quote:
quote:
Hallo dorpsgenotequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:28 schreef LadyS het volgende:
[..]
Gezellig hier op de boulevard (afgelopen zaterdag):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, doe eens een foto postenquote:
En dat in een dorp!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:02 schreef LadyS het volgende:
Je naam van je mailadres zegt me niks en je bent toch zowat even oud als ik ben![]()
Ja, je fotoboek is leegquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ja, doe eens een foto posten
(ik niet hoor)
hé! jou ken ik wel!!!quote:
Yepquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef LadyS het volgende:
[..]
hé! jou ken ik wel!!!
Coornhert? Of niet
Je foto zegt me ook niksquote:
Ik heb op de Nicolaasschool gezeten en daarna op het Sancta.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
Je foto zegt me ook niks
Waar heb je op school gezeten?
En je vind fotografie leuk
Volgens mij woon je dan nog vlakbij ook... ik kijk namelijk uit op de Vomar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef LadyS het volgende:
Ja goede foto he
DaMart, ik heb op de VanHeuvengoedhart gezeten en daarna op het Coornhert. Ik kijk nu uit op de bouwput waar ooit mijn oude school stond![]()
Ik vind fotografie ook leuk, maar heb nog een boel te lerenEn ik gun mezelf de tijd niet om de duinen in te gaan
Terwijl er volgens mij prachtige plaatjes te schieten zijn.
Ik kan de Vomar ook zien, als ik naar links kijk, maar nu er blaadjes aan de bomen zijn, wordt het wat lastigerquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij woon je dan nog vlakbij ook... ik kijk namelijk uit op de Vomar.
In de duinen zijn schitterende foto's te maken, vooral in het Waterleidingduin. Daar kun je zo een hele dag zoet zijn met wandelen en foto's maken!![]()
Ik zie mezelf ook als een beginner op het gebied van fotografie hoor. Heb nog een hoop te leren, al heb ik wel eens complimentjes van de eigenaar van de fotozaak in het dorp gekregen. Volgens hem heb ik een goed oog voor mooie plaatjes.
Enige? Echt niet. Vlissingen is er ook nog altijd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef DaMart het volgende:
Het is de enige badplaats van Nederland die direct per trein bereikbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |