Das wel vlakbijquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef WorkForce het volgende:Zorgwoning bij de Noordse Balk. Huissie is helemaal aangepast voor mijn vriendin die in een rolstoel zit.
Vast wel. We zitten regelmatig bij Marktzicht. (Bij Frank de eigenaar)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das wel vlakbij
Ik kom jou of jullie dan vast wel eens tegen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Vast wel. We zitten regelmatig bij Marktzicht. (Bij Frank de eigenaar)
Regelmatig. Zeg zo'n paar keer per week. Alhoewel we (lees ik) de laatste tijd wel wat vaker naar de AH gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het marktplein... komen jullie ook wel eens bij de supercoop?
Ik kom daar zeker 4 keer in de week... AH zelden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Regelmatig. Zeg zo'n paar keer per week. Alhoewel we (lees ik) de laatste tijd wel wat vaker naar de AH gaan.
Grappig. Mocht je een keer een meisje in een rolstoel en een jongen die een hand mist zien in de coop dan moet je maar effe gillen. Dan zwaai ik even.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kom daar zeker 4 keer in de week... AH zelden.
Dat zal ik zeker doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:33 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Grappig. Mocht je een keer een meisje in een rolstoel en een jongen die een hand mist zien in de coop dan moet je maar effe gillen. Dan zwaai ik even.
Tuurlijk, dat ook altijd. En mocht je je eens vervelen dan mag je altijd hier een bakkie komen doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen
Alleen zwaaien... misschien kan een klein praatje dan zelfs wel?
Zijn we weer mooi rond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef WorkForce het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ook altijd. En mocht je je eens vervelen dan mag je altijd hier een bakkie komen doen.
Nerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:12 schreef Duracell het volgende:
geboren zaandam woon nu in knie, meld ff
Ik heb ook in Kromtown gewoondquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef Duracell het volgende:
[..]
Oprotten jijwormer hoort niet bij zaanstad, ierkland ook niet
![]()
Wapen van wat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef Steve-O het volgende:
Kick*
Het wapen is tof je kan er lekker lunchen maar ook lekker zuipen
Café Mokum in Wormerveer bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef Steve-O het volgende:
Ik ook maar ik heb wel is achterlijkere namen gezien
Pakhuis is trouwens ook lekker eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |