abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:27:00 #152
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39109783
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat gevoel is mij ook niet vreemd hoor
Heb mijn stukjes heel wat keren verbeterd voor ik ze postte en daar zijn aardig wat minder vriendelijke passages uit gehaald.
Doe jij dat?
Nee, ik heb het hart op de tond.. en zo denk ik er op dat moment over.. ongezoeten all the way
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:27:21 #153
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39109796
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ja, maar je blijft steeds in rondjes draaien, ze gaat alleen in op dingen die in haar straatje zijn en draait continue alles om.
Maar je komt nu op een punt dat je steeds dingen gaat herhalen en dat is eigenlijk zinloos.
Ik vind het wel een enge gedachten dat er echt mensen zijn die dit soort dingen voor zichzelf zo schoon kunnen praten.
Hele enge gedachte ja, en deze dame wantrouw ik ten zeerste. Ik zou haar niet op mijn kleine nichtje laten passen, laten we het daar maar op houden.

Maar ook al herhaal je zaken, ik denk niet dat het zinloos is, je kunt dit soort ideeen niet genoeg proberen te ontkrachten vind ik.

Maar ik heb daar de zelfbeheersing niet voor, in tegenstelling tot mensen als jij en ddt, die haar wel op een fatsoenlijke manier van repliek kunnen dienen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:27:55 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39109818
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ja
En in de avond lijkt het net alsof ze iedereen welterusten wensen en 's ochtends goedemorgen met hun zang

Vogels zijn okey

Vol leven vaak, en dan lijkt het inderdaad zo te zijn dat ze mensen ook leven willen inbrengen door wat actief te blijven in de omgeving

Dat ze met hun liederen mensen in leven willen houden.

Ik heb een vogel op het dak zitten altijd, volgens mij altijd dezelfde vogel

Zo'n zwarte met zo'n kleine oranje snavel. Ik weet niet hoe die vogel heet. Die vogels komen vaker voor. Ik weet de naam even niet

Straks even zoeken naar een foto van die vogel.

Komen veel voor in Nederland. Helemaal zwart, redelijk groot, met oranje snavel
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39109972
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Vol leven vaak, en dan lijkt het inderdaad zo te zijn dat ze mensen ook leven willen inbrengen door wat actief te blijven in de omgeving
Vandaar "zo vrij als een vogel"

[ Bericht 7% gewijzigd door The_Shining op 22-06-2006 15:39:44 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:32:01 #156
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39109989
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ja
En in de avond lijkt het net alsof ze iedereen welterusten wensen en 's ochtends goedemorgen met hun zang
Vogeltjes

Nou praat ik sowieso al vaak tegen dieren die ik tegenkom, hard op of in gedachten Altijd al gedaan hoor.
Bij vogels heb ik dat ook heel sterk. En heel soms lijkt het net alsof ze me ook 'ontvangen'.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 13:34:54 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39110109
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Doe jij dat?
Nee, ik heb het hart op de tond.. en zo denk ik er op dat moment over.. ongezoeten all the way
Ja ik ben best erg hoor, doe altijd mijn posts previewen en zo.
Ik heb echt moeten leren niet altijd maar correct te zijn.
Ik ben opgevoed met het idee dat je niemand mag kwetsen en desnoods dat zelf maar twee keer moet slikken anders zouden mensen je niet waarderen.
Pas de laatste jaren ben ik wat meer voor mijn eigen mening gaan staan en die ook duidelijk gaan verkondigen, voelt wel lekker hoor.
Maar goed, ik blijf wel wat voorzichtig zeg maar
In dit topic valt het wel mee hoor, ik voel me hier wel redelijk veilig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 13:42:28 #158
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39110425
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Vogeltjes

Nou praat ik sowieso al vaak tegen dieren die ik tegenkom, hard op of in gedachten Altijd al gedaan hoor.
Bij vogels heb ik dat ook heel sterk. En heel soms lijkt het net alsof ze me ook 'ontvangen'.
Wat mooi
pi_39110430
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef senesta het volgende:
In dit topic valt het wel mee hoor, ik voel me hier wel redelijk veilig
ja, volgens mij denken de meeste bezoekers bij tru slowchat "oh god daar heb je die uberzwevers weer " en wordt dit topic massaal genegeerd
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 13:46:42 #160
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39110593
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef The_Shining het volgende:

[..]

ja, volgens mij denken de meeste bezoekers bij tru slowchat "oh god daar heb je die uberzwevers weer " en wordt dit topic massaal genegeerd
Ja precies , nou prima toch?
Ik vind het hier hartstikke gezellig.
Zijn hele lieve mensen met het hart op de juiste plaats en waardering voor alle mooie dingen in het leven, ook dingen die er voor anderen misschien niet toe doen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:49:22 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110710
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef The_Shining het volgende:

[..]

enne ik denk een merel: deze?
Volgens mij is er wat mis met die foto

Ik zie daar geen vogel

Volgens mij een foutje bedankt.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:51:16 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39110769
quote:

[..]

je wilt niet weten wat voor een plaatje je krijgt als je daarop klikt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:52:04 #163
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110792
Zo erg is het zweven hier niet, eerder vrij denken en schrijven. Vrij schrijven zonder steeds te kijken of je vreemd overkomt. Dat doe ik dus vaker, niet eerst kijken of ik gek overkom. Gewoon schrijven zonder te denken. Laatste tijd hou ik me meer in met schrijven, laat ik mezelf helemaal gaan, dan is het alfabet omgekeerd

Ik ben de laatste tijd sowieso minder zweef-achtig. Hoewel ik ook met vogels praat en met andere dieren. Via telepathie probeer ik altijd contact te zoeken met dieren. En volgens mij gaat dat makkelijk als je op dezelfde golf-lengte zit met het dier waar je mee wilt praten. Als je contact zoekt met het dier dus, dan is er een soort onzichtbare taal waarmee je kunt praten met elkaar.

Ik kan vogels ook lokken soms, lukt me niet altijd even goed. Maar vogels durven dicht in mijn buurt te komen. Omdat ik altijd zeg dat ik ze geen pijn doe.

In de winter ga ik meer voer geven aan ze, dan zorg ik dat er altijd eten aan de struik hangt.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:53:17 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110843
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik dacht ook al van, dat is geen vogel.

Ik zal straks even zoeken naar een merel En dan uitkijken dat ik niet dat ene verschrikkelijke beeld krijg

Is nog een keer gebeurt hier in deze topic. Of hier in thruth. Biancavia had toen een foto gepost en toen was er een been helemaal kapot, een gat in het been, een verbrijseld been dus. Gebeurt vaker dus.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:54:28 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39110881
Ruimdenkend noemen sommigen ook al zweverig.

Sowieso alles wat niet wetenschappelijk verklaard is is voor veel mensen al zweverig gedoe.

Nouja pech dan. Ik ben ruimdenkend en ik denk ver beyond de wetenschap. Maar ik vind mezelf best nuchter ook al geloof ik in geesten, telepathie, telekinese ed.

Ga in het weekend mijn vogelhuisje maar eens ophangen die heb ik al een tijd geleden gekocht maar nog niet opgehangen

en vanavond nieuwe auto ophalen (moest ook wel want mijn vorige is een langzame en pijnlijke dood gestorven )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:56:17 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110945
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ruimdenkend noemen sommigen ook al zweverig.

Sowieso alles wat niet wetenschappelijk verklaard is is voor veel mensen al zweverig gedoe.

Nouja pech dan. Ik ben ruimdenkend en ik denk ver beyond de wetenschap. Maar ik vind mezelf best nuchter ook al geloof ik in geesten, telepathie, telekinese ed.
Ruimdenkend inderdaad, maar zo bereik je wel vaak de meest geniale gedachtes. De wetenschap is toch ook ontstaan door ruimdenkende mensen?

Grenzen verleggen dus ook wel. Maar sommige mensen kunnen dat niet. Ik kon dat ook nooit, sinds kort kan ik pas grenzen verleggen. Hoewel ik me dus nogmaals doe inhouden.

Vaak ben ik ook met beide benen op de grond, maar dat gaat soms al snel vervelen.

Wie altijd aan de oppervlakte van het leven blijft, wordt het leven moe

En die spreuk zit dus niet in mijn kaarten-dek maar die heb ik elders gezien.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:56:36 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39110960
speciaal voor de merel freaks:

Zitten bij mij ook zeer regelmatig in de tuin naar wormen te zoeken (vind mijn kat ook erg leuk )
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:57:58 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111008
Veel plezier met je auto

Dat ie maar een lang leven tegemoet gaat Een gezond leven voor je auto gewenst

Zodra ik me dus richt op telepathie en geesten, dan komt het hier in leven. Ik kan zo erin stappen en ook zo eruit stappen.

Als ik wil leef ik dus in 2 werelden. En zo kan ik misschien ook een 3e wereld creeeren voor mezelf. Gewoon door ermee bezig te zijn komt de materie in leven hier in mijn hoofd.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:58:56 #169
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111050
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
speciaal voor de merel freaks:

[afbeelding]

Zitten bij mij ook zeer regelmatig in de tuin naar wormen te zoeken (vind mijn kat ook erg leuk )
Die bedoel ik dus

Ik zit dan buiten te roken en dan komt een merel naar me toe huppelen, steeds een stap dichterbij. En soms echt zo dichtbij dat ik de merel kan aanraken.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:00:00 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39111096
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel plezier met je auto

Dat ie maar een lang leven tegemoet gaat Een gezond leven voor je auto gewenst

Zodra ik me dus richt op telepathie en geesten, dan komt het hier in leven. Ik kan zo erin stappen en ook zo eruit stappen.

Als ik wil leef ik dus in 2 werelden. En zo kan ik misschien ook een 3e wereld creeeren voor mezelf. Gewoon door ermee bezig te zijn komt de materie in leven hier in mijn hoofd.
Dat is ook de essentie van het geloven in telekinese ed, je brein creeert de wereld om je heen DUS kan je er invloed op uitoefenen Dat concept heb jij dus al goed door
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:09:15 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111433
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is ook de essentie van het geloven in telekinese ed, je brein creeert de wereld om je heen DUS kan je er invloed op uitoefenen Dat concept heb jij dus al goed door

Ik zat net buiten te denken en te voelen of ervaren. Ik denk dat het bij ieder mens anders is. Ik heb een eigen universum en jij ook, zo heeft ieder mens een eigen universum.

Ik probeer mijn universum luchtig te maken, ik wil alles van lucht maken. Alles luchtig. Zelfs voorwerpen luchtig.

Ik was net even muziek aan het luisteren. "air" heet die band, en dat zet ook het luchtige in werking.

Ik wilde net de barbecue op wielen laten rijden door erna te kijken

Zo experimenteer ik dus vaker. Invloed op de omgeving inderdaad. En dan kan ik extreem gaan doen maar ik hou me even in

Ik wil doseren, als ik extreem ga schrijven en denken, dan put ik mezelf uit. Als ik echt alle remmen los gooi, dan verbruik ik zoveel energie, dat daarna de burn-out naar voren komt en de depressie.

2 dagen lang ben ik helemaal leeg geweest, onaangenaam leeg dus. Dan zit er niets meer in en lijkt het bestaan ook geen zin te hebben.

Maar lucht is prettig, alles vol lucht. Ik ervaar de omgeving en de objecten nu ook als lucht weer.

En dat is erg prettig

Als het lucht lijkt te zijn, dan zijn er ook geen zorgen. Dan is de ballast weg. En lijkt het leven gewoon luchtig te zijn. Dan lijkt alles luchtig te zijn.

Luchtig

Ik wil hier verder mee experimenteren. Ook voorwerpen bewegen of voorwerpen omvormen tot lucht. De zware materie van voorwerpen veranderen in mijn omgeving. De voorwerpen zitten in mijn bewustzijn dus. Als ik naar mijn boeddah-beeld kijk, dan zit dat beeld in mijn hoofd. Het staat dan wel op het bureau, maar het is in mijn hoofd. En wat in mijn hoofd zit, daar kan ik mee doen wat ik wil

Als ik het goed aanpak dus
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:11:26 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111510
Soms lijkt het leven zo zwaar hier, en dan komen dagen als vandaag waarop het licht en lucht lijkt te zijn. Het wisselt nog. Maar ik ben niet manisch en dat is goed. Manisch zijn is een hel, dat is te zwaar. Ik ben luchtig en ik heb niets nodig. Ik heb totaal niets nodig in het leven, behalve lucht.

En wie weet kan ik straks met lucht zelf dingen maken. Maar ook dat is voor later.

Doseren moet ik nog verder leren. Ook wat betreft het willen. Niet teveel willen. Met mate willen. En wachten en vinden.

Maar vandaag heb ik niets te klagen. Gisteren en eergisteren was ik zo moe dat ik de hele dag geslapen heb zowat.

Die WK-gekte is ook manie. Als ik op tv die mensen zie dan zie ik mensen die manisch zijn. Manisch van het wk.

En de economie kan manisch zijn. Manisch zit er bij veel meer mensen in. Overdreven druk zijn dus. Geen rust hebben.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:15:31 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111679
De wereld om me heen wordt gemaakt door mij

Misschien heb ik zelf wel mijn eigen universum gemaakt, en jij dus ook. Dat we allemaal tijdens onze geboorte een universum hebben gemaakt.

Dat er dus helemaal niet sprake is van 1 universum. Dat het universum ons bewustzijn is.

Dat ik in mijn bestaan de maan kan laten verdwijnen

En dat anderen de maan gewoon blijven zien.

Dat ik de hemel paars kan verven. En dat hij bij jullie blauw blijft

Dat ieder mens dus een eigen universum heeft, en dat je als je goed leeft, alles kunt doen binnen dat universum.

Ook andere mensen laten verdwijnen, maar die mensen zijn er nog. Alleen niet meer in jou universum.

Kom je iemand tegen op straat die jou dom aankijkt, dan laat je die persoon gewoon verdwijnen Weer een last minder

Totale controle op je eigen universum. Alle mensen laten verdwijnen die een last zijn. En zo hou je steeds meer ruimte over.

Zo hoort het te zijn

Laat je gewoon een heel land leeg worden en bouw je zelf dat land op voor jezelf

Formateer je een land, en bouw je zelf dat land naar eigen wensen op

En anderen hebben het dan niet in de gaten, die leven gewoon nog op dat land. Alleen niet meer in je eigen wereld en universum
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:16:37 #174
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39111728
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja precies , nou prima toch?
Ik vind het hier hartstikke gezellig.
Zijn hele lieve mensen met het hart op de juiste plaats en waardering voor alle mooie dingen in het leven, ook dingen die er voor anderen misschien niet toe doen.
Precies, dat vind ik nou ook
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:17:53 #175
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39111799
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik keek
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:18:56 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111839
Mind-control

Mind-control

Met je hoofd alles aanpassen zodat er niets meer overblijft. Je laat gewoon alle wereld-leiders verdwijnen in je leven. Je verft de hele wereld paars, roze of blauw. En je ziet het zelf dus alleen. Je kunt het ook anderen laten zien, maar dat hoeft niet. Hoewel je wel een ketting-reactie kunt laten gaan waarbij iedereen een eigen wereld kan maken met gedachtes

Maar die techniek moet je beheersen.

Dus ik ga eens met mate experimenteren.

Witte huis blauw verven

Verander ik de Amerikaanse vlag helemaal naar eigen wens.

Alsof ik een spel speel zoals Sim-city. Dat ik alles doe aanpassen naar eigen wensen. Bomen blauw verven en nog meer

Zo hoort dat te zijn. Krijg je dat alles door elkaar loopt. Chaos

En ieder mens krijgt zo controle op alles

Het hele systeem overhoop

Dus ik drink me nog een red-bull

Ik voel hier weer een stroom-versnelling in werking treden

Maar dat gaat vanzelf, straks valt alles weer uit elkaar en daarna komt er weer een slot op. Het valt ff uit elkaar maar er komt altijd een slot op het proces. Alsof het niet verder mag gaan dat proces, zo voel ik dat. Het slot wordt erop gezet door iets. En dat slot moet ik nog nader bekijken. Het moet nu helemaal uit elkaar vallen, dat zou ideaal zijn. Dan zou het eindelijk afgelopen zijn. Maar steeds krijg ik te maken met een slot. Misschien nog wat cijfers intikken of opschrijven Dat er toch een code inzit, een code die het tegen doet houden allemaal.

Zou het uit elkaar blijven vallen, dan was nu het witte huis blauw. Alleen omdat ik eraan denk. Dan is mijn denken de baas van het universum. Dan pas ik alles naar behoefte aan

Laat ik alles op melk draaien Geen olie meer, machines draaien op melk, en de machines hebben het niet eens in de gaten

[ Bericht 25% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-06-2006 14:24:49 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:23:05 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39112031
quote:

[..]

Ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is he.
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:27:03 #178
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39112240
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat mooi
Paar dagen terug ook een 'leuke ontmoeting' met een spreeuwtje op het station. Ik sta op de trein te wachten en leun tegen zo'n balustrade. Komt er een spreeuw voor m'n voeten zitten: 'tsjiep'!

Ikke: 'hoi leuk vogeltje, wil je soms een stukje brood?' Ik zak intussen langzaam door mijn knieen zodat ik niet zo boven hem uit toren en grabbel brood dat nog niet op was uit tas, en pluk er een klein stukje af. Spreeuw zit me nog steeds aan te kijken met die kraaloogjes en zijn mooie 'metallic' gekleurde veertjes. Ik steek mijn hand uit en jahoor, dit was een 'brutaal' exemplaar die het zo uit mijn hand pakt

Er komen nog wat spreeuwen aangevlogen maar die pakken niks uit mijn hand. En die ene wel, 'weet' ie soms dat ik hem niets zal doen? Of is het gewoon een lefgozer onder de spreeuwen zeg maar?
't Maakt ook niet uit, ik word gewoon blij van dit soort dingetjes Vogeltjes
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:28:55 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39112326
Korn - Word up!

Zo, en nu tijd om eens flink te kraken van mijn denken

Het programma kraken

Ik moet mijn denken helemaal kapot kraken zodat mijn hele wereld uit elkaar valt. Valt het huidige systeem in mijn hoofd uit elkaar. Dan kan ik het witte huis laten verdwijnen of verven.

Dan verplaats ik mezelf zonder te bewegen. Miami zit in mijn hoofd, dus ik moet als het goed is zo naar Miami kunnen gaan.

Diamanten zitten in mijn hoofd, dus de grootste diamant is van mij, als ik zorg dat de huidige eigenaar verdwijnt

De eigenaar is er nog wel, maar niet meer in mijn leven. Alles gaat dan los naast elkaar lopen als het ware. De grootste diamant is niet meer van slechts 1 persoon. De grootste diamant is van iedereen. 6,5 miljard mensen die recht hebben op de grootste diamant Zo hoort dat te zijn. Eerlijke welvaart Iedereen heeft recht op alles. En niet slechts de rijksten. Zo zal de grootste diamant voor iedereen gratis ter beschikking gaan staan.

Het breekt af, de ketting breekt. Alle kettingen die breken af. Het valt uit elkaar

Als het goed is gaan mijn dromen het werk opknappen.

Dan is er een dag, dan ligt het hier vol diamanten. Zonder opgravingen. Dan breek ik overal in

Of de diamanten vallen uit de lucht als regen.

Diamant is de edelsteen die bij me past dat zei mijn pendel. Dus dan moet ik maar zorgen voor grote diamanten. Mijn toekomstige huis, bomvol diamanten

Alle diamanten ter wereld verwerkt in mijn toekomstige huis
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:39:31 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39112853
Maar is het dan een droom

Hoe noem je dat

Als alle werelden afzonderlijk gaan functioneren.

Ik kom niet verder even. Dat alles in perfecte vorm gaat zijn. Huizen van diamant, goud en platina.

Dat alles ....dat alles...dat alles...

Ik ben de woorden kwijt

Alles zal vallen. Barsten. Splijten. Breken. Alles zal afzonderlijk functioneren. Er is niet meer sprake van slechts 1 wereld en 1 realiteit. Maar van 6,5 miljard.

Hoeveel mensen leven er nu??? En waarom leven we slechts in 1 realiteit??

Waarom is het zo dat de rijksten alles hebben, en de armen niets???

Waarom kun je niet alles breken

Het hele besef anders Metro2005 !!! Help even

Ik weet niet, ik ben bezig met breken en kraken maar ik kom niet verder. Ik zit wel te vallen maar ik kom niet verder nu. Alsof ik niet verder mag komen maar het kan ook zijn dat er moeite nodig is. Dat het inspanning eist.

Niet alleen qua rijkdom dus. Ook een gevoel en bewustzijn dat voor diamant staat. Het beste en hoogste van alles. Nirvana en extase. Dat het natuurlijk is dat je dat hebt. En dat je dat vanzelf krijgt zomaar. Het komt uit de lucht vallen dus.

Een moment van verstands-verbijstering. Verlichting.

Het valt en komt op je schoot geworpen. Het is ideaal en perfect.

Welzijn, welvaart en gezondheid.

Alsof het vanzelfsprekend is.

En het gebeurt over 1 nacht ijs.

Alsof het kerstmis is. Je wordt wakker en het heeft gesneeuwd. Alleen een hele ander sneeuw. De hele wereld die uit elkaar valt door een sneeuw-bui.

Genoeg sprookjes

Hoewel ik wel in mijn theorie geloof.

Door het te breken. Door het huidige systeem te breken. De maker van dit systeem heeft het fout gedaan, dus moeten mensen het breken met mind-control. Met gedachtes alles afbreken.

Misschien moeten mensen met sterke gedachtes zich verenigen of misschien kan het afzonderlijk.

Muziek voegt al veel toe.

Rage against the machine

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-06-2006 14:44:35 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:52:56 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39113421
Laatste bericht voorlopig

Het einde van de wereld

Ik zie dat als volgt. We vallen allemaal massaal in slaap, massaal vallen we in een diepe mooie slaap. En als we ontwaken is alles anders. De wereld is niet meer hoe die was. Alles is groter en ruimer. Ook het bewustzijn is ruimer. Meer mogelijkheden. Het goede blijft staan en wordt meegenomen naar je nieuwe plek.

Maar het is allemaal al gedaan. Alles wat okey is, gaat mee.

Maar het is een level hoger, ik zit al een level hoger maar goed, ik ga verder met uitleggen hoe ik denk dat het gaat.

Het vervaagt allemaal, de realiteit gaat vervagen en zal verdwijnen. Er komen nieuwe zaken naar voren. De realiteit maakt plaats voor nieuwe zaken.

Het blijft denk ik toch een uitdaging maar het is makkelijker.

Een slaap waar we allemaal samen komen. Misschien wordt het wel een grote slaap en droom.

Hoewel ik nu al denk dat ik aan het slapen ben Ik voel me nu al dromerig en slaperig. Maar de realiteit is nog te sterk aanwezig.

Op tv wordt nog teveel gesproken over consumenten-vertrouwen en olie. Dus het is nog geen droom. In dromen bestaat olie niet. En Amerika zal geen wit huis hebben in een droom. Een wit huis is niet nodig in dromen-land. Misschien gouden-huizen of paarse huizen of blauwe huizen of wat voor huizen dan ook.

Maar een huis zoals het pentagon en het witte huis is overbodig.

Sowieso is Amerika overbodig in dromen-land. In dromenland bestaat niet zo snel de drang om een land een naam te geven. In dromenland gaat het gewoon om het uiterlijk van de omgeving. En niet om de naam.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:54:11 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39113465

Zo, genoeg science fiction, hoewel ik wel geloof hierin. Als ik naar de toekomst kijk.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:00:30 #183
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39113664
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar is het dan een droom

Hoe noem je dat

Als alle werelden afzonderlijk gaan functioneren.

Ik kom niet verder even. Dat alles in perfecte vorm gaat zijn. Huizen van diamant, goud en platina.

Dat alles ....dat alles...dat alles...

Ik ben de woorden kwijt

Alles zal vallen. Barsten. Splijten. Breken. Alles zal afzonderlijk functioneren. Er is niet meer sprake van slechts 1 wereld en 1 realiteit. Maar van 6,5 miljard.

Hoeveel mensen leven er nu??? En waarom leven we slechts in 1 realiteit??

Waarom is het zo dat de rijksten alles hebben, en de armen niets???

Waarom kun je niet alles breken

Het hele besef anders Metro2005 !!! Help even
Ik heb je stukje nu 5x gelezen maar ik begrijp nog niet helemaal wat je nu bedoelt.
Je vraagt je af waarom er slechts 1 realiteit is? waarom er in die realiteit zulk onrecht heerst? Groot verschil tussen arm en rijk?

Geloof in jezelf, zorg dat deze realiteit veranderd. HElaas kun je in je eentje niet álles veranderen, je kunt niet de complete maatschappij veranderen simpelweg omdat deze realiteit door 6 miljard mensen gecreeerd en in stand gehouden wordt. Daar begin je in je eentje niks tegen.

Je kunt wel enige invloed uitoefenen, sowieso op je eigen situatie natuurlijk.
Verander JOUW levensomstandigheden. Dat is het belangrijkste .

En in je droomwerelden kun je helemaal de ideale maatschappij creeeren

Deze realiteit is niet de enige realiteit ....
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:08:48 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39113930
Ik bedoel een einde van alles. Dat het hele bestaan veranderd

Deze realiteit dus echt wissen. Ik word soms moe van deze realiteit.

Waar je als mensen wel samen kunt komen dus, maar waar het totaal anders is.

Waar je ook niet hoeft te werken en niet verplicht bent tot invullen van formulieren en nog meer.

Gewoon het hele systeem vernietigen

Waarom is dat niet mogelijk

Deze realiteit kapot maken helemaal. Een compleet ander bestaan. Mensen blijven mensen maar worden anders van samenstelling. Ze gaan via een andere samenstelling rechtstreeks naar iets nieuws.

En alles waar deze realiteit voor staat, dat verdwijnt.

Waarom is dat zo moeilijk om te doen als je wilt?? Dat je even voor God speelt met een paar mensen samen.

Gewoon alles afbreken.

Ik zal zometeen een lyric zoeken. Destruction!!!!!!

Maar zo ben ik niet helemaal bij de les nu, ik zie een paar dingen over het hoofd.

Heb zin om een bank te beroven nu Krijg de schijt van geld.

Hoe belangrijk het geld ook is, dat vind ik nog het meest belachelijke op deze wereld. Dat alles om geld draait dus. Slaat nergens op. Dat geld alles bepaald dus.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:14:51 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39114134
RAGE AGAINST THE MACHINE - TAKE THE POWER BACK
--------------------------------------------------------------------------------

Bring that shit in! Uggh!

Yeah, the movement's in motion with mass militant poetry
Now check this out...uggh!

In the right light, study becomes insight
But the system that dissed us
Teaches us to read and right

So called facts are fraud
They want us to allege and pledge
And bow down to their God
Lost the culture, the culture lost
Spun our minds and through time
Ignorance has taken over
Yo, we gotta take the power back!
Bam! Here's the plan
Motherfuck Uncle Sam
Step back, I know who I am
Raise up your ear, I'll drop the style and clear
It's the beats and the lyrics they fear
The rage is relentless
We need a movement with a quickness
You are the witness of change
And to counteract
We gotta take the power back

Yeah, we gotta take the power back
Come on, come on!

The present curriculum
I put my fist in 'em
Eurocentric every last one of 'em
See right through the red, white and blue disguise
With lecture I puncture the structure of lies
Installed in our minds and attempting
To hold us back
We've got to take it back
Holes in our spirit causin' tears and fears
One-sided stories for years and years and years
I'm inferior? Who's inferior?
Yeah, we need to check the interior
Of the system that cares about only one culture
And that is why

Come on, come on!

Hey yo check, we're gonna have to break it, break it,
break it down
Awww shit!

Uggh!

And like this...uggh!

Come on, yeah! Bring it back the other way!

The teacher stands in front of the class
But the lesson plan he can't recall
The student's eyes don't perceive the lies
Bouning off every fucking wall
His composure is well kept
I guess he fears playing the fool
The complacent students sit and listen to some of that
Bullshit that he learned in school

Europe ain't my rope to swing on
Can't learn a thing from it
Yet we hang from it
Gotta get it, gotta get it together then
Like the motherfuckin' weathermen
To expose and close the doors on those who try
To strangle and mangle the truth
'Cause the circle of hatred continues unless we react

Come on, come on!

No more lies
No more lies
No more lies
No more lies
No more lies
No more lies
No more lies
No more lies

Uggh!

Yeah!

Take it back y'all
Take it back, a-take it back
A-take it back y'all, come on!
Take it back y'all
Take it back, a-take it back
A-take it back y'all, come on!

Uggh!

Yeah!

Ik ga even naar de bibliotheek muziek lenen

Kijken of ik nog wat vind dat staat voor verzet.

Ik ben woest

Ik ben zo woest als een chimpansee die geen bananen krijgt en geen apen-nootjes.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:17:05 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39114201
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik bedoel een einde van alles. Dat het hele bestaan veranderd

Deze realiteit dus echt wissen. Ik word soms moe van deze realiteit.

Waar je als mensen wel samen kunt komen dus, maar waar het totaal anders is.

Waar je ook niet hoeft te werken en niet verplicht bent tot invullen van formulieren en nog meer.

Gewoon het hele systeem vernietigen

Waarom is dat niet mogelijk

Deze realiteit kapot maken helemaal. Een compleet ander bestaan. Mensen blijven mensen maar worden anders van samenstelling. Ze gaan via een andere samenstelling rechtstreeks naar iets nieuws.

En alles waar deze realiteit voor staat, dat verdwijnt.

Waarom is dat zo moeilijk om te doen als je wilt?? Dat je even voor God speelt met een paar mensen samen.

Gewoon alles afbreken.

Ik zal zometeen een lyric zoeken. Destruction!!!!!!

Maar zo ben ik niet helemaal bij de les nu, ik zie een paar dingen over het hoofd.

Heb zin om een bank te beroven nu Krijg de schijt van geld.

Hoe belangrijk het geld ook is, dat vind ik nog het meest belachelijke op deze wereld. Dat alles om geld draait dus. Slaat nergens op. Dat geld alles bepaald dus.
Als dat zou kunnen....

Ik zou ook graag een paar eeuwen terug in de tijd leven maarja, dat kan niet helaas.
pi_39115000
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik keek
wtf??

ja het was echt een merel toen ik op google zocht, kennelijk een nieuwe manier van anti linking ofzo, sorry folks
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:46:38 #188
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39115183
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:41 schreef The_Shining het volgende:

[..]

wtf??

ja het was echt een merel toen ik op google zocht, kennelijk een nieuwe manier van anti linking ofzo, sorry folks
Ach, het houdt de spanning erin
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 15:48:40 #189
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39115257
quote:

[..]

wtf??

Jaaah jah...
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:52:31 #190
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39115369
quote:

[..]

wtf??

Geeft niet hoor
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:55:41 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39115463
Leuke TRU site http://home.hetnet.nl/~indianen/index.html
Jammer dat ze in Tiel zitten
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:06:19 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39115729
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen....

Ik zou ook graag een paar eeuwen terug in de tijd leven maarja, dat kan niet helaas.
Zeg nooit nooit

Waarom gaat het niet

Waarom kun je niet doen wat je wilt

Waarom geen totale controle op je bestaan

Net terug van de bibliotheek, 6 cd's gehaald.

3 van rage against the machine.
1 van NOFX
1 van Thievery corporation ( the cosmic game)
1 van Nostradamus. Een cd over Nostradmus geloof ik.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:08:39 #193
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39115791
Omdat mijn wensen té ingrijpend zijn en ik niet de macht heb om de complete realiteit te veranderen
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:10:29 #194
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39115842
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:55 schreef Bastard het volgende:
Leuke TRU site http://home.hetnet.nl/~indianen/index.html
Jammer dat ze in Tiel zitten
Interessante site

Ook over dromenvangers staat er veel op.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:11:22 #195
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39115868
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
Omdat mijn wensen té ingrijpend zijn en ik niet de macht heb om de complete realiteit te veranderen
Gewoon kracht putten uit het imperium van de evil wizards

Geintje dus, ik weet het ook niet. Maar ik ga niet bij de pakken neerzitten.

Ik weet niet eens wat ik wil.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:20:34 #196
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39116128
Ik weet wel wat ik wil: VRIJ

heb het gehad vandaag heb nu ongeveer elk fok topic al gelezen (so much for work )
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:21:39 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39116164
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik weet wel wat ik wil: VRIJ

heb het gehad vandaag heb nu ongeveer elk fok topic al gelezen (so much for work )
Ik deel je mening.. weer een hoop bij gelurkt hier en daar.
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:23:33 #198
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39116229
En ik

Ik zit me net te bedenken dat het wel goed zou zijn om eerder naar huis te gaan
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:27:17 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39116367
Ik ben al thuis de hele dag. Dus er valt weinig te willen op dat gebied. Misschien ben ik wel teveel thuis.

Eerder is het zo dat ik het juiste werk zoek op dit moment. Maar werken is ook maar werken, dat is ook het mekka niet.

Vrij vrij vrij

Veel vrije tijd
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:31:49 #200
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39116517
Ow, op zich vind ik werken leuk hoor. Alleen niet 5 dagen per week

2 of 3 lijkt me beter
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:32:30 #201
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39116545
http://www.astralsociety.com/

Misschien leuk om eens door te lezen
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:34:53 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39116610
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Ow, op zich vind ik werken leuk hoor. Alleen niet 5 dagen per week

2 of 3 lijkt me beter
Mja.. voor 4 dagen werken, 3 dagen vrij doe ik het ook wel
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:36:20 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39116660
Werken kan zeker leuk zijn, maar goed, werken weet ik niet. Werken om te leven, leven om te werken. Ik moet me volgend jaar bij de keurings-arts wenden, en dan zien we daar verder. Ondertussen zoek ik een of andere uitweg in het doolhof. Zolang ik maar gezond blijf voelen ook.

Verveling slaat soms toe.

Link gaat richting de favourieten, was net even die tekst aan het lezen op die site en het lijkt net alsof er straling uit de monitor komt tijdens het lezen.

Soms denk ik wel eens dat ik in een fout land geboren ben Hier is zo weinig mystiek. India lijkt me een veel mooier land, of Egypte. Maar daar heb je weer hele andere problemen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:37:29 #204
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39116697
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mja.. voor 4 dagen werken, 3 dagen vrij doe ik het ook wel
Ik ook hoor. Misschien kan ik 4 keer 9 uur gaan werken ipv 5 keer 8. Maar dat worden wel lange dagen dan..maarja, aan de andere kant, een extra vrije dag...
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:37:43 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39116708
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
http://www.astralsociety.com/

Misschien leuk om eens door te lezen
Ja.. lijkt me ook leuk.. uittreden
Domme vraag zeker als ik vraag of je dat boek van Monroe heb gelezen Ik vond zn tweede boek te technisch, maar de eerste wel erg boeiend.
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:41:19 #206
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39116807
ok, ik heb besloten, ik ga de laatste 20 minuten spijbelen Dit is toch zinloos zo qua werken dus

tot later allemaal
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:42:09 #207
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39116835
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja.. lijkt me ook leuk.. uittreden
Domme vraag zeker als ik vraag of je dat boek van Monroe heb gelezen Ik vond zn tweede boek te technisch, maar de eerste wel erg boeiend.
niet gelezen.

Welk boek is dat?
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:43:15 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39116875
Ik was even in de boeken aan het lezen van de bibliotheek, wetenschappelijke boeken dus

En steeds op pagina 44 staat de stempel van openbare bibliotheek.

This means something

Nee, 44 heb ik ook wat mee dus. Getal 44.

Misschien weten ze bij de bibliotheek ook meer daarvan

De geheimen van het DNA was ik even aan het doorbladeren net.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:46:14 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39116975
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:
ok, ik heb besloten, ik ga de laatste 20 minuten spijbelen Dit is toch zinloos zo qua werken dus

tot later allemaal
bye

donderdag 22 juni 2006 @ 16:48:04 #210
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39117048
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

niet gelezen.

Welk boek is dat?

Deze Heel leuk om te lezen.. gaat over een persoon die verteld over zijn uitreding ervaringen.. hoe het begonnen is en wat hij meemaakt of experimenteert.
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:48:25 #211
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39117070
op pagina 44 stempelen. Wel toevallig ja, waarom niet in het begin ofzo.
Lees die pagina's aandachtiger door dan andere pagina's. Misschien staat er iets in , of misschien was er gewoon een bibliotheekmedewerker (leuk woord voor galgje ) die een getal 44 fetish had ofzo, dat kan natuurlijk ook
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:48:48 #212
8372 Bastard
Persona non grata
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:49:37 #213
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39117111
quote:
klopt

en heej, boek van monroe ziet er interessant uit
Over dit soort zaken lees ik juist veel op internet, niet zozeer uit boeken dus vandaar dat ik niet veel boeken ken over dit onderwerp
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:58:28 #214
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39117357
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

klopt

en heej, boek van monroe ziet er interessant uit
Over dit soort zaken lees ik juist veel op internet, niet zozeer uit boeken dus vandaar dat ik niet veel boeken ken over dit onderwerp
Tis al een wat ouder boek, maar dat maakt met dat boek niet uit... veel plezier er mee
Ik dacht dat juist jij dat boek wel zou kennen.. lucide dromen en uittredingen is toch "jou afdeling" ?
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:01:17 #215
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39117437
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tis al een wat ouder boek, maar dat maakt met dat boek niet uit... veel plezier er mee
Ik dacht dat juist jij dat boek wel zou kennen.. lucide dromen en uittredingen is toch "jou afdeling" ?
mijn afdeling is een groot woord maar ik hou me er wel veel mee bezig.
Maar zoals ik al zei is het meeste wat ik lees via internet daar is al zó ontzettend veel op te vinden. Al is een boek wel erg lekker zo vlak voor het slapen gaan. Denk dat ik hem ga bestellen binnenkort
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 17:01:48 #216
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39117449
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:03:51 #217
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39117524
Ik ga nu eens afsluiten hier tot morgen allemaal, ga direct door mijn auto ophalen
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 17:04:38 #218
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39117547
Tot morgen, fijne middag/avond!!
pi_39117769
suc6 met je auto!

ff een plaatje
deze keer de preview gebruikt

Trouwens, over die vogels nog ff... vraag me af waar deze vrouw met haar gedachten was?

Boze kauw pikt vrouw hersenschudding
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:41:26 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39118417
Succes met je auto, metro

Ik heb net even een 8-pack grolsch gepakt

Wist niet eens dat ze 8-packs verkochten Zoekende bij het bier, kwam ik dus een 8-pack tegen En toen moest ik die pakken. Om de pijn van de realiteit te verzachten

8-pack is meteen een stuk groter. En klinkt ook beter

8-pack

8 staat voor het oneindige

Een 8-pack grolsch dat oneindig lang meegaat

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-06-2006 17:56:20 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:42:24 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39118444
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:14 schreef The_Shining het volgende:
suc6 met je auto!

ff een plaatje
[afbeelding]
Nice picture
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:43:46 #222
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39118493
Over afwezigheid even, ik ga dus altijd met de benen-wagen inkopen doen. En als ik afwezig ben tijdens het lopen, lijkt de tijd sneller te gaan. Als ik in trance naar de winkel loop, dan lijk ik helemaal niet weg te zijn geweest.

Wel naar de winkel gaan maar in trance zijn een beetje. Dat het bewustzijn niet te sterk is.

Dan lijkt afstand afleggen veel korter.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 17:46:24 #223
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39118579
quote:
suc6 met je auto!

ff een plaatje
[afbeelding]

Trouwens, over die vogels nog ff... vraag me af waar deze vrouw met haar gedachten was?

Wauw dat is een heel mooi plaatje zeg!
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:21:49 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39119441
quote:
suc6 met je auto!

ff een plaatje
[afbeelding]

Wow ... mooi!
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:25:54 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39119572
Die vrouw zal wel kwade gedachtes hebben gehad toen ze werd aangevallen door die vogel

Kan me niet voorstellen dat een vogel zomaar doet aanvallen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:26:58 #226
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39119596
quote:
Een muts ! Zitter er mutsen op Fok! ? Tis hier Viva toch niet

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:35:19 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39119839
Stenny is niet meer hier aanwezig. Dat was toen grote stennis met Robbert ten Broeke. Daar was ze geobsedeerd door

Waar is ze trouwens gebleven

De tijd van de Robbert ten Broeke topics lijkt nog van de dag van gisteren te zijn

En dan gebruik ik ---->

Zelden.

Deze smiley gebruik ik dus zelden.
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:38:27 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39119899
Een mooi plaatje even tussendoor

Let the light touch the holy book

Let the light touch fok!

Let the light touch everything
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:04:07 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39122908
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Stenny is niet meer hier aanwezig. Dat was toen grote stennis met Robbert ten Broeke. Daar was ze geobsedeerd door

Waar is ze trouwens gebleven

De tijd van de Robbert ten Broeke topics lijkt nog van de dag van gisteren te zijn
Ze was toch ook zon tegenstander van m

Nee, ik vond haar niet aardig..
The truth was in here.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 20:19:34 #230
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39123521
Hmm ik kan me haar niet heugen maar ik heb robbert ook nooit zo intressant gevonden.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:30:46 #231
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39123993
Robbert is weg van het venster lijkt het wel

Teveel publiciteit opgezocht, en nu helemaal niets meer.

Stenny is trouwens ook niet schuw voor zoeken van publiciteit. In kopspijkers helemaal in detail uitleggen hoe ze sex heeft met buitenaardse wezens. Dan zoek je het toch ook op.

Dat je op een forum actief bent is tot daaraan toe. Maar met je kop op de camera In een programma dat 1 miljoen kijkers trok in die tijd. 1 miljoen of nog meer. En dan ook trots zijn op wat je te vertellen hebt allemaal

Ik zou dat dus nooit doen

Zeker niet om te vermelden dat ik met mijn partner in aparte bedden slaap en liever sex heb met buitenaardse dingen. Dat zei ze dus bij kopspijkers

Ik vond het maar wazig
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:33:18 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39124112
Dat ik dus hier mijn vreemde spuisels laat zien, dat boeit me niet. Ik zie het hier als virtueel iets. Zodra ik in het echt ga optreden is het echt.

Ik vind actief zijn op internet dus echt een andere wereld, tis ook een andere wereld, een compleet andere wereld Daarom laat ik me hier ook vaker gaan.

Als ik achter het toetsenbord zit, dan schrijf ik gewoon op een bepaalde manier. Kun je vergelijken met iemand die fictief bezig is.

Want ik sta dus echt niet voor alles wat ik hier schrijf. Hoewel ik het toch meen

In het echt kan ik niet gaan praten over kraken van de realiteit, want dan gaan ze zo doen.

Dan hebben ze in het echt dus echt een....

smiley bij hun echte hoofd.

Want ze kunnen het niet begrijpen

Ikzelf begrijp het niet eens. Af en toe begrijp ik het. Maar er valt niets te begrijpen

Even een grolsch pakken en dan trek ik een kaart uit mijn wazige kaarten-dek
pi_39124232
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Robbert is weg van het venster lijkt het wel

Teveel publiciteit opgezocht, en nu helemaal niets meer.

Stenny is trouwens ook niet schuw voor zoeken van publiciteit. In kopspijkers helemaal in detail uitleggen hoe ze sex heeft met buitenaardse wezens. Dan zoek je het toch ook op.

Dat je op een forum actief bent is tot daaraan toe. Maar met je kop op de camera In een programma dat 1 miljoen kijkers trok in die tijd. 1 miljoen of nog meer. En dan ook trots zijn op wat je te vertellen hebt allemaal

Ik zou dat dus nooit doen

Zeker niet om te vermelden dat ik met mijn partner in aparte bedden slaap en liever sex heb met buitenaardse dingen. Dat zei ze dus bij kopspijkers

Ik vond het maar wazig
hey, als dat nou haar sexuele geaardheid is, laat d'r toch lekker
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:37:46 #234
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39124337
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef The_Shining het volgende:

[..]

hey, als dat nou haar sexuele geaardheid is, laat d'r toch lekker
Klopt, maar toch.....

Iedereen vrij en blij inderdaad.

Maar ik vond het maar erg wazig. Niet van deze wereld. Ik ben niet altijd van deze wereld, maar wat ik daar hoorde
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:38:44 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39124378
Ik zou best sex willen hebben met fantasie figuren zoals in de film Simone. Waar een perfecte vrouw wordt gecreeerd.

Maar je gaat toch niet als mens zijnde met een grey sexen

Maar dat kan ook niet, ze doet dat in fantasie.

En ik heb me er niet mee te bemoeien

Maar ik snap dat niet

Even biertje pakken.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:44:17 #236
78780 deedeetee
pi_39124628
Ik ben er in geslaagd om Robert ten Broeke in alle opzichten te ontwijken( geen idee waar 't nou precies over ging ) en zo te horen heb ik daar verstandig aan gedaan.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 20:47:03 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39124748
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben er in geslaagd om Robert ten Broeke in alle opzichten te ontwijken( geen idee waar 't nou precies over ging ) en zo te horen heb ik daar verstandig aan gedaan.
Nou ik heb wel het genbrander verhaal meegekregen maar me er verder niet erg mee bezig gehouden.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:50:31 #238
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39124897
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef deedeetee het volgende:
Het was een nutteloze discussie op en top

50 delen ouwehoeren en nog steeds geen meter opschieten

1 topic was voldoende geweest. Maar het ging richting de 50 volgens mij. En het bleef maar doorgaan.

Veel wellus niettus
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 20:55:16 #239
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39125139
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het was een nutteloze discussie op en top

50 delen ouwehoeren en nog steeds geen meter opschieten

1 topic was voldoende geweest. Maar het ging richting de 50 volgens mij. En het bleef maar doorgaan.

Veel wellus niettus
Hmm klinkt wel bekend eigenlijk
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:56:20 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39125207
Er lag net een grote koi-karper naast de vijver

Ik was de vissen aan het voeren en miste een grote koi.

Lag dat arme beest naast de vijver Te flappen met zijn staart dus. Alarm slaan en naar lucht happen. Naar water happen eerder.

Gelukkig kunnen redden.

Toevallig

Nee gelukkig. Geluk dat ik aanwezig was en dat ik dat beest heb kunnen redden.

Arm beest ligt nu helemaal onderin de vijver bij te komen van de schrik

Tis een vis van bijna 80 cm. Uit de vijver gesprongen dus.

Tis 2 jaar geleden al eens gebeurt en toen had mijn hond alarm geslagen.

Dieren-leed vind ik dus echt erger dan mensen-leed.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 20:59:10 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39125360
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Er lag net een grote koi-karper naast de vijver

Ik was de vissen aan het voeren en miste een grote koi.

Lag dat arme beest naast de vijver Te flappen met zijn staart dus. Alarm slaan en naar lucht happen. Naar water happen eerder.

Gelukkig kunnen redden.

Toevallig

Nee gelukkig. Geluk dat ik aanwezig was en dat ik dat beest heb kunnen redden.

Arm beest ligt nu helemaal onderin de vijver bij te komen van de schrik

Tis een vis van bijna 80 cm. Uit de vijver gesprongen dus.

Tis 2 jaar geleden al eens gebeurt en toen had mijn hond alarm geslagen.

Dieren-leed vind ik dus echt erger dan mensen-leed.
Dat vond ik ook, tot ik kinderen kreeg, toen lagen mijn prioriteiten ineens heel anders
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:02:14 #242
78780 deedeetee
pi_39125507
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Hoezo ????
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:08:44 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39125867
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:59 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat vond ik ook, tot ik kinderen kreeg, toen lagen mijn prioriteiten ineens heel anders
Ik heb geen kinderen. Maar kinderen is ook belangrijk natuurlijk, hoewel het bij kinderen gaat om je eigen trotse bezit, en dan ben je al snel geneigd om ze de hemel in te prijzen omdat ze van jou afstammen.

Dieren die weerloos zijn heb ik het over nu. Kinderen kunnen zichzelf nog verdedigen vaak.

Een vis die uit het water wordt gehaald, die kan niets. Dat is alsof wij verdrinken. En zo worden per dag miljoenen vissen uit het water gehaald. En dan kun je wel zeggen dat het maar een vis is. Zo'n vis die verdrinkt dus op het droge. En ik denk dus echt dat zo'n vis net zo verdrinkt zoals wij verdrinken. Zo'n vis haalt geen adem op het droge. Alsof wij 10 minuten kopje onder gedrukt worden.

Denkend aan deze gedachte zou ik bijna zeggen dat ik stop met eten van vis.

Die vis die net buiten het water lag, dat was gewoon een horror-scenario.

Heb even proberen contact te leggen met die vis. En hij wilt meer van de wereld zien, vertelde hij.

Toevallig zei mijn pa dat tegen mij net. " Misschien wilt die vis wel meer zien".

Een soort Nemo, maar dan in het groot.

Heb nu de neiging om een vijver van 10000 vierkante meter te maken voor die vis.

Dieren zijn bij mij dus belangrijker. Omdat ik ook weet dat kinderen vaker de neiging hebben tot het pesten van dieren. Dieren zijn onschuldiger dan kinderen. Niet ieder kind heeft de neiging tot het pesten van dieren, maar genoeg kinderen die de neiging hebben tot pesten van mede-kinderen en dieren.

Maar sowieso, de dieren-wereld. Onschuldig en primitief. Eerlijkheid op en top zie je daar.

Dat zie je nergens. In ieder geval zie je dat niet in de mensen-wereld. Mensen zijn niet zo eerlijk als dieren. Helemaal niet

Mensen zijn vaak schijnheilig en achterbaks.

De mensheid zou ook wat vaker een voorbeeld mogen nemen aan de dieren denk ik.

Maar dan weet ik niets over achterbaksheid van dieren, of dat daar ook bestaat. En vooral schijnheilig-heid in de dierenwereld.

Misschien praat ik wel onzin nu.

Toch trekt de dierenwereld me meer aan dan de mensenwereld nu

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-06-2006 21:16:01 ]
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 21:09:30 #244
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39125896
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hoezo ????

Fijne dag gehad Deedeetee?
Hier was het een beetje vervelend, samara heeft trouwens geen blaasontsteking, was ik wel blij mee, ze heeft wel koorts en sinds vandaag klaagt ze over haar keel, die ziet er ook echt rood uit.
Samara kan ook niet normaal ziek zijn en rustig op de bank liggen, ze wil de hele dag op me zitten, ik kan niet eens normaal naar het toilet want dan staat ze achter de deur te huilen.
Pff ben best blij dat ze nu even rustig ligt te slapen.
Ik heb ook trouwens heel erg een vrijdag-gevoel vandaag, gek he?
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:14:56 #245
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39126148
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Mensen hebben een bepaald standpunt. Het begint met een standpunt. En dan heb je sommige mensen die hebben een keihard standpunt. Eigenwijze mensen misschien

Mensen zonder flexibele mening. Mensen die niet vatbaar zijn voor advies of commentaar.

En dan kun je 10101010 delen discussieren met zo'n persoon, het blijft toch hetzelfde. Die mensen hebben een plank voor de kop.

Gaat het zoals in het Robbert ten Broeke topic over wazige zaken dan is het al helemaal niet bij te benen.

Dan kun je maar beter iets ander doen wat meer zoden aan de dijk zet.

Ontspannen bijvoorbeeld
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:19:57 #246
78780 deedeetee
pi_39126337
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:09 schreef senesta het volgende:

[..]

Fijne dag gehad Deedeetee?
Hier was het een beetje vervelend, samara heeft trouwens geen blaasontsteking, was ik wel blij mee, ze heeft wel koorts en sinds vandaag klaagt ze over haar keel, die ziet er ook echt rood uit.
Samara kan ook niet normaal ziek zijn en rustig op de bank liggen, ze wil de hele dag op me zitten, ik kan niet eens normaal naar het toilet want dan staat ze achter de deur te huilen.
Pff ben best blij dat ze nu even rustig ligt te slapen.
Ik heb ook trouwens heel erg een vrijdag-gevoel vandaag, gek he?
Ik heb wel een leuke dag gehad
Vervelend dat Samara ziek is. Zieke kindjes vragen meestal veel aandacht.
Het enige voordeel van dat klitten is dat je idg geval zeker weet dat ze niet te erg ziek zijn. In dat geval gaan ze namelijk wél rustig op de bank liggen
Ik hoop dat ze gauw weer opknapt. Is ze vaak ziek of heeft ze ook last van de overgang van heet naar koud weer gehad ?
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 21:24:13 #247
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39126512
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb wel een leuke dag gehad
Vervelend dat Samara ziek is. Zieke kindjes vragen meestal veel aandacht.
Het enige voordeel van dat klitten is dat je idg geval zeker weet dat ze niet te erg ziek zijn. In dat geval gaan ze namelijk wél rustig op de bank liggen
Ik hoop dat ze gauw weer opknapt. Is ze vaak ziek of heeft ze ook last van de overgang van heet naar koud weer gehad ?
Nou ik weet niet of ze echt vaak ziek is, niet zo vaak als joey was gelukkig, die was echt heel vaak ziek.
Tot zijn amandelen eruit gingen en daarna niet meer.
Mijn moeder is ook ziek, ik denk dat ze samara heeft aangestoken.
Maar ach ja, zo bouwen ze weerstand op he?
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:29:43 #248
78780 deedeetee
pi_39126753
Mijn kinderen werden als ze pas naar school of de peuterspeelzaal gingen om de haverklap ziek. Tot ze de meeste verkoudheidjes enzo hadden gehad en er een weerstand tegen op hadden gebouwd.
Mijn jongste ging in een andere plaats naar de middelbare school en begon prompt weer opnieuw.
Volgens mij hebben ze in Sittard andere ziekten als in Geleen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:30:22 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39126783
Komt door DSM
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:32:33 #250
78780 deedeetee
pi_39126885
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Komt door DSM
Ik heb geen last van DSM alleen van 't kabaal als er een NAK op de fakkel gaat ofsow.
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:33:40 #251
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39126940
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb geen last van DSM alleen van 't kabaal als er een NAK op de fakkel gaat ofsow.
Geen last van lucht-vervuiling

Volgens mij komt er toch aardig wat gas vrij daar.

Geldt niet alleen voor DSM, maar voor alle uitlaatgassen, ook van auto's en andere fabrieken.

Daar worden we ziek van

Of worden we er sterk van
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 21:34:38 #252
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39126990
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:29 schreef deedeetee het volgende:
Mijn kinderen werden als ze pas naar school of de peuterspeelzaal gingen om de haverklap ziek. Tot ze de meeste verkoudheidjes enzo hadden gehad en er een weerstand tegen op hadden gebouwd.
Mijn jongste ging in een andere plaats naar de middelbare school en begon prompt weer opnieuw.
Volgens mij hebben ze in Sittard andere ziekten als in Geleen.
Zou het echt
Tja samara heeft toch echt meer contacten met andere kinderen dan joey had op haar leeftijd.
Samara is wel sterker of zo, ze is minder vaak ziek en sneller weer beter.
Ze hebben wel allebei als baby een slechte periode gehad maar ze waren allebei over tijd en allebei maar 5 pond.
Samara heeft met 5 weken zelfs nog aan de hartbewaking gelegen door een virus, daarna ging het wel steeds beter, joey heeft echt tot een jaar of 5 heel veel gekwakkelt.
Verkouden, bronchitus en dat soort rotdingen, ben blij dat dat over is.
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:35:04 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39127009
Misschien worden we wel radio-actief sterk
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 21:35:54 #254
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39127056
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien worden we wel radio-actief sterk
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:37:23 #255
78780 deedeetee
pi_39127133
Gas ??? Af en toe krijgen we neerslag op de auto. Vorig jaar was de auto een beetje wit. DSM gebeld met de klacht, er kwam iemand kijken die het spul in een buisje veegde en later liet weten dat 't geen kwaad kon. Een nog wat later kregen we we een leuk bedrag om de auto te laten poetsen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:43:47 #256
78780 deedeetee
pi_39127499
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Zou het echt
Tja samara heeft toch echt meer contacten met andere kinderen dan joey had op haar leeftijd.
Samara is wel sterker of zo, ze is minder vaak ziek en sneller weer beter.
Ze hebben wel allebei als baby een slechte periode gehad maar ze waren allebei over tijd en allebei maar 5 pond.
Samara heeft met 5 weken zelfs nog aan de hartbewaking gelegen door een virus, daarna ging het wel steeds beter, joey heeft echt tot een jaar of 5 heel veel gekwakkelt.
Verkouden, bronchitus en dat soort rotdingen, ben blij dat dat over is.
Klachten aan de luchtwegen zijn erg naar, zeker voor een jong kind. Maar goed dat dat nu beter gaat dan.
Mijn oudste had als kind om de haverklap een oorontsteking en daar is hij niet echt overheen gegroeid. Hij heeft er om de paar maanden nog steeds last van
Mijn kinderen wogen ook maar net 5 pond. De 1 ste was 5 dagen over tijd en de andere 2 ongeveer 2 weken te vroeg.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 21:51:18 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39127889
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Klachten aan de luchtwegen zijn erg naar, zeker voor een jong kind. Maar goed dat dat nu beter gaat dan.
Mijn oudste had als kind om de haverklap een oorontsteking en daar is hij niet echt overheen gegroeid. Hij heeft er om de paar maanden nog steeds last van
Mijn kinderen wogen ook maar net 5 pond. De 1 ste was 5 dagen over tijd en de andere 2 ongeveer 2 weken te vroeg.
Toch lijkt het wel eens of gezinnen thema's hebben.
Wij hebben de luchtwegen, bij mijn vriendin inderdaad allebei de kinderen altijd de oren, bij een andere vriendin hoor ik vaak dat de kinderen overgeven.
Mijn kinderen geven praktisch nooit over en oorontsteking heeft joey maar één of twee keer gehad.
Misschien dat het net toeval is hoor, zou kunnen.
pi_39128361
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:47 schreef senesta het volgende:
Nou ik heb wel het genbrander verhaal meegekregen maar me er verder niet erg mee bezig gehouden.
Ja, da's ook het enige wat ik ervan weet. Het interesseert me gewoon niet. Alleen hoe zijn familie ermee omging, dat vond ik dan wel weer interessant, zijn vader heeft een hoge positie bij de bank ofzo. Die zal ook een fijne tijd gehad hebben op de werkvloer, bedrijfscultuur enzo.
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:01:45 #259
78780 deedeetee
pi_39128364
Nee geen toeval, ooronsteking zit bij mij in de familie, mijn broer en ik hadden het ook vaak. IK zelf ben er gelukkig al op jonge leeftijd over heen gegroeid mijn broer had er als tiener nog last van.
Mijn zus had 't nooit maar die kreeg wel heel vaak keelontsteking.

Ik ga nu naar bed met een boek van Gwen Hunter * bloedverwanten * Ik heb 't vroeger al 'ns uit de bieb gehaald en 't staat nu al wee 2 weken in de kast te wachten tot ik 't ga lezen.
Het gaat over een meisje dat trouwt met een man die uit een gezin komt waar incest de gewoonste zaak van de wereld is. Als ze daar achter komt omdat hij zich aan haar dochtjes vergrijpt pikt ze dat niet. De familie is heel invloedrijk dus dat is een gevaarlijke zaak.
Het is een slimme meid en uiteindelijk schiet ze 'm overhoop en weet ook aan de wraak van de familie te ontkomen

Welterusten allemaal
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 22:05:08 #260
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39128525
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef deedeetee het volgende:
Nee geen toeval, ooronsteking zit bij mij in de familie, mijn broer en ik hadden het ook vaak. IK zelf ben er gelukkig al op jonge leeftijd over heen gegroeid mijn broer had er als tiener nog last van.
Mijn zus had 't nooit maar die kreeg wel heel vaak keelontsteking.

Ik ga nu naar bed met een boek van Gwen Hunter * bloedverwanten * Ik heb 't vroeger al 'ns uit de bieb gehald en 't staat nu al wee 2 weken in de kast te wachten tot ik 't ga lezen.
Het gaat over een meisje dat trouwt met een man die uit een gezin komt waar incest de gewoonste zaak van de wereld is. Als ze daar achter komt omdat hij zich aan haaar dochtjes vergijpt pikt ze dat niet. De familie is heel invloedrijk dus dat is een gevaarlijke zaak.
Het is een slimme meid en uiteindelijk schiet ze 'm overhoop en weet ook aan de wraak van de familie te ontkomen

Welterusten allemaal
Heel veel leesplezier en welterusten
pi_39128615
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:08 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]Toch trekt de dierenwereld me meer aan dan de mensenwereld nu
Weet je wat ook raar is? Bij een bepaalde boeddhistische heilige plaats kan je vissen kopen bij kraampjes. Die laat je dan vervolgens vrij in het water en even later worden ze weer gevangen en verkocht aan de volgende pelgrim. Ach ja...

Maar je kan er niets aan doen dat die vissen bij jou gevangen zijn, behalve goed voor ze zorgen en lief voor ze zijn het is karma zullen we maar zeggen, ze hebben niets aan jouw of mijn schuldgevoel of boosheid dat ze daar gevangen zitten. Gewoon de situatie accepteren zoals het is.
pi_39128658
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef deedeetee het volgende:Welterusten allemaal
truste
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:08:10 #263
78780 deedeetee
pi_39128664
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Heel veel leesplezier en welterusten
Na dat pedofielen topic ga ik me er waarschijnlijk best mee amuseren
Kerels die lik op stuk krijgen.....

Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 22:22:41 #264
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39129436
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Na dat pedofielen topic ga ik me er waarschijnlijk best mee amuseren

Ha ha, ja inderdaad.
Nou ik heb het gehad met de pedofielentopics, het is de moeite niet waard denk ik.
Ga me maar weer met vrolijker topics bezig houden
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 08:52:00 #265
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39138943
Goedemorgen allemaal!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:59:15 #266
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39139061
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:07 schreef The_Shining het volgende:

Maar je kan er niets aan doen dat die vissen bij jou gevangen zijn, behalve goed voor ze zorgen en lief voor ze zijn het is karma zullen we maar zeggen, ze hebben niets aan jouw of mijn schuldgevoel of boosheid dat ze daar gevangen zitten. Gewoon de situatie accepteren zoals het is.
Dat is ook een goeie manier om er maar vrede mee te hebben natuurlijk.

Ik weet niet hoeveel karma een vis heeft.. of die dat wel verdient, waarom zou een vis karma hebben en er voor moeten boeten. Ik denk dat mineralen, planten en dieren vrij zijn van karma eerlijk gezegd?
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:59:50 #267
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39139067
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef deedeetee het volgende:

The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:00:20 #268
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39139073
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:52 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal!
En een goedemorgen

Het is VRRIIJJJJJJJJJDDDAAGGGG
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:01:23 #269
78780 deedeetee
pi_39139091
Goedemorgen, iedereen lekker geslapen ?

Ik ben vandaag lekker een uurtje later opgestaan, dat kon zomaar op een doordeweekse dag omdat de oudste 3 uur eerder moest beginnen ( overwerk) en de jongste pas om 1 uur op school hoeft te zijn. Het is zo druk op het werk bij mijn man dat ik hem sowieso doordeweeks niet veel te zien krijg.

Wat een luxe lekker op je gemak op kunnen staan
Maar nu ga ik eerst ff een boterhammetje eten, want op een lege maag functioneer ik niet zo best
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 09:01:31 #270
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39139094
Heeeerlijk he?
Weeeekend!
Ga je nog spannende dingen doen dit weekend?
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 09:02:14 #271
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39139113
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:01 schreef deedeetee het volgende:
Goedemorgen, iedereen lekker geslapen ?

Ik ben vandaag lekker een uurtje later opgestaan, dat kon zomaar op een doordeweekse dag omdat de oudste 3 uur eerder moest beginnen ( overwerk) en de jongste pas om 1 uur op school hoeft te zijn. Het is zo druk op het werk bij mijn man dat ik hem sowieso doordeweeks niet veel te zien krijg.

Wat een luxe lekker op je gemak op kunnen staan
Maar nu ga ik eerst ff een boterhammetje eten, want op een lege maag functioneer ik niet zo best
Goedemorgen,

Eet smakelijk
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:07:12 #272
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39139191
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:01 schreef senesta het volgende:
Heeeerlijk he?
Weeeekend!
Ga je nog spannende dingen doen dit weekend?
Mja niet echt, mn ouders komen zaterdag.. kunnen we ze vertellen dat we zwanger zijn, hoewel ze dat vermoeden. En mn schoonouders komen langs, een bakkie doen ter gelegenheid van..
Mn vrouw moet werken dit weekend, dus ben veel samen met mijn dochter. Ik hoop op een beetje mooi weer zodat ik het campingbedje buiten kan zetten, kunnen we buiten zitten. Ik lezen, zij herrie maken
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 09:13:53 #273
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39139292
OOOh wat geweldig!
Zijn jullie zwanger!
Hartstikke gefeliciteert!!
Wat leuk joh
pi_39139361
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:13 schreef senesta het volgende:
OOOh wat geweldig!
Zijn jullie zwanger!
Wat leuk joh
spuit 11
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:22:36 #275
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39139437
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:13 schreef senesta het volgende:
OOOh wat geweldig!
Zijn jullie zwanger!
Wat leuk joh
Had je dat al niet gezegd?
Maar bedankt
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 09:31:00 #276
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39139643
Nee, ik wist het serieus niet hoor, heb ik het gemist op oud of had je het hier al eens laten vallen?
pi_39139646
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
Dat is ook een goeie manier om er maar vrede mee te hebben natuurlijk.

Ik weet niet hoeveel karma een vis heeft.. of die dat wel verdient, waarom zou een vis karma hebben en er voor moeten boeten. Ik denk dat mineralen, planten en dieren vrij zijn van karma eerlijk gezegd?
Karma is een duur woord voor handelingen. De enige handelingen van de vis is dat die zwemt. De handelingen van de mens is dat deze de voorouders ooit gevangen hebben en gekweekt hebben om deze te verkopen. Het is geen kwestie van wat je verdient of niet, het is alleen een beschrijving van een proces hoe de vis in z'n huidige situatie is gekomen.

Je kan zeggen dat het fout is van diegene die hem kweekte met het doel te verkopen maar dat is niet zo. Je kan namelijk niet zeggen dat de vis een keus had, zonder de kweker zou hij niet in dit bestaan zijn gekomen. Je kan dus niet zeggen dat de vis anders wel in de open zee in vrijheid geboren zou worden want dat is nu eenmaal niet het geval. En zelfs in open zee is een vis niet werkelijk vrij, de natuur is zo van "eten of gegeten worden".

Er zijn ook mensen die zichzelf beperken in hun vrijheid door zich op te sluiten in hutje op de hei, of mensen die geboren worden in een jungle en nooit verder dan 1km buiten hun dorp komen. Of mensen die kiezen voor een klooster. Maar die mensen zijn vaak erg gelukkig ook al vinden wij dat ze geen bewegingsvrijheid hebben vergeleken met de reismogelijkheden die wij hebben. Maar wij zijn al helemaal niet vrij, gebonden aan onze agenda's onze behoeftes.

En laten we wel wezen, als wij op vakantie gaan is het of we van hot naar her rijden om alles te zien of we blijven op 1 plek zo dicht mogelijk bij het strand. Als we van hot naar her reizen hebben we geen tijd om alles in ons op te nemen, voordat we er werkelijk van kunnen genieten is het al voorbij zo snel als we kunnen reizen tegenwoordig. Blijf je op 1 plek dan heb je alle gelegenheid om bv. met je geliefde uren op het strand te genieten van een mooie zonsondergang of de sterren aan de hemel

Eigenlijk probeer ik te zeggen dat je alleen in je beleving vrij kan zijn en die beleving die je ervaart daar heb je zelf invloed op
Het is zoiets als een "binnenhuiskat". Als je een kat nooit naar buiten zou laten en de ramen blinderen maar wel dat er zonlicht naar binnen schijnt dan zou die kat nooit besef hebben van de buitenwereld, dan weet die ook niet wat die mist.
pi_39139675
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef senesta het volgende:
Nee, ik wist het serieus niet hoor, heb ik het gemist op oud of had je het hier al eens laten vallen?
ik dacht zelf dat die foto van Bastard met z'n kleintje op de bank dat dat zijn 2e kind was
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:32:52 #279
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39139685
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

En een goedemorgen

Het is VRRIIJJJJJJJJJDDDAAGGGG
En van mij ook goeiemorgen allemaal

Ja, godzijdank ist weer vrijdag geworden deze week!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:33:53 #280
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39139710
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef senesta het volgende:
Nee alleen hier.. in OUD weten ze het (nog) niet
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:38:50 #281
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39139794
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef The_Shining het volgende:

[..]

ik dacht zelf dat die foto van Bastard met z'n kleintje op de bank dat dat zijn 2e kind was
die foto waarop ze zo op elkaar lijken! Met dezelfde hairdo enzo
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 09:43:43 #282
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39139888
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee alleen hier.. in OUD weten ze het (nog) niet
Wat leuk zeg!, hoe ver zijn jullie?
Hoe voelen jullie je??
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 09:44:57 #283
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39139912
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:38 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

die foto waarop ze zo op elkaar lijken! Met dezelfde hairdo enzo
Ha ha ja! is dat die samen op de bank?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:46:58 #284
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39139951
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:44 schreef senesta het volgende:

[..]

Ha ha ja! is dat die samen op de bank?
Ja die

Bastard, doe nog es die foto posten pliez?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:50:47 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39140036
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Karma is een duur woord voor handelingen. De enige handelingen van de vis is dat die zwemt. De handelingen van de mens is dat deze de voorouders ooit gevangen hebben en gekweekt hebben om deze te verkopen. Het is geen kwestie van wat je verdient of niet, het is alleen een beschrijving van een proces hoe de vis in z'n huidige situatie is gekomen.
Maar die vis kan het toch niet helpen?
Zouden wij niet de taak hebben om de vis te helpen dan.. opdat je zijn belevingswereld leuker maakt, is dat niet onze karma om daar wat mee te doen?
Ik vind een vis in een glazen kom echt zielig.. en kies er voor om niet een vis in een kom te nemen, om daarmee mijn stukje van de vismarkt tegen te gaan, als meer mensen dat doen worden er geen vissen meer gekweekt voor een kom.
Zelfde met vogels in een kooitje.. zielig.. een vogel is geschapen om te vliegen, het is zielig en egoistisch om die in een kooi te laten zitten. Dit voorbeeld valt toch ook niet goed te praten met 'karma van de vogel' ?
Ook al zou die vogel gekweekt zijn en niet beter weten, toch weet ik zeker dat een vogel droomt over lange vluchten en bomen.

Ergens begrijp ik je wel hoor, maar kan het niet sporen met mijn gevoel.. ik kan niet denken 'tis de karma van de vis' ik vind het oprecht zielig en word weemoedig van een vis in een ronde kom.
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:53:31 #286
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39140110
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:46 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja die

Bastard, doe nog es die foto posten pliez?

@Senesta, we hebben 21 Juli een eerste echo..dan weten we hoe ver enzo.. we kunnen er nu namelijk echt niks van zeggen, ergens na de geboorte van Jasmijn was het weer raak
Wilde ook snel nog 1 hoor.. was min of meer gepland.. (Hoewel mijn gevoel in eerste instantie was "Nu al?!" )
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:03:06 #287
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39140308
Ze lijkt daar echt een soort kloontje van je

En ze heeft ook geen polsen zie ik, haar handjes zijn zo aan haar armpjes 'geplakt' (heeft mijn nichtje van bijna 1 ook)
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 10:04:31 #288
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39140345
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

[afbeelding]

@Senesta, we hebben 21 Juli een eerste echo..dan weten we hoe ver enzo.. we kunnen er nu namelijk echt niks van zeggen, ergens na de geboorte van Jasmijn was het weer raak
Wilde ook snel nog 1 hoor.. was min of meer gepland.. (Hoewel mijn gevoel in eerste instantie was "Nu al?!" )
Geweldige foto!!
Ach ja, zolang je vrouw het lichamelijk aankan..
Word wel gezellig druk straks .
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:05:45 #289
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39140373
Ik denk dat het weer een meisje wordt en Batard straks in een huis vol vrouwen zit
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 10:07:34 #290
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39140426
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:05 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik denk dat het weer een meisje wordt en Batard straks in een huis vol vrouwen zit
Hmm iets verteld mij dat hij daar wel mee uit de voeten kan
Als je ze zo samen op de foto ziet lijkt het me een gezellig stel samen.
Zo'n twee handen op één buik gevoel krijg ik erbij.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:11:27 #291
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39140535
Wie is er allemaal zwanger

Ik mis weer alles geloof ik

Mogge iedereen trouwens en gefeliciteerd , de personen die zwanger zijn
pi_39140579
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

[afbeelding]
Cute! Wat zijn jullie een lief stel samen .
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:13:08 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39140580
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:07 schreef senesta het volgende:

[..]

Hmm iets verteld mij dat hij daar wel mee uit de voeten kan
Als je ze zo samen op de foto ziet lijkt het me een gezellig stel samen.
Zo'n twee handen op één buik gevoel krijg ik erbij.
Dat zijn we inderdaad ook echt... tis heel raar misschien maar ik heb een hele sterke gevoelsband met haar.. en tuurlijk tis mn eigen kind... maar toch.. er is iets.
Het eerste wat ik zei bij de geboorte was "Gvd... die ken ik!!"

http://bastardslife.blogspot.com/2005/11/goedemorgen-wereld.html
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:13:37 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39140593
Geweldige foto Bastard

Ik ben net wakker, dus ik ga even koffie leuten

Over die vissen, ze hebben ruimte in de vijver, maar ik kan me voorstellen dat ze meer willen zien. Altijd dezefde vijver.

Ik zal eens opzoeken waar koi-karpers normaal gesproken in zwemmen. Volgens mij worden die vissen gewoon gekweekt om in vijvers te belanden

Vijver wordt sowieso groter gemaakt nog, dat was al langer de bedoeling.

Maar zo'n vijver kun je ook vergelijken met een kom. Een grote kom. Want echt oneindig lang doorzwemmen kunnen ze niet.

En over vogels in kooien. Ook dat is zielig jah.

En dieren in een dierentuin dan
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:13:42 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39140598
Nu moet ik ff aan het werk
The truth was in here.
pi_39140613
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef Bastard het volgende:
Maar die vis kan het toch niet helpen?
Da's een nobel streven
quote:
Zouden wij niet de taak hebben om de vis te helpen dan.. opdat je zijn belevingswereld leuker maakt, is dat niet onze karma om daar wat mee te doen?
Ik geloof dat wij als mens de taak hebben goed voor onze omgeving te zorgen. Da's logisch want wij zijn die omgeving.
quote:
Ik vind een vis in een glazen kom echt zielig.. en kies er voor om niet een vis in een kom te nemen, om daarmee mijn stukje van de vismarkt tegen te gaan, als meer mensen dat doen worden er geen vissen meer gekweekt voor een kom.
Ja.. maar als die vissen nu mensen gelukkig maken die een behoefte hebben aan een levend wezen om zich heen maar gewoon niet beter weten? Het is hetzelfde als dat mensen geluk zoeken en zodra ze dit hebben gevonden het vast willen houden waardoor dat geluk meestal weer verdwijnt.
quote:
Zelfde met vogels in een kooitje.. zielig.. een vogel is geschapen om te vliegen, het is zielig en egoistisch om die in een kooi te laten zitten. Dit voorbeeld valt toch ook niet goed te praten met 'karma van de vogel' ?
Ben blij dat je er zo over denkt
Als ik behoefte heb aan contact met een levend wezen om me heen dan dient er zich vanzelf eentje aan. Gister in meditatie had ik dat en toen kwam er een duif aanvliegen en bleef even zitten op de reling van mijn balkon en naar mij staren waarop ik hem aanstaarde (of haar, dat kan ik ook niet zien ). Ik snap dat nu pas een beetje, ik woon hier al een half jaar en meestal zitten ze uit het zicht bovenop het dak, dan hoor ik alleen in de verte "roekoe"
quote:
Ook al zou die vogel gekweekt zijn en niet beter weten, toch weet ik zeker dat een vogel droomt over lange vluchten en bomen.
Nee dat weet je niet zeker. Je weet alleen zeker dat jij liever niet in dat kooitje zit en ik weet dat jij iemand bent die anderen behandeld zoals je zelf wenst behandeld te worden
quote:
Ergens begrijp ik je wel hoor, maar kan het niet sporen met mijn gevoel.. ik kan niet denken 'tis de karma van de vis' ik vind het oprecht zielig en word weemoedig van een vis in een ronde kom.
Is het je gevoel of is het je denken?
Wat heeft de vis eraan dat jij hem aankijkt met die toch een beetje negatieve gedachtengang? Het helpt hem niet in de situatie, de vis zou er zich logischerwijs alleen maar zelf lulliger door voelen, ervanuitgaande dat een vis gevoel heeft natuurlijk. Maar dat schijnt zo te zijn volgens de wetenschap alhoewel er geen uitsluitsel is hoever het spectrum daarvan reikt....
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:27:20 #297
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39140944
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koi

Hier over de koi

Die worden dus apart gekweekt, toch hebben die beesten volgens mij een bewustzijn. Maar ze hebben ook ruimte nodig. Die ene van 80 cm die eruit gesprongen is, die is eigenlijk te groot voor de vijver geworden. Die andere koi's zijn iets kleiner te noemen en passen nog in de vijver.

Koi's passen zich dus aan de vijver aan met groeien. Hoe groter de vijver, des te groter ze worden.

We hebben hier 2 vijvers, waarschijnlijk worden die 2 omgebouwd tot 1. Zodat de koi's meer ruimte hebben.

Heb trouwens nooit het idee gehad dat die vissen zich slecht voelen, vaak lijkt het zo dat ze dromerig zijn in het water. Dromerig weet ik niet. Maar volgens mij voelen ze zich als een vis in het water thuis.

Die ene grote, zal wel meer ruimte nodig hebben.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:27:46 #298
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39140958
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
Wie is er allemaal zwanger

Ik mis weer alles geloof ik

Mogge iedereen trouwens en gefeliciteerd , de personen die zwanger zijn
Mogge!

Aleen Bastard is zwanger hoor
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:29:02 #299
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39140995
Bastard proficiat met je zwangerschap

Wat gaat het worden denk je???

Een jongen of een meisje?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:32:02 #300
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39141079
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Mogge!

Aleen Bastard is zwanger hoor
* fotoboel van bastard checkt

Geslacht Man

pi_39141116
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* fotoboel van bastard checkt

Geslacht Man

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')