Ja, heb me goed vermaaktquote:
waarom staat de beste almelose voetballer hier niet bij?quote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef haaahaha het volgende:
Lijstje met bekende almeloers:
Herman Finkers (cabaretier, acteur)
Wilfried Finkers ()
Ilse de Lange (zangeres)
Daphne Bunskoek (presentatrice)
Tom Egbers (presentator)
Berdien Stenberg (fluitste)
Michiel Veenstra (3FM DJ)
Loes Haverkort (actrice)
Sander Kleinenberg (DJ)
Bert Bakker (politicus, D66)
Mari Carmen Oudendijk (presentatrice)
Korneel Evers (cabaretier)
Cunera van Selm (presentatrice)
Kyra Macco (actrice)
Henk Jan Smits (manager en jurylid)
Wubbo Ockels (astronaut)
Kea Bouman (tennister: 1903-1998)
Marcel Kuijer (presentator)
Azra Akin (miss world)
Yvonne Oude Luttikhuis (taekwondo, mag ook genoemd)
Kees ten Dam (saxofonist - vooral bekend van Marco Borsato)
Willem Duyn (zanger)
J.C. Bloem (dichter)
Alberto Stegeman (undercover nederland sbs6)
Omdat ie afgelopen weekend vals aan het vlaggen was bij het asv toernooi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef hafc het volgende:
[..]
waarom staat de beste almelose voetballer hier niet bij?
ik heb het dan uiteraard over Hendrie Krüzen.
Jawel hij was erbij toen nederland in 1988 het EK won. echter geen speelminuut gehad maar hij zat bij de selectie.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Omdat ie afgelopen weekend vals aan het vlaggen was bij het asv toernooi!![]()
Hij is mijn buurmanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef hafc het volgende:
[..]
waarom staat de beste almelose voetballer hier niet bij?
ik heb het dan uiteraard over Hendrie Krüzen.
Jawel hij was erbij toen nederland in 1988 het EK won. echter geen speelminuut gehad maar hij zat bij de selectie.
Tofff, mag ik je aanraken?quote:
Echt wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Omdat ie afgelopen weekend vals aan het vlaggen was bij het asv toernooi!![]()
quote:Bromfietser overreden door trein
Een 16-jarige bromfietser uit Almelo is vandaag in zijn woonplaats om het leven gekomen doordat hij op een spoorwegovergang werd aangereden door een trein. Dat heeft ProRail laten weten.
Het ongeval gebeurde even na 18.00 uur. De toedracht is niet duidelijk. Het treinverkeer tussen Almelo en Hengelo werd tot 20.00 uur stilgelegd. Volgens de politie was de jongen met zijn bromfiets voorbij de spoorbomen gereden waarop hij door de trein werd geraakt en meegesleurd. Het slachtoffer overleed ter plaatse.
Zeg dat wel, moest gisteravond werken(Mc Donalds) al je ziet wat er dan allemaal binnen komtquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kermis in town... alle paupers united!![]()
Jacob van Ruysdael en Gerard Dou zijn volgens mij (maar ik ben blond, don't trust me) dezelfde wijk..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:44 schreef kastanova het volgende:
Zo, maar eens even een kickje:
Ik kreeg vandaag een woning aangeboden in 1 van de flatjes aan de Jacob van Ruysdaelstraat 148.
Nu hebben ze (Beter Wonen) me al eens eerder een volledige kutwoning aangeboden aan de Gerard Doustraat, dus ik heb zo'n vermoeden dat dit vast niet een veel betere wijk zal zijn.
Anyway, afrader of is het op zich wel te doen?
Naja, het schijnt wat die specifieke straten toch nog een behoorlijk verschil te zijn qua autoradiovernieuwingsfrequentie, vandaarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jacob van Ruysdael en Gerard Dou zijn volgens mij (maar ik ben blond, don't trust me) dezelfde wijk..
In Enschede zitten teveel bralstudenten en daar heb ik een grafhekel aan.quote:Waarom wil je uberhaupt in Almelo wonen?
Vrees niet, ik woon al sinds m'n geboorte (voornamelijk) in Twente, dus ik ken de verschillende mogelijkhedenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:37 schreef Bob-B het volgende:
Wat merel zegt: begin er niet aan, beter ga je proberen om in Hengelo/Enschede/Deventer te wonen dan en als je toch dichtbij wilt wonen, probeer dan Wierden, maar bij gods gratie, pas op voor Rijssen (zwarte kousen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |