quote:
Ik ga zelf niet vaak de kroeg in, eigenlijk. Maar als je op zaterdagavond gaat stappen, zou ik niet naar de ChinChin gaan... tenzij je graag naar de kinderdisco gaat en je tussen overwegend 14- tot 16-jarigen wilt begeven

.
In het centrum heb je dan nog De Bierburcht boven de Hema die altijd wel druk is, maar de Ierse pub 'Williams' vind ik wat gezelliger. Bij beide kroegen hebben ze ook een pooltafel.
Tegenover de Williams zit een goed Grieks restaurant, 'Filoxenia', en als je wat verder doorloopt richting station, dan heb je hoek een Chinees restaurant dat goed is. Tussen die twee restaurants in kom je ook nog een visrestaurant tegen, maar hoe dat is, kan ik niet zeggen. En Sunparks heeft natuurlijk ook een aantal restaurants, en met goed weer kun je ook op het strand eten. Bij strandtent 23 (Nautique), vlakbij het hotel van Sunparks, hebben ze in ieder geval goede saté

.
Als je van wandelen houdt, kun je overigens in het Waterleidingduin je hart ophalen. Een groot natuurgebied waar je overal mag komen. Als je de ingang bij de Zandvoortselaan (een van de twee toegangswegen naar Zandvoort, de ingang zit bij de rotonde) neemt, dan zit daar ook een pannenkoekenrestaurant dat ik kan aanbevelen.
Er zijn natuurlijk nog wel meer cafés en restaurants (Neuf in het dorp schijnt ook goed te zijn), maar ik ken ze niet allemaal. Maar hopelijk kom je hiermee al een heel eind.