drink wel een biertje met jequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, wie wil er nou weg uit Almelo![]()
Ik heb 1x een meid met een tas en wieltjes vanuit Almelo naar Rdam zien gaan met een feyenoord sjaal om die naar Heracles - Feyenoord was geweest. Moest meteen aan haar denken toen ik je ondertitel las.ja je hebt een meisjesnaamquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom gaan er savonds laat zo weinig treinen maar vanuit almelo naar rotterdam ?
22:18 is al de laatste door de weeks
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef Gesloten het volgende:
Jammer dat Laila gesloten is
Klopt, die ouders wonen hier vooraan in de straat ( in Wierden dan he:D )!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Overigens komt Eddy Zoëy uit Wierden, niet uit Almelo
Kun je er misschien meer over zeggen?quote:
Mooi huisje hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Klopt, die ouders wonen hier vooraan in de straat ( in Wierden dan he:D )!
hoort almelo d'r weer helemaal bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:35 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ben er al overheen gereden, beide kanten op. Wel grappig, zo'n nieuwe weg in Almelo.
Hey ik heb een vriendinnetje gehad uit Wierden!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:48 schreef SVZWnr1 het volgende:
Wierden is beter
*(ex cesar francer en noordikslaner spreekt)*
OMFG wat een reactiequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O wacht ja, ik was even in de war.
Ik zag laatst een film die compleet in het amelo's werd gesproken, misschien is het tof om die ook bij de OP te zetten?
/edit: http://www.imdb.com/title/tt0486956/
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O wacht ja, ik was even in de war.
Ik zag laatst een film die compleet in het amelo's werd gesproken, misschien is het tof om die ook bij de OP te zetten?
/edit: http://www.imdb.com/title/tt0486956/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |