Ik nog 2 dagen, dan herkansingen, sportdagen en ITALIE!quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:38 schreef Sloffie het volgende:
waarom denk je dat ik vandaag sagarijnig ben![]()
nog 1.5 week![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik nog 2 dagen, dan herkansingen, sportdagen en ITALIE!
Jij hebt tenminste geld dan. Ik zie serieus gebeuren dat ik midden in me vakantie in Italie zonder geld kom te staan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:43 schreef Sloffie het volgende:
[..]
italie!?! ik ga dan aan het werk... en midden in de vakantie 1.5 week naar friesland...
![]()
dat ga je denk ik niet redden.....quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste geld dan. Ik zie serieus gebeuren dat ik midden in me vakantie in Italie zonder geld kom te staan.Ik heb 300 euro
Voor 10 dagen zuipen en lollerbakkesen.
Easy Blue.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:49 schreef Sloffie het volgende:
ligt eraan wat voor rekening je hebt, ik heb studentenrekening bij rabo en mag 1000 eurie int rood staan...spammer!sebas!
Hoi Sloffert.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:49 schreef Sloffie het volgende:
ligt eraan wat voor rekening je hebt, ik heb studentenrekening bij rabo en mag 1000 eurie int rood staan...spammer!sebas!
waarom zou je willen verhuizen en waarom in vredesnaam naar eindhoven??quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:54 schreef snopprinses het volgende:
ik kwam gister op het idee naar eindhoven te verhuizen..maar dat is stom
omdat ik daar op school zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:55 schreef Sloffie het volgende:
[..]
waarom zou je willen verhuizen en waarom in vredesnaam naar eindhoven??![]()
ehhhmmm, pannenkoekenrestaurant in Aalten?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef Merel1808 het volgende:
Ooh, mijn buurman hier bij GLO is aan het uitzoeken waar Ulft ligt, hij ziet op het kaartje Aalten staan, eerste reactie: Ooooooooh, Aalten!! Daar hebben ze een waanzinnig pannenkoekenrestaurant! Tussen de boompjes, rietgedekt!! Jaaaaaaaa!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |