quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ehhhmmm, pannenkoekenrestaurant in Aalten?
Dat hebben we hier niet
Het kan zijn dat mijn stamkroeg ooit pannenkoeken op het menu had staan, maar dat weet ik dan niet meerquote:
ach, dat ene uurtje reizen is toch niet eens zoveelquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omdat ik altijd heb gezegd niet weg te willen uit maastricht
je gedraagt je ernaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik een neger zou zijn![]()
?
Je zit in het topic waar negers samenkomenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik een neger zou zijn![]()
?
Dat was om 4 uur 's nachts en ik had al wat van die beugels op en ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Sloffie het volgende:
hé XBM, wat probeer je hier uit te beelden? de lengte van je "lange jan" atm?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef Sloffie het volgende:
hé XBM, wat probeer je hier uit te beelden? de lengte van je "lange jan" atm?
[afbeelding]
Vraag eens rondquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was om 4 uur 's nachts en ik had al wat van die beugels op en ik heb werkelijk geen idee
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was om 4 uur 's nachts en ik had al wat van die beugels op en ik heb werkelijk geen idee
Dat zal geen antwoord opleverenquote:
3uur op een dag is soms best vervelendquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ach, dat ene uurtje reizen is toch niet eens zoveel
Ja, dat boeit me geen ene reet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zal geen antwoord opleveren
in 3 uur ben je hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
3uur op een dag is soms best vervelend
Zeg dan niksquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat boeit me geen ene reet.
Zeg nou maar doei.
tja, ik vind het zelf niet zo ergquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
3uur op een dag is soms best vervelend
dat is er best vaakquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, ik vind het zelf niet zo erg![]()
Alleen als er vertraging is, dan word ik chagarijnig
Ik heb er de laatste tijd een stuk minder last van dan aan het begin van het jaarquote:
ik juist vakerquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb er de laatste tijd een stuk minder last van dan aan het begin van het jaar
Ik moet nog wel regelmatig van trein naar trein rennen maar daar zit ook een voordeel aan: Je bent direct wakker
eifeltoren, de koppigheid van franssen...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:20 schreef Borkydude het volgende:
Noem is iets dat met zomer/vakantie te maken heeft waar ik een Franse tekst over kan vertalen van de Franse Wikipedia. Ik heb al de zon, Normandie en het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |