vind ik altijd
dit plaatje staat erbij, dat hokje meen ik te hebben gezien toen ik kwam solliciteren
[ afbeelding ]
Sneller dan ik dacht danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over 3 weken gaat die plat , ivm spoorverbreding, waar ze het hokje tijdelijk gaan neerzetten geen idee. Uiteindelijk komt er onder het spoor wat 5 meter hoger ligt dan straat niveau een glazenpui over 200 meter , waar 1000 fietsplaatsen komen en uitgebreide fietsreparatie.
Kortom alles aan de westkant van spoor staat even op losse schroeven,
die boxen waar ik het overhad, staan aan de zijwand van de albert heijn.
Woon nu nog in het hout, maar ga naar nieuwbouw in de tuinen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:09 schreef Razorback het volgende:
[..]
Die staat er nog wel alleen de vraag is voor hoelang ivm de spoor verbreding.
Woont / Werkt zelf ook in Houten
ze storten deze week laatste betonnengedeelte aan de kant van de alber heijn, waar straks de bussen onder door gaan rijden.quote:
ik heb net het telefoonnummer van de rijwielstalling opgezocht, en ze maar even gebeld. als iemand het weet, moeten ze het daar zelf zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over 3 weken gaat die plat , ivm spoorverbreding, waar ze het hokje tijdelijk gaan neerzetten geen idee. Uiteindelijk komt er onder het spoor wat 5 meter hoger ligt dan straat niveau een glazenpui over 200 meter , waar 1000 fietsplaatsen komen en uitgebreide fietsreparatie.
Kortom alles aan de westkant van spoor staat even op losse schroeven,
die boxen waar ik het overhad, staan aan de zijwand van de albert heijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |