quote:
Een tijdje geleden maakte hij steevast een avondje vrij om lekker op de bank een film te kijken of gewoon wat TV
Wow zeg, dat hij zomaar voor zijn vriendin 1 hele avond per week zijn harses vanachter de monitor naar vanachter de tv wil verplaatsen!
![]()
quote:
Maar een avond zou ik toch wel mogen vragen, dan nog loopt ie twintig keer naar zijn computer om dingen te bekijken, weet ik veel wat ie allemaal doet
oh blijkbaar is een avondje aandacht ook nog teveel gevraagd, een emotieloze pc is blijkbaar meer op zijn niveau dan een mens.
quote:
Soms heb ik ook idd het idee dat hij het niet ziet. Maar daarentegen als ik hem iets vraag om te doen, doet hij het ook niet. Iets simpels als de gft bak buitenzetten, iets kleins opruimen of dergelijke wordt gewoon niet gedaan. terwijl ik dan soms vanaf half acht de deur uit ben en om vijf uur weer binnenwandel
Doe niet zo naief 'oh misschien ziet ie het niet'.. nou als het niet tot z'n hersens kan doordringen dat hij jou opzadelt met al het huishouden dan is ie sowieso al zwakzinnig, maar dat is het niet, hij vind het wel best zo dat jij alles doet. Ik woon alleen en doe ook niet elke dag alles wat ik moet doen (hou het wel fatsoenlijk) maar als ik een vriendin zou hebben zou ik juist EXTRA gemotiveerd zijn om wat te doen als zij weg is zodat als ze thuiskomt ze blij kan zien hoe ik me ondertussen nuttig heb gemaakt (Dat heet ook wel 'graag iets voor iemand doen', ga je zelf eens na wat hij ooit voor jou doet en trek je conclusies). Terwijl jij elke keer alleen maar weer thuiskomt en naar een hangende zak aardappelen kijkt die ondertussen dondersgoed beseft dat hij jou weer heeft opgescheept met al het werk.
Overigens als het zo snel tot ruzies uitloopt, hij gewoon zegt dat je je kop moet houden, hij snel beledigd is en zijn eigen problemen niet wil erkennen dan is ie bij lange na niet zo communicatief sterk als jij wil beweren. Hij zal wel iemand zijn die kan praten als brugman als hij jou van zijn standpunt wil overtuigen maar op vlak van gevoelens en sociale interactie komt ie tekort.
Het is gewoon een passieloze nerd die jou als zooi behandeld zonder het zelf ook maar door te hebben. Ik denk dat de enige reden dat je hem niet kwijtwil is de algemene angst om alleen te zijn en daarom dus maar waarde gaat hechten aan kleine dingen die eigenlijk lang niet genoeg mogen zijn.
Dat spel is ook een slecht excuus, want hij moet als ieder mens nog wel slapen, maar hij kiest ervoor om tot laat in de nacht aan dat spel te werken en dan te slapen als jij weg bent, ipv 's avonds met jou samen zijn, snachts samen slapen en dat ie dan 's ochtends aan dat spel gaat werken.
Ik zie dit constant om me heen, mensen die in bagger-relaties zitten en de enige reden dat ze erin blijven hangen is de angst om alleen te zijn, relatie breekt vaak alleen wanneer tijdens de relatie al een nieuwe vriendje is gevonden waar men naar kan overstappen. Maar in je twintiger jaren weer vrijgezel zijn och nee dat kan niet!.
Dit topic kan beter hernoemd worden naar; 'Waarschuwing: Wat er gebeurd als je met een nerd samen gaat'