verliefdheid... het beste gevoel ter wereldquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:36 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik heb vannacht zo slecht geslapen! echt heel raar. maar gisteravond maakt veel goed![]()
zekers te weten!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:37 schreef Sloffie het volgende:
[..]
verliefdheid... het beste gevoel ter wereld![]()
Was ik mét vlechtjesquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
vlechtjes maken je onschuldig en lief.
![]()
Ik was mn vlechtjes eruit halen rememberquote:
quote:
hét ideale hoekje voor een meidquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik was mn vlechtjes eruit halen rememberStond bij de spiegel en aangezien er geen spiegel náást de pc is
Anders knipte ik een stuk van haren eraf want ik moest de elastiekjes doorknippenquote:
quote:
mag ik laggen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Anders knipte ik een stuk van haren eraf want ik moest de elastiekjes doorknippen
ja hoorquote:
succes met je HER!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef VASND het volgende:
gatsakke, ik ben hardstikke zenuwachtig.
van drinken wordt je altijd rustigquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef VASND het volgende:
Je kunt hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef VASND het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef Merel1808 het volgende:
Ooh, mijn buurman hier bij GLO is aan het uitzoeken waar Ulft ligt, hij ziet op het kaartje Aalten staan, eerste reactie: Ooooooooh, Aalten!! Daar hebben ze een waanzinnig pannenkoekenrestaurant! Tussen de boompjes, rietgedekt!! Jaaaaaaaa!!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef Merel1808 het volgende:
Ooh, mijn buurman hier bij GLO is aan het uitzoeken waar Ulft ligt, hij ziet op het kaartje Aalten staan, eerste reactie: Ooooooooh, Aalten!! Daar hebben ze een waanzinnig pannenkoekenrestaurant! Tussen de boompjes, rietgedekt!! Jaaaaaaaa!!
Thanksquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
succes met je HER!
het gaat je vast wel lukken!![]()
ik ben er weer vandoor! ik ga leren enzo![]()
Herexamen scheikunde zo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef Sloffie het volgende:
[..]
van drinken wordt je altijd rustig![]()
![]()
nee, waarom eigenlijk?>?
scu6, ook met je meidquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
succes met je HER!
het gaat je vast wel lukken!![]()
ik ben er weer vandoor! ik ga leren enzo![]()
Ik hoop hetquote:
Hé, beetje vertrouwen! Ik moet tot maandag wachten voordat ik weet wat ik kan gaan herkansen. Waarschijnlijk Frans, maar dat ligt heel erg aan een toets van tijdje geledenquote:
maar jij hebt al vakantiequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hé, beetje vertrouwen! Ik moet tot maandag wachten voordat ik weet wat ik kan gaan herkansen. Waarschijnlijk Frans, maar dat ligt heel erg aan een toets van tijdje geleden
Ik heb volgende week ook nog een herkansing he! En ik moet vrijdag 2 uur softballen!quote:
Ja zooo, dan heb ik al kai lang vakantie!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook nog een herkansing he! En ik moet vrijdag 2 uur softballen!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hé, beetje vertrouwen! Ik moet tot maandag wachten voordat ik weet wat ik kan gaan herkansen. Waarschijnlijk Frans, maar dat ligt heel erg aan een toets van tijdje geleden
wtf, en nóg klagenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb volgende week ook nog een herkansing he! En ik moet vrijdag 2 uur softballen!
Ja tuurlijkquote:
Heb je toch ook?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja zooo, dan heb ik al kai lang vakantie!
die 2 uurquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:11 schreef VASND het volgende:
Een her is toch ook school..
Honger ofzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb sinds ik thuis ben 3 bapao's en een hamburger op
De 2e hamburger zit nu in de magnetron
Lekker danquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon doortot ik moet kotsen
WOEHEHEHEHEHAHAHAHEHEHEHquote:
Ik sms lekker wel terug naar een vriendinnetjequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik sms lekker wel terug naar een vriendinnetjeDie gaat spijbelen om mij weer een x te kunnen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |