abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46887336
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Harmonielaan reken ik niet mee, geen ervaring mee.
Ben er een paar keer geweest; niet geheel vrijwillig, maar wegens het treurige vak Verzorging . 'Vroeger' werd het kookwerk namelijk gedaan op de Harmonielaan. Ik kan me nog goed herinneren dat we tijdens een van die kooklessen door een groepje 'gabber' VBO'ers in elkaar werden gebeukt... Wij kak-VWO'ers hadden daar immers niets te zoeken en bovendien waren we nog 'skaters' ook...

Jawel, jongelui, vroeger was het nog tof om skater te zijn
  zaterdag 3 maart 2007 @ 20:46:08 #152
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_46887487
Verzorging.

Had je ook Dabekoussen, of hoe je dat ook spelt?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_46887673
Haha, ja man! Uiteindelijk alleen maar gelachen tijdens dat vak...schooljaar 1998-1999!
pi_46889233
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Verzorging.

Had je ook Dabekoussen, of hoe je dat ook spelt?
t was mn mentrix
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_46889410
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:51 schreef DuchessX het volgende:
* duch heeft familie wonen op marnix gijssenhove, schellingsburg en vroeger lavendelhof

Ik vind Nieuwegein best saai eik
is het ook
Hier een Cals college examenjaar 1990
Overigens gaat mijn dochter aankomend jaar ook naar het Cals, maar dan Ijsselsteinik woon niet meer in N'gein, maar in het mooie dorp lopik
pi_46889737
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef Anitra het volgende:

[..]

is het ook
Overigens gaat mijn dochter aankomend jaar ook naar het Cals, maar dan Ijsselsteinik woon niet meer in N'gein, maar in het mooie dorp lopik
wat een verschrikkelijke school vind ik dat, ik zie mn broertje iedere dag meer in een buitenlander vera nderen

maar verder is t dr wel goed geregeld!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  zaterdag 3 maart 2007 @ 22:06:45 #157
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_46889769
Ik woon er ook ! Zuilenstein !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_46889858
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 22:05 schreef liiszle het volgende:

[..]

wat een verschrikkelijke school vind ik dat, ik zie mn broertje iedere dag meer in een buitenlander vera nderen

maar verder is t dr wel goed geregeld!
Schoonhoven is nog erger. En N'gein is prut met ov vanaf hier. Bijna geen andere keuze dus.
pi_46889976
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 22:09 schreef Anitra het volgende:

[..]

Schoonhoven is nog erger. En N'gein is prut met ov vanaf hier. Bijna geen andere keuze dus.
dat zal inderdaad..
och, de school zelf is erg goed.
alleen de leerlingen zijn minder
  zaterdag 3 maart 2007 @ 22:14:59 #160
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_46889990
Ik zou niet eens weten hoe ik met het OV naar Lopik moet komen...

Stopt de 195 niet daar? Dus 195 naar IJsselstein en dan ergens overstappen op de tram. Is niet ideaal, maar goed...
Some say in ice
pi_46890229
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik met het OV naar Lopik moet komen...

Stopt de 195 niet daar? Dus 195 naar IJsselstein en dan ergens overstappen op de tram. Is niet ideaal, maar goed...
yep 195 idd. ovrstappen op tram en dan op city weer op de bus om bij het Cals te komen, Ijsselstein is bus hier en 195 komt er langs, scheelt een boel.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:22:47 #162
102466 cappp
Ondertitel
pi_47025814
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:49 schreef liiszle het volgende:

[..]

t was mn mentrix
Ook de mijne, in de eerste
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_47050146
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:54 schreef Anitra het volgende:

[..]

is het ook
Ik zou toch maar naar Nieuwegein gaan... Er zijn altijd mensen die vanuit Lopik naar Nieuwegein gaan... Kunnen ze samen fietsen. Dat was bij mij toen altijd wel zo in ieder geval.
pi_47050292
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:22 schreef cappp het volgende:

[..]

Ook de mijne, in de eerste
bij mij ook ja en áltijd mn naam verkeerd uitspreken
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:55:55 #165
102466 cappp
Ondertitel
pi_47064589
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef liiszle het volgende:

[..]

bij mij ook ja en áltijd mn naam verkeerd uitspreken
Hoe kan je jouw naam nou verkeerd uitspreken?
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
  vrijdag 9 maart 2007 @ 08:00:44 #166
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_47081334
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heu, link die verhalen eens? Ik ontwijk het lokale sufferdje altijd en op school wordt er prima gebruik gemaakt van het 'zwijgen is goud'-principe.
En woensdag vlogen de stoelen door de aula, stel 6V'ers vond het leuk om dat te doen.

God, wat houd ik van mijn jaargenoten zeg.
Some say in ice
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:07:42 #167
102466 cappp
Ondertitel
pi_47082014
Kunnen we niet beter een AvR-topic in SES maken?
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_47085310
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:07 schreef cappp het volgende:
Kunnen we niet beter een AvR-topic in SES maken?
go ahead leuk!
pi_47098434
Ik heb twee zusjes die nog op het AvR zitten. Afgelopen zaterdag is er een jongen uit de klas van mijn jongste zusje overleden wegens een auto-ongeluk... Het is al de tweede keer dat er iemand in die klas door een ongeluk om het leven komt. Echt heel treurig.
pi_47098570
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef Baffelkas het volgende:
Ik heb twee zusjes die nog op het AvR zitten. Afgelopen zaterdag is er een jongen uit de klas van mijn jongste zusje overleden wegens een auto-ongeluk... Het is al de tweede keer dat er iemand in die klas door een ongeluk om het leven komt. Echt heel treurig.
rico..

ja, erg vervelend idd t zou je maar gebeuren hea..
en die andere jongen was ook een erg triest verhaal..

tevens, wie zijn je zusjes ? ken vrij veel mensen van t anna uit de 4 wel
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:47:53 #171
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_47099248
Ja dat voorval schijnt dus in het nieuws te zijn geweest.....waar??
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:27:47 #172
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_47100459
Bij Reeuwijk, A12... Is idd 2e keer in 1.5 jaar, vorig jaar ook al iemand... Is niet echt cool...
Some say in ice
pi_47103544
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:26 schreef liiszle het volgende:

[..]

rico..

ja, erg vervelend idd t zou je maar gebeuren hea..
en die andere jongen was ook een erg triest verhaal..

tevens, wie zijn je zusjes ? ken vrij veel mensen van t anna uit de 4 wel
Rico inderdaad...

Mijn zusjes? Fabienne en Dominique!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:56:02 #174
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_47103641
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:53 schreef Baffelkas het volgende:

[..]

Rico inderdaad...

Mijn zusjes? Fabienne en Dominique!
Van G?

No way!
Some say in ice
pi_47103905
YA RLY!
pi_47190500
* Giraffe meldt als mede-Nieuwegeiner en ex- Cals Nieuwegein leerling
pi_47190695
Cals N'gein was relax.
pi_47190761
Precies op tijd weg, though. Nu hebben ze alle regels strenger gemaakt etc :/

Trouwens meer mensen bij de kleine prijs van Nieuwegein geweest? Inflict komt op Geinbeat
pi_47190913
Mja, ik ben er al 5 jaar weg...
  maandag 12 maart 2007 @ 14:47:19 #180
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_47190961
Inflict is ook relaxed.
Some say in ice
pi_47193271
kleine prijs....
jaren geleden dat ik daar geweest ben.
ergens in 96 ofzo denk ik.
Was wel erg leuk
pi_47769148
Nu de kleine prijs afgelopen is, valt er weer minder te beleven
Oh well, strandjes aan de lek bezoeken dan maar o/
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:57:16 #183
34891 melonovy
La Kutschie
pi_47811106
Aanstaande zondag, zwemmen met dolfijnen in Merwestein!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 07:00:42 #184
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_47818785
Ik ben er!
Dat zal m'n huisorca leuk vinden, zo'n uitje
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_47818809
Ik werk in Nieuwegein maar zou er in mijn levensdagen niet willen wonen . Wat een saai forensendorp. Niks te beleven en dat Cityplaza mogen ze van mij ook platgooien. Wat een zielige bende is dat. Sorry Ik moest effe mijn frustraties kwijt
pi_47821626
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:13 schreef thaeastwood het volgende:
Niks te beleven en dat Cityplaza mogen ze van mij ook platgooien.
Noui, laten we dat maar doen dan als jij het zegt
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:03:32 #187
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_47831650
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef Skorpija het volgende:

[..]

Noui, laten we dat maar doen dan als jij het zegt
Speciaal daarvoor doen we het zelfs.

Weet iemand hoe het zit met de winkels aan de kant van de grote parkeerplaats zoals Style en de fotowinkel waar nogal schreeuwerige borden hangen over de gemeente en ondernemers?
Lijkt wel alsof de winkels er nu uit moeten en staan zelfs al leeg.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_47833030
Ja, ze moeten eruit. Maar dat gaat zoals je ziet niet geheel vrijwillig.

Ik had trouwens ook die Dabekoussen (ofzo) voor verzorging op het AvR.
Vunzige hoer.
pi_47964089
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:13 schreef thaeastwood het volgende:
Ik werk in Nieuwegein maar zou er in mijn levensdagen niet willen wonen . Wat een saai forensendorp. Niks te beleven en dat Cityplaza mogen ze van mij ook platgooien. Wat een zielige bende is dat. Sorry Ik moest effe mijn frustraties kwijt
Het is een "slaapstad" er zijn bijna geen cafe's, en inderdaad: er is echt geen donder te beleven.

Maar om te wonen is het toch prima, alle voorzieningen zijn er. Al wil ik er echt niet mn hele leven blijven
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:03:49 #190
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_47964538
Ze moeten er idd uit. Als ik het goed heb, gaat de hele voorgeschiedenis zo.

Het jaar des heres ergens omstreeks de eeuwwisseling, het gemeentehuis wordt afgebroken, het plan is om het gemeentehuis te plaatsen in de buurt van waar de Montessorischool stond. (Baffelkas weet wel waar ik bedoel.), en wat er met de plaats van het oude gemeentehuis wordt gedaan, geen idee. Het is nu een pleintje waar ik zelden mensen zie, iig.

Fast-forward, het schijnt dat ze nu in de bieb willen gaan zitten ofzo, en daarom moeten die ondernemers eruit, omdat ze in de weg zitten. In de tussentijd is de Montessori in een hoopje as veranderd en is het nu een mooi grasveld.

En dat er geen donder te beleven is, joh. Niet dat het mij uitmaakt, maar goed.
Some say in ice
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:01:23 #191
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_47969611
Op de plek waar het oude gemeentehuis stond zou een V&D komen, maar ze hadden daar nog geen daadwerkelijk concreet antwoord op. Geen probleem we gaan vast slopen dat komt wel goed.
Helaas heeft de V&D uiteindelijk afgehaakt en is er een soort van basketbal veldje gemaakt op stenen waarop je niet kan basketballen.

Zaterdag nog even gekletst met de persoon die in de bijna lege winkel van Style stond en die moeten er 13 April uit. 7 April is voor hun de laatste dag. Hij begreep alleen dat ze mogelijk tussentijds tot het slopen alsnog de lege winkels gaan verhuren. De bovenliggende woningen hoeven namelijk ook nog niet leeg. Dit zou pas na de bouwvak gaan gebeuren.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_48016452
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef WaSTeiL het volgende:
Op de plek waar het oude gemeentehuis stond zou een V&D komen, maar ze hadden daar nog geen daadwerkelijk concreet antwoord op. Geen probleem we gaan vast slopen dat komt wel goed.
Helaas heeft de V&D uiteindelijk afgehaakt en is er een soort van basketbal veldje gemaakt op stenen waarop je niet kan basketballen.

Zaterdag nog even gekletst met de persoon die in de bijna lege winkel van Style stond en die moeten er 13 April uit. 7 April is voor hun de laatste dag. Hij begreep alleen dat ze mogelijk tussentijds tot het slopen alsnog de lege winkels gaan verhuren. De bovenliggende woningen hoeven namelijk ook nog niet leeg. Dit zou pas na de bouwvak gaan gebeuren.
Wat ik eigenlijk nog niet snap, er wordt al jaren geroepen dat er geen flikker te beleven is. Waarom komt er geen ondernemer die gewoon een discotheek bouwt op bijv dat plekje waar het gemeentehuis stond...
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_48029458
Op het oude dorp van Jutphaas zijn wel wat café's, in Vreeswijk staan er ook een aantal, verder kan je uitgaan bij de Big Daddy's of naar avonden die georganiseerd worden door stichting Geinbeat (binnenkort een bluesavond oid in het Veerhuis, las ik in de Molenkruier). Restaurantjes zijn er wel genoeg maar echt uitgaan kan idd niet. Op de plek waar eerst het gemeentehuis stond, komen nu hangjongeren etc omdat er verder weinig te doen is. Wat is er eigenlijk met de time out/de tijd gebeurd? Vroeger scheen het nog wel redelijk te zijn, maar niemand die ik ken gaat erheen..

Probleem is echter ook: iedereen kent IJsselstein al en gaat daar naartoe. Het kost echt veel energie, tijd en moeite om daar wat aan te doen. De locatie wordt ook lastig: een discotheek op de plek van het gemeentehuis kan niet, dat zou vast wel weer overlast en vandalisme geven bij City Plaza. Beetje jammer dat ze nu kantoren en een woonwijk bouwen achter de Blokhoeve, dat was echt de perfecte locatie geweest. Waarom al die huizen daar neergegooid worden is voor mij ook een raadsel, achteraf gelegen afzichtelijke gebouwen die later afgeschermd worden van zonlicht door torenhoge gebouwen die enigszins het geluid van de 3 omliggende wegen moeten afschermen. Uiteraard loopt er ook een trambaan langs, maar er is geen halte die je echt "dichtbij" zou kunnen noemen. De eerste verkoopbordjes hingen er alweer aan na de eerste maand van bewoning. Over die kantoren: ge/misbruik daar Papendorp(dat bedrijventerrein dat door de prins clausbrug verbonden is met Utrecht) maar voor, daar woont toch niemand.

Wat mij betreft hadden ze dat gemeentehuis nooit mogen slopen voordat de contracten getekend waren. Daarvoor: opflikkeren met die sloopkogel. Ondertussen ligt heel de stad vol met drempels, die allemaal minstens een keer zijn aangepast (en vast nog wel een keer moeten) en veel van het groen (het enige pluspuntje van Nieuwegein: er is vrij veel groen) wordt weggehaald of onder beheer van de bewoners geplaatst.
pi_48029797
Je zou als bejaarden je hele leven in Vreeswijk gewoond hebben en ziet hoe jouw dorp er nu aan toe is Kan dat logo trouwens niet nog lelijker?
pi_48054974
het logo ziet er eigenlijk zo uit:

maar de gemeente gebruikt die gare krul nu, die je rechtsbovenin ziet staan op www.nieuwegein.nl
pi_48055693
* Sport_Life woont (/woonde) praktisch onder de zendmast, IJsselstein, maar heb in Nieuwegein op school gezeten en gesport etc.
Qua uitgaan is Nieuwegein idd minder, Utrecht, IJsselstein ( Shaker ), of Vianen (The Mix ,helaas nu een chinees restaurant geworden..) was dan wel beter . Verder altijd wel naar mn zin gehad in Ngein.

Maar toch woon ik liever in centrum Groningen of Nijmegen stuk gezelliger..!
pi_48055900
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:34 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik zou toch maar naar Nieuwegein gaan... Er zijn altijd mensen die vanuit Lopik naar Nieuwegein gaan... Kunnen ze samen fietsen. Dat was bij mij toen altijd wel zo in ieder geval.
centrum van lopik is wel ver naar ngein hoor met de fiets.. bus gaat dan wel, hoewel ze vorig jaar de enige bus die hier reed hebben vervangen door een "buurtbus" en die accepteert mijn OV studentenkaart niet.. Maja heb hele lieve ouders die me van de bus komen halen.. (als je een week de fiets in ijsselstein laat staat ben je zeker van datie weg is..)
pi_48056016
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:38 schreef CosmoNut het volgende:
Ik zat op het Oosterlicht College, geweldige tijd gehad, maar je zag duidelijk een scheiding tussen vmbo en havo/vwo. Ik denk zeker dat 25 tot 30% een buitenlandse afkomst had. Ik denk ook zeker wel dat de percentages op het Cals of AvR hoger liggen.
In mijn mavo klas OC zat 1 "buitenlander" (volledige geintegreerd verder btw).
pi_48244977
Nog mensen hier die bij The Mix sporten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')