abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 17:21:58 #276
152298 teddyb
Sad bear
pi_39256178
Dit is allemaal zo herkenbaar voor mij, alleen zit ik aan de andere kant van het verhaal.

Door problemen ben ik me gaan verstoppen in de computer, mijn vriendin heeft dit een lange tijd getollereerd.

dit heeft echter veels te lang geduurd, ik snap ook waarom zij mij niet achter die pc vandaag heeft geschopt, via de pc had ik contact met mijn vrienden. dit was mijn enige contact met hun iedereen had het altijd tedruk met andere zaken. zij wilde mij dit contact niet ontnemen.

Maar doordat ik mij ben gaan verstoppen in een spelletje. kreeg zij niet de aandacht die zij verdiende
en werden dingen niet besproken die wel besproken hadden moeten worden.
het zijn vooral de kleine dingen die ik heb verzaakt, ik baal hier bijzonder van, waarom was ik niet eerder wakker geworden, waarom moest zij hiervoor de deur uit.

verder leek onze relatie top. we accepteerde elkaar en hielden/houden erg van elkaar, ergens heb ik nog de hoop dat het wel goed komt. maar dit vergt werk van beide kanten. iets wat bijzonder moeilijk is. zeker met onze geschiedenis.

Praten is de sleutel naar suc6, zonder communicatie gaat het fout.
Life is a bitch deal with it
  maandag 26 juni 2006 @ 17:29:54 #277
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_39256443
Dus Elastagirl, hoe staat het er nu voor? Heb je al met hem gepraat en samen dingen opgeruimd? Gaat ie al vaker samen met je slapen??
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:08:31 #278
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_39285690
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef Kreupelhout het volgende:
Dus Elastagirl, hoe staat het er nu voor? Heb je al met hem gepraat en samen dingen opgeruimd? Gaat ie al vaker samen met je slapen??
Hij houdt de computer bezet denk ik...
Niks moet, niksen mag.
pi_39285722
Zou hij Fok! ook kennen?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:28:42 #280
116266 _Nouky_
pi_39286270
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:09 schreef Tobbes het volgende:
Zou hij Fok! ook kennen?
Ik hoop het stiekem wel. Dat hij heel de tijd dit topic gevolgd heeft.

Wacht op een update.....
Niks moet, niksen mag.
pi_39287244
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:09 schreef Tobbes het volgende:
Zou hij Fok! ook kennen?
Ik denk dat ie het allang doorheeft, maar nogal wat moeite kost om voor zijn meissie plotsklaps te veranderen. He joh! Als je dit leest! Opschieten!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_39310415
De computer eruit of ik eruit?

Het lijkt me dat hij water bij de wijn moet doen en meer tijd moet vrijmaken voor zijn vriendin en voor het huishouden. De zelfde tijd naar bed gaan lijkt me ook geen overbodige luxe. Ik denk als hij dat hij die 3 niet kan er weinig toekomst is
pi_39313375
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 05:41 schreef teknomist het volgende:
En het is echt niet nodig om constant het huishouden bij te houden. Je zegt het zelf al, je bent iets te perfectionistisch m.b.t. het huishouden en de staat van de woning.
Als zij gesteld is op een schoon huis, mag hij daar wel wat moeite voor doen. Je woont nou eenmaal samen.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:08:30 #284
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39314213
die gast is getrouwd met zijn pc.
d8 je dat hij die verslaving zo aan de kant zet?

zou me echt gaan afvragen of je wel verder wil met zo'n figuur, lijkt met het type dat rond zijn dertigste in een midlife crisis komt en daarna helemaal instort.

en in eindhoven zijn toch zat leuke andere jongens?
ik ben lief :)
pi_39315462
Wat een gelul allemaal.. hij "werkt aan een spel" da's het enige wat ik nou gelezen heb. In Nederland werkt volgens mij niemand dag en nacht betaald aan een spel. Die gast is volgens mij gewoon gestoord, lui, en kletst uit z'n nek.
Als ik jou was zou ik maken dat ik weg kwam.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_39317545
quote:
Een tijdje geleden maakte hij steevast een avondje vrij om lekker op de bank een film te kijken of gewoon wat TV
Wow zeg, dat hij zomaar voor zijn vriendin 1 hele avond per week zijn harses vanachter de monitor naar vanachter de tv wil verplaatsen!
quote:
Maar een avond zou ik toch wel mogen vragen, dan nog loopt ie twintig keer naar zijn computer om dingen te bekijken, weet ik veel wat ie allemaal doet
oh blijkbaar is een avondje aandacht ook nog teveel gevraagd, een emotieloze pc is blijkbaar meer op zijn niveau dan een mens.
quote:
Soms heb ik ook idd het idee dat hij het niet ziet. Maar daarentegen als ik hem iets vraag om te doen, doet hij het ook niet. Iets simpels als de gft bak buitenzetten, iets kleins opruimen of dergelijke wordt gewoon niet gedaan. terwijl ik dan soms vanaf half acht de deur uit ben en om vijf uur weer binnenwandel
Doe niet zo naief 'oh misschien ziet ie het niet'.. nou als het niet tot z'n hersens kan doordringen dat hij jou opzadelt met al het huishouden dan is ie sowieso al zwakzinnig, maar dat is het niet, hij vind het wel best zo dat jij alles doet. Ik woon alleen en doe ook niet elke dag alles wat ik moet doen (hou het wel fatsoenlijk) maar als ik een vriendin zou hebben zou ik juist EXTRA gemotiveerd zijn om wat te doen als zij weg is zodat als ze thuiskomt ze blij kan zien hoe ik me ondertussen nuttig heb gemaakt (Dat heet ook wel 'graag iets voor iemand doen', ga je zelf eens na wat hij ooit voor jou doet en trek je conclusies). Terwijl jij elke keer alleen maar weer thuiskomt en naar een hangende zak aardappelen kijkt die ondertussen dondersgoed beseft dat hij jou weer heeft opgescheept met al het werk.

Overigens als het zo snel tot ruzies uitloopt, hij gewoon zegt dat je je kop moet houden, hij snel beledigd is en zijn eigen problemen niet wil erkennen dan is ie bij lange na niet zo communicatief sterk als jij wil beweren. Hij zal wel iemand zijn die kan praten als brugman als hij jou van zijn standpunt wil overtuigen maar op vlak van gevoelens en sociale interactie komt ie tekort.

Het is gewoon een passieloze nerd die jou als zooi behandeld zonder het zelf ook maar door te hebben. Ik denk dat de enige reden dat je hem niet kwijtwil is de algemene angst om alleen te zijn en daarom dus maar waarde gaat hechten aan kleine dingen die eigenlijk lang niet genoeg mogen zijn.

Dat spel is ook een slecht excuus, want hij moet als ieder mens nog wel slapen, maar hij kiest ervoor om tot laat in de nacht aan dat spel te werken en dan te slapen als jij weg bent, ipv 's avonds met jou samen zijn, snachts samen slapen en dat ie dan 's ochtends aan dat spel gaat werken.

Ik zie dit constant om me heen, mensen die in bagger-relaties zitten en de enige reden dat ze erin blijven hangen is de angst om alleen te zijn, relatie breekt vaak alleen wanneer tijdens de relatie al een nieuwe vriendje is gevonden waar men naar kan overstappen. Maar in je twintiger jaren weer vrijgezel zijn och nee dat kan niet!.

Dit topic kan beter hernoemd worden naar; 'Waarschuwing: Wat er gebeurd als je met een nerd samen gaat'
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:05:53 #287
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39318036
Pft generalisatie, echt niet alle "nerds" zijn zo....
pi_39319379
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:05 schreef Xtinction het volgende:
Pft generalisatie, echt niet alle "nerds" zijn zo....
Mijn nerd is juist heel liev

intrapper
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:05:40 #289
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_39320424
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:38 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Mijn nerd

[KNE]-Mod
pi_39330517
[offtopic]
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:05 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, de uil zegt tegen de mus dat 'ie een groot hoofd heeft..

[/offtopic]
  donderdag 29 juni 2006 @ 08:18:25 #291
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39345300
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Wow zeg, dat hij zomaar voor zijn vriendin 1 hele avond per week zijn harses vanachter de monitor naar vanachter de tv wil verplaatsen!
[..]

oh blijkbaar is een avondje aandacht ook nog teveel gevraagd, een emotieloze pc is blijkbaar meer op zijn niveau dan een mens.
[..]

Doe niet zo naief 'oh misschien ziet ie het niet'.. nou als het niet tot z'n hersens kan doordringen dat hij jou opzadelt met al het huishouden dan is ie sowieso al zwakzinnig, maar dat is het niet, hij vind het wel best zo dat jij alles doet. Ik woon alleen en doe ook niet elke dag alles wat ik moet doen (hou het wel fatsoenlijk) maar als ik een vriendin zou hebben zou ik juist EXTRA gemotiveerd zijn om wat te doen als zij weg is zodat als ze thuiskomt ze blij kan zien hoe ik me ondertussen nuttig heb gemaakt (Dat heet ook wel 'graag iets voor iemand doen', ga je zelf eens na wat hij ooit voor jou doet en trek je conclusies). Terwijl jij elke keer alleen maar weer thuiskomt en naar een hangende zak aardappelen kijkt die ondertussen dondersgoed beseft dat hij jou weer heeft opgescheept met al het werk.

Overigens als het zo snel tot ruzies uitloopt, hij gewoon zegt dat je je kop moet houden, hij snel beledigd is en zijn eigen problemen niet wil erkennen dan is ie bij lange na niet zo communicatief sterk als jij wil beweren. Hij zal wel iemand zijn die kan praten als brugman als hij jou van zijn standpunt wil overtuigen maar op vlak van gevoelens en sociale interactie komt ie tekort.

Het is gewoon een passieloze nerd die jou als zooi behandeld zonder het zelf ook maar door te hebben. Ik denk dat de enige reden dat je hem niet kwijtwil is de algemene angst om alleen te zijn en daarom dus maar waarde gaat hechten aan kleine dingen die eigenlijk lang niet genoeg mogen zijn.

Dat spel is ook een slecht excuus, want hij moet als ieder mens nog wel slapen, maar hij kiest ervoor om tot laat in de nacht aan dat spel te werken en dan te slapen als jij weg bent, ipv 's avonds met jou samen zijn, snachts samen slapen en dat ie dan 's ochtends aan dat spel gaat werken.

Ik zie dit constant om me heen, mensen die in bagger-relaties zitten en de enige reden dat ze erin blijven hangen is de angst om alleen te zijn, relatie breekt vaak alleen wanneer tijdens de relatie al een nieuwe vriendje is gevonden waar men naar kan overstappen. Maar in je twintiger jaren weer vrijgezel zijn och nee dat kan niet!.

Dit topic kan beter hernoemd worden naar; 'Waarschuwing: Wat er gebeurd als je met een nerd samen gaat'
Hier zit een goeie kern van waarheid in.
TS durf jij wel alleen te zijn?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:51:56 #292
116266 _Nouky_
pi_39386730
Nog steeds niks van TS...
Zou ze ons vergeten zijn?
Niks moet, niksen mag.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:13:50 #293
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_39387533
ik denk dat ze nu samen aan het opruimen zijn.
o nee, TS ligt lui op de bank terwijl haar vriend zich voor haar in het zweet aan het werken is!
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 14:18:42 #294
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39391570
Ik ga voor een heel groot deel mee met Hertog Martin.

Het klinkt echt alsof de TS zichzelf gerust probeert te stellen.
'Nee, hij is heel druk met het spel, hij zit in een dipje, hij heeft er gewoon geen oog voor zoals alle mannen' etc.
Niet doen. Een relatie kan minder lopen, maar als dit soort dingen onbespreekbaar zijn, dan zit er al iets mis. En dan heb ik het niet eens over het feit dat je vriend een bioritme van een vleermuis heeft en gewoon dat als excuus gebruikt om niks uit te voeren.

Programmeren of niet, een gezond bioritme inbouwen is een vereiste om een beetje normaal te functioneren. Iedere nacht doorhalen, en dan de rest van de dag niet aanspreekbaar zijn is bullshit. 's Ochtends en 's middags kan er net zo goed aan die mod gewerkt worden (vaag verhaal trouwens, iemand die zijn geld verdient met een fan project?).

En het lijkt me stug dat hij 's avonds te druk is om tijd met zijn vriendin door te brengen. Alleen al het feit dat je zielsgelukkig moet zijn dat hij 1 (één!) avond beschikbaar is, spreekt boekdelen. Het klinkt echt als een standaard 'alles nemen, niks geven' verhaal.
Waarschijnlijk is het een schat van een jongen in jou ogen, maar dit gaat alleen nog meer gezeik opleveren als je er nu niks aan doet. En dan voornamelijk aan jou kant.
Niks zo irritant als dingen die onbespreekbaar zijn, al helemaal in een relatie, waarbij je mag verwachten dat alles bespreekbaar is.

Succes iig
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_39397744
Oh boy, heb je verhaal nu al een tijdje gevolgd.. Het klinkt echt net zoals mijn situatie. Okay, ik (we) heb(ben) wat meer bagage als jullie twee. Maar ook ik ben diegene die het eigenlijk allemaal wel anders wil hebben. Het huishouden komt voornamelijk op mij neer. Ik ben zelfs begonnen met een lijstje bijhouden. Op onze koelkast hebben we een schoolbordverfstuk en daar heb ik alle huishoudelijke klusjes opgeschreven en toen maar eens een week bijgehouden. Het is super kinderachtig maar het werkte wel voor die volle week dat ik het gebruikte. Ik ben het een beetje zat om hem als baby te behandelen, nu staat de lijst er nog, maar worden er geen kruisjes meer ingevuld met als gevolg dat ik m'n weekend kwijt ben aan huishoudelijke klusjes terwijl hij vrolijk 6 uur achter elkaar aan het gamen is..

We zijn deze zomer al op vakantie geweest en dan zag ik allemaal verliefde stelletjes die handjesvasthoudend met elkaar lopen te flaneren. De laatste keer dat wij handjesvastgehouden hebben, kan ik me niet eens herinneren. Dit doet me echt twijfelen aan het hele happy-ever-after concept.

Ik weet dat ik eens een goed gesprek aan moet gaan, dat is namelijk iets waar we allebei geen ster in zijn. Ik wilde het op de vakantie aankaarten en uiteindelijk ben ik niet verder gekomen als een zin waarin ik wel heb gezegd wat ik kwijt wilde en hij verbetering heeft beloofd.. Het hele gesprek zoals ik het geoefend had, ging dus niet helemaal als gepland.. Maar er komt een mega drukke periode aan voor mij. En wat hij niet weet, en ook niet te weten zal komen, is dat ik die periode als een soort test gebruik. Ik ben niet de persoon die voor zijn moeder gaat spelen. Als het in de komende periode niet veranderd, dan kies ik voor mezelf. Ik wil niet zo'n vrouw zijn die de rest van haar leven tegen mijn ouders of vriendinnen loop te vitten over wat hij nu allemaal wel en niet doet..
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_39397967
Door zo'n topic besef ik weer dat t helemaal niet erg is om nog niet samen te wonen, ookal wil ik t ergens heel graag wel.
pi_39417762
Een ex-vriendin van een vriend van mij kocht twee jaar geleden een huis, maar haar huidige vriend mocht niet bij haar komen wonen. Haar stelling was dat hij eerst maar eens op zichzelf moest gaan wonen voordat hij er bij haar inkwam. Achteraf gezien blijkt ze dus heel erg gelijk te hebben, en niet lang daarna ging haar relatie overigens ook uit..
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:46:27 #298
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_39418023
Ik vind het wel typisch dat heel veel meiden/vrouwen klagen over het niet meehelpen van hun vriend of man.
Ik heb 5 jaar samengewoond (en sinds 1 jaar gelukkig niet meer) en had ook veel van dat gezeur.
Nou ligt het probleem ook vaak in het feit dat de meeste dames zeer veeleisend en iig hele andere eisen stellen aan een huishouden dan de meeste heren.
En dan verwachten ze wel dat hun vriend dat eisenpakket totaal omarmt en net als hunzelf hiernaar handelt.
Ik vind dat een beetje onrealistisch. Het zou beter werken als je als vrouw dan alles zo perfect in orde wil hebben qua huishouden je dan je vriend op sleeptouw neemt en gewoon wat taken geeft en accepteerd dat het iniitiatief toch aan jouw kant blijft.

ok dames?
reach out and touch faith
pi_39420636
Bij mij was het precies andersom. Vriend erg netjes en ik altijd de sloddervos die het wel best vond
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:32:47 #300
82136 Xennia
gekroond
pi_39421341
Hij kiest er structureel voor jouw behoeftes te negeren, ook al geef je het nog zo duidelijk aan. Dit klinkt al niet eens meer als een relatie, je staat er alleen voor en eenzaamheid binnen een relatie is de grootste eenzaamheid die er is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')