lastige keuze hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef snopprinses het volgende:
zal ik gaan slapen..of verder werken aan school?
Slaap lekker snoppiequote:
Erggggggquote:
Succes!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:11 schreef VASND het volgende:
Ik heb niet veel geslapen.
En straks examen.
In waar negers klaarkomen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In waar negers klaarkomen?nee dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik ben al brak en krijg je dit ook nog
![]()
Ik was onder andere toe aan iets nieuwsquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef Sloffie het volgende:
jah, goeie vraag... waarom niet meer dat OoastridoO (prachtige naam) account niet meer?
Dat en meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was onder andere toe aan iets nieuws
en ook gelijk maar ff langs de plastiche chirurg?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was onder andere toe aan iets nieuws
Ik vond die zo mooi..quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef Sloffie het volgende:
jah, goeie vraag... waarom niet meer dat OoastridoO (prachtige naam) account niet meer?
dat was dus een zeer potenciele usernaam voor hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vond die zo mooi..
OOOOOOoooooAstridoooOOOOOOO
Er zit gewoon beweging in die naam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |