Succes!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:11 schreef VASND het volgende:
Ik heb niet veel geslapen.
En straks examen.
In waar negers klaarkomen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In waar negers klaarkomen?nee dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik ben al brak en krijg je dit ook nog
![]()
Ik was onder andere toe aan iets nieuwsquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef Sloffie het volgende:
jah, goeie vraag... waarom niet meer dat OoastridoO (prachtige naam) account niet meer?
Dat en meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was onder andere toe aan iets nieuws
en ook gelijk maar ff langs de plastiche chirurg?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik was onder andere toe aan iets nieuws
Ik vond die zo mooi..quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef Sloffie het volgende:
jah, goeie vraag... waarom niet meer dat OoastridoO (prachtige naam) account niet meer?
dat was dus een zeer potenciele usernaam voor hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vond die zo mooi..
OOOOOOoooooAstridoooOOOOOOO
Er zit gewoon beweging in die naam!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef Sloffie het volgende:
[..]
dat was dus een zeer potenciele usernaam voor hier![]()
geslaag of over gegaan of wat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb gister omdat ik veel te vroeg op t station was mijn cijfertjes eens bekijken was best tevreden
Geslaagd geen onvoldoendens, 2 zesjes (wiskunde (6.45quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef Sloffie het volgende:
[..]
geslaag of over gegaan of wat?
ik heb een 8.1 op mijn stage gehaald![]()
respectquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Geslaagd geen onvoldoendens, 2 zesjes (wiskunde (6.45) en duits, 4 zevens: eng.+handv+fra.+gesch2 en 1 acht op ned.
waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vwo en over 3 weekjes verhuizen
ga je op kamers?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeist wonen en Utrecht studeren.
betersquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]gister gehospiteerd en de allereerste keer was ik t meteen
Mja mn zorgeloze leventje is dan ook wel voorbij mja word je vlwassen van enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef Sloffie het volgende:
[..]
beters![]()
ik wou ook op kamers, alleen thuis nog veelste goed voor elkaar eignelijk![]()
dat ben ik al, alleen me ouders willen het nog niet gelovenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja mn zorgeloze leventje is dan ook wel voorbij mja word je vlwassen van enzo
Ik ben ook vrij volwassen maar je hebt veel verplichtingen, eigen eten, de huur betalen etc. je leert er vanquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:13 schreef Sloffie het volgende:
[..]
dat ben ik al, alleen me ouders willen het nog niet geloven![]()
![]()
marlii!maak mij niet jaloers
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |