zeker vanwege de slechte naam die ie hadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:23 schreef R-Mon het volgende:
Dag allemaal
De Heel is niet meer hè, het is nu Zaans Medisch Centrum ().
Ziekenhuis de Heel was niets op aan te merken, ik heb er iig prima ervaringen mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Omdat ze het de Hel noemden, dan denken ze dat mensen zich dan niet laten behandelen.
Op een paar kneuzen na, zal dat wel behoorlijk mee vallen denk ik.
Dit is echt een gay naam
Sylvie Meis was er bevallen toch
Mijn opa is er toen vermoord, in 1998.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef koffiegast het volgende:
nahja ik kreeg altijd veel verhalen over dat er allerlei bijzondere dingen gebeurden enzo
Sorry, als je nou even langskomt dan zorg ik dat de koffie klaar staat. Koekje erbij?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wilde ik op de koffie komen, deed je niet open![]()
Okay... heb je bastognekoek?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:54 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Sorry, als je nou even langskomt dan zorg ik dat de koffie klaar staat. Koekje erbij?
Hmm dat wist ik niet. Ik had Sylvie best willen zien bevallenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ziekenhuis de Heel was niets op aan te merken, ik heb er iig prima ervaringen mee.
Sylvie is er bevallen en de vrouwen van Frank en Ronald de Boer ook.
Als ze niet te droog zijn lust ik die welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:40 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Nee, wel roze koeken? Ook goed?
Als ze niet te droog zijn lust ik die welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:40 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Nee, wel roze koeken? Ook goed?
Zitten nog in de verpakking. Koffie of thee erbij?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ze niet te droog zijn lust ik die wel
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:13 schreef WorkForce het volgende:
[..]Denk niet dat mijn vriendin, of eerlijk gezegd verloofde, niet zo blij zal zijn als ik ga daten.
Inderdaad, erg jammer. Maar goed het staat ondertussen wel koud te worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet eens gezellig op de koffie gaan bij iemand, maken ze er meteen een date van
20:00 uur koffietijd?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Inderdaad, erg jammer. Maar goed het staat ondertussen wel koud te worden.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef WorkForce het volgende:
Ja hoor kom maar langs. Ben vandaag in ondertrouw gegaan dus er is wel wat visite. Alleen maar gezelliger.
Nog niemand gezien en de visite is alweer weg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:57 schreef reintje17 het volgende:
laat wel even weten hoe het was
Das wel vlakbijquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef WorkForce het volgende:Zorgwoning bij de Noordse Balk. Huissie is helemaal aangepast voor mijn vriendin die in een rolstoel zit.
Vast wel. We zitten regelmatig bij Marktzicht. (Bij Frank de eigenaar)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das wel vlakbij
Ik kom jou of jullie dan vast wel eens tegen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Vast wel. We zitten regelmatig bij Marktzicht. (Bij Frank de eigenaar)
Regelmatig. Zeg zo'n paar keer per week. Alhoewel we (lees ik) de laatste tijd wel wat vaker naar de AH gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het marktplein... komen jullie ook wel eens bij de supercoop?
Ik kom daar zeker 4 keer in de week... AH zelden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Regelmatig. Zeg zo'n paar keer per week. Alhoewel we (lees ik) de laatste tijd wel wat vaker naar de AH gaan.
Grappig. Mocht je een keer een meisje in een rolstoel en een jongen die een hand mist zien in de coop dan moet je maar effe gillen. Dan zwaai ik even.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kom daar zeker 4 keer in de week... AH zelden.
Dat zal ik zeker doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:33 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Grappig. Mocht je een keer een meisje in een rolstoel en een jongen die een hand mist zien in de coop dan moet je maar effe gillen. Dan zwaai ik even.
Tuurlijk, dat ook altijd. En mocht je je eens vervelen dan mag je altijd hier een bakkie komen doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen
Alleen zwaaien... misschien kan een klein praatje dan zelfs wel?
Zijn we weer mooi rond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ook altijd. En mocht je je eens vervelen dan mag je altijd hier een bakkie komen doen.
Nerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:12 schreef Duracell het volgende:
geboren zaandam woon nu in knie, meld ff
Ik heb ook in Kromtown gewoondquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef Duracell het volgende:
[..]
Oprotten jijwormer hoort niet bij zaanstad, ierkland ook niet
![]()
Wapen van wat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef Steve-O het volgende:
Kick*
Het wapen is tof je kan er lekker lunchen maar ook lekker zuipen
Café Mokum in Wormerveer bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef Steve-O het volgende:
Ik ook maar ik heb wel is achterlijkere namen gezien
Pakhuis is trouwens ook lekker eten
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:11 schreef Steve-O het volgende:
Er gaat niet boven Yaman
http://yamannetje.hyves.nl/
Die Herman van Idols komt optreden...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:09 schreef reintje17 het volgende:
herman??
Doe mij maar Aldosquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:11 schreef Steve-O het volgende:
Er gaat niet boven Yaman
http://yamannetje.hyves.nl/
vind je? wat zegt het dan volgens jou?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef Noork het volgende:
[..]
Doe mij maar Aldos![]()
Verder vind ik Zaandam maar een kloteplaats. Daar is de ruit van m'n auto een keer ingeslagen. Dat zegt al genoeg.
Zaankanters zijn een rustig volkjequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:36 schreef reintje17 het volgende:
tis stil geworden hierzo
Met het nieuwe C2000 kun je niet meer meeluisteren met de scanner. De berichten kun je wel meelezen via http://www.pd5hw.nl/p2000/ .quote:Op zondag 24 september 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
Niemand een link om te kunnen luisteren?
Ik ben geen genie in die dingen opzoeken
Bernhardbrug dude, die ene van school naar de McDonald's.quote:
daar fiets ik al tijden niet meerquote:Op zondag 5 november 2006 18:41 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Bernhardbrug dude, die ene van school naar de McDonald's.De busbrug is nu ook af en toe open, hier bij de stoplichten hangt ten minste een elektrisch bord waarop staat of 'ie open is.
Ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef crohntje het volgende:
Hé gezellig! Ik ben ook van de westerwatering...![]()
qftquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef crohntje het volgende:
Woont trouwens wel fijn hé, zou nog beter zijn als die busbrug open ging...
Je zegt het goed BUSbrugquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef crohntje het volgende:
Woont trouwens wel fijn hé, zou nog beter zijn als die busbrug open ging...
waarom dichthouden, iedereen in westerwatering lijdt er aan.....quote:Op maandag 6 november 2006 16:24 schreef reintje17 het volgende:
[..]
Je zegt het goed BUSbrug
of te wel gewoon dicht houden
Dicht houden? ben je nou helemaal?quote:Op maandag 6 november 2006 16:24 schreef reintje17 het volgende:
[..]
Je zegt het goed BUSbrug
of te wel gewoon dicht houden
Ik heb 11 jaar bij een Zaans bedrijf gewerkt en het is me opgevallen dat Zaankanters met zijn allen één slechte eigenschap hebben. En dat is dat gelul achter iedereens rug om. Een Zaankanter kan lief in je gezicht doen maar als ie je hielen ziet begint ie over je te lullen. Piet lult met Jan over Kees en dan lult Piet weer met Kees over Jan etc, etc, etc.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zaankanters zijn een rustig volkje![]()
Ow, mijn oom en tante zijn Amsterdammers.quote:Op maandag 6 november 2006 20:39 schreef Plots het volgende:
Zaandam is ook alleen voor mensen die er getogen en geboren zijn.
Een gesloten kring lijkt het. Nieuwkomers gaan binnen de kortste tijd weer weg.
Over Het Makerijtje hoorde ik mijn toenmalige collega's wel eens praten, een paar er van schenen er regelmatig te komen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef Natha- het volgende:
Geweldig goed eten trouwens bij de Boekanier, aanradertje, alleen mogen ze de verwarming wel aanzetten. Het Makerijtje was ik afgelopen weekend voor t eerst weer in 16 jaar. Was geen klap veranderd!![]()
In Wormerveer is cafe de Tijd leuk
Misschien zegt dat meer over dat bedrijf waar je werktte dan echt over de Zaankantersquote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb 11 jaar bij een Zaans bedrijf gewerkt en het is me opgevallen dat Zaankanters met zijn allen één slechte eigenschap hebben. En dat is dat gelul achter iedereens rug om. Een Zaankanter kan lief in je gezicht doen maar als ie je hielen ziet begint ie over je te lullen. Piet lult met Jan over Kees en dan lult Piet weer met Kees over Jan etc, etc, etc.
Nu doet iedereen het wel ens maar de Zaankanters hebben het uitgevonden hoor.![]()
O, ja. Den Uylbrug.![]()
Na een half uur, als het tegenzit, zie ik m'n eigen huis weer aan de andere kant van de spoorlijnquote:Op maandag 6 november 2006 17:11 schreef koffiegast het volgende:
hehe om met auto in koog ad zaan te komen duurt al een halfuur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |