Mja.. voor 4 dagen werken, 3 dagen vrij doe ik het ook welquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Ow, op zich vind ik werken leuk hoor. Alleen niet 5 dagen per week![]()
2 of 3 lijkt me beter![]()
Ik ook hoor. Misschien kan ik 4 keer 9 uur gaan werken ipv 5 keer 8. Maar dat worden wel lange dagen dan..maarja, aan de andere kant, een extra vrije dag...quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. voor 4 dagen werken, 3 dagen vrij doe ik het ook wel
Ja.. lijkt me ook leuk.. uittredenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
http://www.astralsociety.com/
Misschien leuk om eens door te lezen
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. lijkt me ook leuk.. uittreden
Domme vraag zeker als ik vraag of je dat boek van Monroe heb gelezenIk vond zn tweede boek te technisch, maar de eerste wel erg boeiend.
byequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:
ok, ik heb besloten, ik ga de laatste 20 minuten spijbelenDit is toch zinloos zo
qua werken dus
![]()
tot later allemaal![]()
quote:
kloptquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:48 schreef Bastard het volgende:
Hee is dit geschreven door die muts hier op fok
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002051148&Section=BOOK
Tis al een wat ouder boek, maar dat maakt met dat boek niet uit... veel plezier er meequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
klopt
en heej, boek van monroe ziet er interessant uit![]()
Over dit soort zaken lees ik juist veel op internet, niet zozeer uit boeken dus vandaar dat ik niet veel boeken ken over dit onderwerp
mijn afdeling is een groot woord maar ik hou me er wel veel mee bezig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis al een wat ouder boek, maar dat maakt met dat boek niet uit... veel plezier er mee![]()
Ik dacht dat juist jij dat boek wel zou kennen.. lucide dromen en uittredingen is toch "jou afdeling" ?
Nice picturequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:14 schreef The_Shining het volgende:
suc6 met je auto!
ff een plaatje
deze keer de preview gebruikt![]()
[afbeelding]
Wauw dat is een heel mooi plaatje zeg!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:14 schreef The_Shining het volgende:
suc6 met je auto!
ff een plaatje
[afbeelding]
Trouwens, over die vogels nog ff... vraag me af waar deze vrouw met haar gedachten was?
Boze kauw pikt vrouw hersenschudding
Wow ... mooi!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:14 schreef The_Shining het volgende:
suc6 met je auto!
ff een plaatje
[afbeelding]
Trouwens, over die vogels nog ff... vraag me af waar deze vrouw met haar gedachten was?
Boze kauw pikt vrouw hersenschudding
Een muts ! Zitter er mutsen op Fok! ? Tis hier Viva toch nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:48 schreef Bastard het volgende:
Hee is dit geschreven door die muts hier op fok
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002051148&Section=BOOK
Ze was toch ook zon tegenstander van mquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Stenny is niet meer hier aanwezig. Dat was toen grote stennis met Robbert ten Broeke. Daar was ze geobsedeerd door
Waar is ze trouwens gebleven
De tijd van de Robbert ten Broeke topics lijkt nog van de dag van gisteren te zijn![]()
hey, als dat nou haar sexuele geaardheid is, laat d'r toch lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Robbert is weg van het venster lijkt het wel
Teveel publiciteit opgezocht, en nu helemaal niets meer.
Stenny is trouwens ook niet schuw voor zoeken van publiciteit. In kopspijkers helemaal in detail uitleggen hoe ze sex heeft met buitenaardse wezens. Dan zoek je het toch ook op.
Dat je op een forum actief bent is tot daaraan toe. Maar met je kop op de cameraIn een programma dat 1 miljoen kijkers trok in die tijd. 1 miljoen of nog meer. En dan ook trots zijn op wat je te vertellen hebt allemaal
Ik zou dat dus nooit doen
Zeker niet om te vermelden dat ik met mijn partner in aparte bedden slaap en liever sex heb met buitenaardse dingen. Dat zei ze dus bij kopspijkers
Ik vond het maar wazig
Klopt, maar toch.....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef The_Shining het volgende:
[..]
hey, als dat nou haar sexuele geaardheid is, laat d'r toch lekker
Nou ik heb wel het genbrander verhaal meegekregen maar me er verder niet erg mee bezig gehouden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben er in geslaagd om Robert ten Broeke in alle opzichten te ontwijken( geen idee waar 't nou precies over ging ) en zo te horen heb ik daar verstandig aan gedaan.![]()
Het was een nutteloze discussie op en topquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben er in geslaagd om Robert ten Broeke in alle opzichten te ontwijken( geen idee waar 't nou precies over ging ) en zo te horen heb ik daar verstandig aan gedaan.![]()
Hmm klinkt wel bekend eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het was een nutteloze discussie op en top
50 delen ouwehoeren en nog steeds geen meter opschieten
1 topic was voldoende geweest. Maar het ging richting de 50 volgens mij. En het bleef maar doorgaan.
Veel wellus niettus
Dat vond ik ook, tot ik kinderen kreeg, toen lagen mijn prioriteiten ineens heel andersquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Er lag net een grote koi-karper naast de vijver
Ik was de vissen aan het voeren en miste een grote koi.
Lag dat arme beest naast de vijverTe flappen met zijn staart dus. Alarm slaan en naar lucht happen. Naar water happen eerder.
Gelukkig kunnen redden.
Toevallig
Nee gelukkig. Geluk dat ik aanwezig was en dat ik dat beest heb kunnen redden.
Arm beest ligt nu helemaal onderin de vijver bij te komen van de schrik![]()
Tis een vis van bijna 80 cm. Uit de vijver gesprongen dus.
Tis 2 jaar geleden al eens gebeurt en toen had mijn hond alarm geslagen.
Dieren-leed vind ik dus echt erger dan mensen-leed.
Ik heb geen kinderen. Maar kinderen is ook belangrijk natuurlijk, hoewel het bij kinderen gaat om je eigen trotse bezit, en dan ben je al snel geneigd om ze de hemel in te prijzen omdat ze van jou afstammen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, tot ik kinderen kreeg, toen lagen mijn prioriteiten ineens heel anders![]()
quote:
Mensen hebben een bepaald standpunt. Het begint met een standpunt. En dan heb je sommige mensen die hebben een keihard standpunt. Eigenwijze mensen misschienquote:
Ik heb wel een leuke dag gehadquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:09 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Fijne dag gehad Deedeetee?
Hier was het een beetje vervelend, samara heeft trouwens geen blaasontsteking, was ik wel blij mee, ze heeft wel koorts en sinds vandaag klaagt ze over haar keel, die ziet er ook echt rood uit.
Samara kan ook niet normaal ziek zijn en rustig op de bank liggen, ze wil de hele dag op me zitten, ik kan niet eens normaal naar het toilet want dan staat ze achter de deur te huilen.
Pff ben best blij dat ze nu even rustig ligt te slapen.
Ik heb ook trouwens heel erg een vrijdag-gevoel vandaag, gek he?
Nou ik weet niet of ze echt vaak ziek is, niet zo vaak als joey was gelukkig, die was echt heel vaak ziek.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke dag gehad
Vervelend dat Samara ziek is. Zieke kindjes vragen meestal veel aandacht.
Het enige voordeel van dat klitten is dat je idg geval zeker weet dat ze niet te erg ziek zijn. In dat geval gaan ze namelijk wél rustig op de bank liggen
Ik hoop dat ze gauw weer opknapt. Is ze vaak ziek of heeft ze ook last van de overgang van heet naar koud weer gehad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |