omgeving Oldenzaal/Denekamp enzo wel hoorquote:Op maandag 6 november 2006 10:31 schreef Remzz het volgende:
Maar zoals ze in van jonge leu praten zo praat bijna niemand meer in Twente.
Vriezenveens praten is erg stoerquote:Op maandag 6 november 2006 10:31 schreef Remzz het volgende:
Ja er is eigenlijk helemaal geen vast Twents dialect. Wat ze in van jonge leu spreken schijnt wat meer naar het Oosten te zijn(Oldenzaal, Rossum). Ik las ergens anders dat ze in Rijssen, Enter en Vriezenveen ook hele andere varianten van het Twents hebben.
Maar zoals ze in van jonge leu praten zo praat bijna niemand meer in Twente.
lip hoaln joh drietbuulquote:Op maandag 6 november 2006 14:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Erkennen dat je uit vriezenveen komt, op welke manier dan ook, is níet stoer![]()
14.gifquote:Op maandag 6 november 2006 14:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Erkennen dat je uit vriezenveen komt, op welke manier dan ook, is níet stoer![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 14:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Erkennen dat je uit vriezenveen komt, op welke manier dan ook, is altijd stoer![]()
Idd, mijn fam. komt ook uit Denekamp en ze praten ook met du enzoquote:Op maandag 6 november 2006 10:52 schreef Asmodean het volgende:
[..]
omgeving Oldenzaal/Denekamp enzo wel hoor
Goedkoop shoppen is net zoals elke stad de Lidl of de Aldi voor de rest zijn er ook de gewone andere supermarkten wel in Almelo. Leuke restaurantjes ken ik niet zo, al is Solera een tapas restaurant bij het theatorhotel wel erg leukquote:Op maandag 11 december 2006 09:19 schreef TR08 het volgende:
Ja over een week of twee ga ik daar dus wonen in de Deken ReygerslaanIk heb er al wat rondgekeken en het valt me op dat er veel stukken zijn die ofwel erg matig of ineens erg leuk zijn en weinig er tussen in. Om alvast een beetje wegwijs te worden zou ik hier graag wat dingen willen weten van winkels, restaurantjes e.d.
Dus:
-Waar kun je goedkoop shoppen (levensmiddelen e.d.?)
-Zijn er nog leuke restaurantjes/kroegen in Almelo zelf?
-Is er in Almelo een GOEDE PC winkel? (Dus niet een goedkope, maar meer een die erg relaxed is met garantie, service, verstand van zaken, etc)
-Hebben ze daar (in de buurt) een goede motorfietsen dealer? (voor mijn project, zie sig)
-Zijn er goede klus- en gereedschaps winkels?
-Is er een leuke bios in Almelo?
Zijn er verder nog wat aanraders
Deze Bios staat al jaren op de agenda, eerst zou hij moeten komen op de plek waar nu de wielerbaan ligt, maar een kamper wou niet verhuizen dus na jaren getouwtrek hebben ze daar maar vanaf gezien. Vervolgens zou hij moet komen op het catharina amalia plein, ze hebben paar jaar geleden toen vakkundig de bomen verwijderd daarquote:Op maandag 11 december 2006 09:30 schreef TR08 het volgende:
Het zou best kunnen op zich, ze stampen overal van alles en nog wat uit de grond daar de laatste tijdVeel dingen zien er nog leuk uit ook zo op het eerste gezicht.
Die kroeg aan het waagplein daar kun je overdag lunch halen toch?
Das ook de mijnequote:Op maandag 11 december 2006 18:30 schreef Incolumis het volgende:
Wild aan de Nieuwstraat is ook een goeie fietsenmaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |