Ik woon in Fokkesteeg, vlakbij Poolie en ik kan je zeggen: In Nieuwegein heb je amper criminaliteit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:22 schreef Ravii het volgende:
[..]
wegblijven: fokkesteeg (noord of zuid oid.. normaal fokkesteeg is geen prob) en dan nog de doorslag opzich geen criminaliteit.. maar genoeg jongeren die andere jongeren aantrekken..
en mwah.. de zigeuners in de wijken van muntplein zorgen regelmatig voor overlast
Heel Nieuwegein grenst lekker aan Utrecht aan.quote:Op zondag 23 december 2007 16:44 schreef Harpert het volgende:
Mijn Nieuwegein! Heerlijk om er te wonen, hoewel ik vaker in Ijsselstein ben dan in Nieuwegein..
Voor het uitgaan is het toch jammer dat ik naar Utrecht of Ijsselstein moet, maar het is niet anders.
Utrecht grenst lekker aan, maar dat komt onder andere doordat ik in Huis de Geer woon.
Sinds wanneer heeft Fokkesteeg flats/appartementen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:49 schreef WaSTeiL het volgende:
Nog even terug te komen op die groeiende groep met Duitsers in Fokkesteeg. Is dit ook het geval in andere delen van Nieuwegein? Wij hebben bij ons in de straat al iets van 3 verschillende appartementen met Duitsers.
Verder helemaal geen probleem mee aangezien het nette bewoners zijn, maar was gewoon nieuwsgierig.
Is makkelijk scoren voor de politie met boetes. *shrug*quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:08 schreef GioStyle het volgende:
Ik vind het alleen minder dat je in bepaalde zones 30 moet rijden, terwijl de rest gewoon 50km/h wegen zijn.
Wat dacht je van die appartementen bij de Apotheek? Een gedeelte van de Muiderschans en Gilzerschans zitten beide rond een vijver. Daarnaast heb je ook nog de appartementen bij Merwestein. Die vallen ook nog onder Fokkesteeg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:14 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Fokkesteeg flats/appartementen?
Jij bedoelt waarschijnlijk de flats in Zandveld?
Haha.. Ok, je hebt gelijk wat betreft appartementen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:09 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Wat dacht je van die appartementen bij de Apotheek? Een gedeelte van de Muiderschans en Gilzerschans zitten beide rond een vijver. Daarnaast heb je ook nog de appartementen bij Merwestein. Die vallen ook nog onder Fokkesteeg.
Wat dacht je van de Hildkropstraatquote:Op maandag 7 januari 2008 17:51 schreef Harpert het volgende:
De plantsoenenflats, daar noem je dan ook wel weer wat.
De helft van wat daar woont is tuig
De Hildokropstraat valt wel mee, alleen achter de Nettorama (zo heet die supermarkt daar toch?) zitten nogal wat duistere zaakjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:06 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Hildkropstraat
Ook voor de Nettorama is het nogal ernstig, overigens zijn die duistere zaakjes in vlammen opgegaan bij de laatste brand.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:51 schreef GioStyle het volgende:
[..]
De Hildokropstraat valt wel mee, alleen achter de Nettorama (zo heet die supermarkt daar toch?) zitten nogal wat duistere zaakjes.
http://www.nieuwegein.nl/infotype/pagelink/view.asp?objectID=7043quote:Op maandag 7 januari 2008 21:39 schreef GioStyle het volgende:
Wat gaat er nou precies gebeuren met City Plaza?
Over de mix gesproken. Ze hebben er tegenwoordig ook Salsa les. Vanavond zijn er proeflessen dacht ik.quote:Op zondag 15 april 2007 09:00 schreef melonovy het volgende:
Ja ik sport minimaal 3 ker per week bij de Mix.
Inmiddels sinds maart 2007 in Houtenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:55 schreef Skorpija het volgende:
Waarom ben je dan niet naar Houten of IJsselstein verhuisd?
Je klaagt, maar bent er wel blijven wonen....
Donequote:Op maandag 22 juni 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan mag je je profiel wel is updaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |