Ben er een paar keer geweest; niet geheel vrijwillig, maar wegens het treurige vak Verzorgingquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Harmonielaan reken ik niet mee, geen ervaring mee.
t was mn mentrixquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Verzorging.
Had je ook Dabekoussen, of hoe je dat ook spelt?
is het ookquote:Op zondag 25 februari 2007 22:51 schreef DuchessX het volgende:
* duch heeft familie wonen op marnix gijssenhove, schellingsburg en vroeger lavendelhof
Ik vind Nieuwegein best saai eik
wat een verschrikkelijke school vind ik dat, ik zie mn broertje iedere dag meer in een buitenlander vera nderenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
is het ook
Hier een Cals college examenjaar 1990
Overigens gaat mijn dochter aankomend jaar ook naar het Cals, maar dan Ijsselsteinik woon niet meer in N'gein, maar in het mooie dorp lopik![]()
Schoonhoven is nog erger. En N'gein is prut met ov vanaf hier. Bijna geen andere keuze dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijke school vind ik dat, ik zie mn broertje iedere dag meer in een buitenlander vera nderen
maar verder is t dr wel goed geregeld!
dat zal inderdaad..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
Schoonhoven is nog erger. En N'gein is prut met ov vanaf hier. Bijna geen andere keuze dus.
yep 195 idd. ovrstappen op tram en dan op city weer op de bus om bij het Cals te komen, Ijsselstein is bus hier en 195 komt er langs, scheelt een boel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik met het OV naar Lopik moet komen...
Stopt de 195 niet daar? Dus 195 naar IJsselstein en dan ergens overstappen op de tram. Is niet ideaal, maar goed...
Ook de mijne, in de eerstequote:
Ik zou toch maar naar Nieuwegein gaan... Er zijn altijd mensen die vanuit Lopik naar Nieuwegein gaan... Kunnen ze samen fietsen. Dat was bij mij toen altijd wel zo in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
is het ook
Hier een Cals college examenjaar 1990
Overigens gaat mijn dochter aankomend jaar ook naar het Cals, maar dan Ijsselsteinik woon niet meer in N'gein, maar in het mooie dorp lopik![]()
bij mij ook jaquote:
Hoe kan je jouw naam nou verkeerd uitspreken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
bij mij ook jaen áltijd mn naam verkeerd uitspreken
En woensdag vlogen de stoelen door de aula, stel 6V'ers vond het leuk om dat te doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heu, link die verhalen eens? Ik ontwijk het lokale sufferdje altijd en op school wordt er prima gebruik gemaakt van het 'zwijgen is goud'-principe.
go aheadquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:07 schreef cappp het volgende:
Kunnen we niet beter een AvR-topic in SES maken?![]()
rico..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef Baffelkas het volgende:
Ik heb twee zusjes die nog op het AvR zitten. Afgelopen zaterdag is er een jongen uit de klas van mijn jongste zusje overleden wegens een auto-ongeluk... Het is al de tweede keer dat er iemand in die klas door een ongeluk om het leven komt. Echt heel treurig.![]()
Rico inderdaad...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
rico..
ja, erg vervelend iddt zou je maar gebeuren hea..
en die andere jongen was ook een erg triest verhaal..
tevens, wie zijn je zusjes ?ken vrij veel mensen van t anna uit de 4 wel
Van G?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:53 schreef Baffelkas het volgende:
[..]
Rico inderdaad...
Mijn zusjes? Fabienne en Dominique!![]()
Noui, laten we dat maar doen dan als jij het zegtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:13 schreef thaeastwood het volgende:
Niks te beleven en dat Cityplaza mogen ze van mij ook platgooien.
Speciaal daarvoor doen we het zelfs.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Noui, laten we dat maar doen dan als jij het zegt![]()
Het is een "slaapstad" er zijn bijna geen cafe's, en inderdaad: er is echt geen donder te beleven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:13 schreef thaeastwood het volgende:
Ik werk in Nieuwegein maar zou er in mijn levensdagen niet willen wonen . Wat een saai forensendorp. Niks te beleven en dat Cityplaza mogen ze van mij ook platgooien. Wat een zielige bende is dat. Sorry Ik moest effe mijn frustraties kwijt
Wat ik eigenlijk nog niet snap, er wordt al jaren geroepen dat er geen flikker te beleven is. Waarom komt er geen ondernemer die gewoon een discotheek bouwt op bijv dat plekje waar het gemeentehuis stond...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef WaSTeiL het volgende:
Op de plek waar het oude gemeentehuis stond zou een V&D komen, maar ze hadden daar nog geen daadwerkelijk concreet antwoord op. Geen probleem we gaan vast slopen dat komt wel goed.
Helaas heeft de V&D uiteindelijk afgehaakt en is er een soort van basketbal veldje gemaakt op stenen waarop je niet kan basketballen.
Zaterdag nog even gekletst met de persoon die in de bijna lege winkel van Style stond en die moeten er 13 April uit. 7 April is voor hun de laatste dag. Hij begreep alleen dat ze mogelijk tussentijds tot het slopen alsnog de lege winkels gaan verhuren. De bovenliggende woningen hoeven namelijk ook nog niet leeg. Dit zou pas na de bouwvak gaan gebeuren.
centrum van lopik is wel ver naar ngein hoor met de fiets.. bus gaat dan wel, hoewel ze vorig jaar de enige bus die hier reed hebben vervangen door een "buurtbus" en die accepteert mijn OV studentenkaart niet.. Maja heb hele lieve ouders die me van de bus komen halen.. (als je een week de fiets in ijsselstein laat staat ben je zeker van datie weg is..)quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou toch maar naar Nieuwegein gaan... Er zijn altijd mensen die vanuit Lopik naar Nieuwegein gaan... Kunnen ze samen fietsen. Dat was bij mij toen altijd wel zo in ieder geval.
In mijn mavo klas OC zat 1 "buitenlander" (volledige geintegreerd verder btw).quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:38 schreef CosmoNut het volgende:
Ik zat op het Oosterlicht College, geweldige tijd gehad, maar je zag duidelijk een scheiding tussen vmbo en havo/vwo. Ik denk zeker dat 25 tot 30% een buitenlandse afkomst had. Ik denk ook zeker wel dat de percentages op het Cals of AvR hoger liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |